OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 26, 2015

NYERJ LUSH Ajándékcsomagot!


Nagyon jó hírem van ma is! Egy szuper Lush ajándékcsomaggal szeretném az egyik olvasómat meglepni! Jelentkezzetek erre a nyereményjátékra is! :)





A magyarországi Lush.hu egy gyönyörű csomagot állított össze, amit az egyik olvasóm megnyerhet! :) A lenti applikációban tudtok jelentkezni.

A nyeremény:
- Sweetie Pie tusfürdőzselé
- Prince Charming tusfürdő
- fürdőgolyó
- masszírozó testápoló tömb
- habfürdő tömb
- szájfény

Nézzetek szét a Lush.hu-n! :)

Magyarországi címre postázunk!
A nyertest e-mailben értesítem májusban.



a Rafflecopter giveaway

141 comments:

  1. A masszírozós testápoló tömb nagyon érdekel :) Amúgy pár terméket már próbáltam, az ajakradír a kedvencem ^^

    ReplyDelete
  2. A masszírozó testápoló tömb èrdekel a legjobban_😊😁

    ReplyDelete
  3. A fürdőgolyóit és a testáplóit :D Még nem volt Lush-tól termékem,ez lenne az első :)

    ReplyDelete
  4. A göndör hajra való sampont és mindent, ami szappan!

    ReplyDelete
  5. Masszírozó testápoló tömb, mert még soha életemben nem hallottam ilyenről. :D

    ReplyDelete
  6. A fürdőgolyót és a habfürdő tömböt. :)

    ReplyDelete
  7. A sweetie pie tusfürdőzselét nagyon szeretném *__*

    ReplyDelete
  8. Úgy látszik a többieknek is a masszírozós testápolós tömb jön be:) én is szívesen kipróbálnám:)

    ReplyDelete
  9. A fürdőgolyót szívesen kipróbálnám. :)

    ReplyDelete
  10. Hot Toddy, Snow Fairy, Hottie...Butter Bear...amit eddig próbáltam mind nagyon szerettem :)

    ReplyDelete
  11. Engem is a masszírozós testápoló tömb érdekel a legjobban! :)

    ReplyDelete
  12. Bármelyik tusfürdőt szívesen kipróbálnám:-)!

    ReplyDelete
  13. Még sosem próbáltam Lush termékeket, az ajakradírjaik pl. eléggé érdekelnek, mert gyakran kicserepesedik a szám az állandó kenegetés mellett is.

    ReplyDelete
  14. A kedvenc a Rehab sampon és a Bohemian szappan. :)

    ReplyDelete
  15. A testápoló tömböt és a samponjaikat szeretném kipróbálni. :)

    ReplyDelete
  16. Nem használtam még lush terméket de jó lenne végre kipróbálni őket. :)

    ReplyDelete
  17. A Sweetie Pie tusfürdőzselét próbálnám ki a legszívesebben :)

    ReplyDelete
  18. Ebből a csomagból a tusfürdőzselé a legcsábítóbb, nagyon funny kis kocsonya. :)
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  19. Tavaly próbáltam először Lush termékeket, a Twilight fürdőbombát és a RubRubRub tusolás közbeni bőrradírt - de mindkettő nagyon(nagyon) jó volt :) Az arcmaszkok izgatják a fantáziámat leginkább egyébként, de azokhoz gyűjtögetni kell rendesen... :)

    ReplyDelete
  20. A Magnaminty pakolást használtam egy jó ideig.

    ReplyDelete
  21. A fürdőzselék nagyon izgatják a fantáziám, valamint a szappan samponok is nagyon jópofának tűnnek. A fürdőgolyókhoz volt már szerencsém és egy masszázstömb boldog birtokosa is vagyok. :)
    Nagyon köszönjük a játékot, olyan jó, hogy ennyi mindennel kedveskedsz az olvasóidnak! :)

    ReplyDelete
  22. Ebből a csomagból a tusfürdőzselé és a tusfürdő érdekel a legjobban, amiket pedig kedvelek a Lush-tól az a Honey I washed the kids szappan és a szárazsamponjaik - régebben többet is kipróbáltam és nagyon jók voltak :)

    ReplyDelete
  23. A fürdőgolyókról más sok jót olvastam, kipróbálnám :)

    ReplyDelete
  24. A masszírozó testápoló tömböt szívesen kipróbálnám, érdekesen hangzik! :)

    ReplyDelete
  25. A Mask of Magnaminty pakolást szeretném már nagyon régóta kipróbálni! :)

    ReplyDelete
  26. a masszírozós testápoló tömb egészen érdekesen hangzik :D

    ReplyDelete
  27. a fürdőgolyó és a masszírozó testápoló tömb ami leginkább érdekel , szívesen kipróbálnám :)

    ReplyDelete
  28. Eddig nem volt szerencsém egy Lush termékhez sem, szóval mindegyik nagyon érdekel. A legérdekesebb számomra talán a testápoló tömb, még nem hallottam ilyenről :)

    ReplyDelete
  29. Hűű, hát, szeretném kipróbálni a Lush összes fürdőgolyóját! :D most próbáltam ki egy régebbit, és valami észveszejtően jó volt :D szóval jelenleg a kedvencem a Lemony Flutter és az általam próbált eddigi összes fürdőgolyó :D :P

    ReplyDelete
  30. Leginkább a Mask of magnaminty-t szeretném kipróbálni de az ajándékcsomag is jól hangzik. :)

    ReplyDelete
  31. A Sweetie Pie tusfürdőzselét próbálnám ki szívesen! :)

    ReplyDelete
  32. Nekem az Angels On Bare Skin és a Aqua Marina a kedvenceim, bár csak mintát próbáltam ki, mert szerintem nagyon drágák, és akciót még nem sikerült elcsípnem rájuk. :)

    ReplyDelete
  33. A masszírozó testápoló tömböt és a Sweetie Pie tusfürdőzselét próbálnám ki legszívesebben. :)

    ReplyDelete
  34. A Mask of Magnaminty a kedvenc Lush termékem, utána pedig a Sunnyside habfürdőtömb.

    ReplyDelete
  35. Sajnos még nem próbáltam egy Lush termélet sem, éppen ezért mindegyik nagyon érdekel..... És ezért szeretném megnyerni! :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  36. A Sweeti Pie tusfürdőzselét szívesen kipróbálnám! :)

    ReplyDelete
  37. A tusfürdőzselét szívesen kipróbálnám.

    ReplyDelete
  38. Mindent kipróbálnám :) A tusfürdő és a masszírozó tömb ami nagyon érdekel :)

    ReplyDelete
  39. A masszírozós testápolótömböt :)

    ReplyDelete
  40. Szia!

    Nálunk Nyíregyházán nincs Lush, úgyhogy akármit szívesen kipróbálnék tőlük! :)
    Köszi a játéklehetőséget!

    Üdv:
    Dóri

    ReplyDelete
  41. a tusfürdők érdekelnének :))

    ReplyDelete
  42. Wiccy Magic Muscles masszírozó testápolót próbálnám ki szívesen :)

    ReplyDelete
  43. értelmes kommentként "aaaaaa fürdőgolyó" c: szóval igen, a fürdőgolyó érdekelne a leginkább.

    ReplyDelete
  44. Bármelyik fürdőgolyót szívesen kipróbálnék, de szinte bármit tőlük. :)

    ReplyDelete
  45. Elég sok minden izgatja a fantáziám, amit ki szeretnék próbálni tőlük :D :D de elég tusfürdő mániás vagyok, szóval azt választanám :D

    ReplyDelete
  46. Nagyon kíváncsi vagyok mindegyik termékükre, de legjobban a fürdőgolyókat szeretném kipróbálni:)

    ReplyDelete
  47. Egy pár sampont szívesen kipróbálnék!

    ReplyDelete
  48. Nem igazán ismerem a termékeiket, így mindenre kíváncsi vagyok, de mivel keresem a tökéletes sampont, azokat nagyon szívesen kipróbálnám.

    ReplyDelete
  49. Ó, én a Sweetie Pie tusfürdőzselét szeretném, annyira jól hangzik! :) Az abszolút favorit nálam a Mask of Magnaminty, elképesztően rendbe hozta az arcomat. ^^

    ReplyDelete
  50. Nekem a kedvenc lush termékem a buche de noel arctisztító, csak kár, hogy limitált :\
    Köszi a játékot!

    ReplyDelete
  51. Nem próbáltam még Lush terméket, de a fürdőgolyót nagyon szívesen kipróbálnám :)

    ReplyDelete
  52. Szia!nagyon köszi a lehetőséget!az összeset szívesen kipróbálnám!:D

    ReplyDelete
  53. Szia! Szívesen kipróbálnék valami fincsi illatú sampont és tusfürdőt :)

    ReplyDelete
  54. A Mask of Magnaminty, az Ocean salt-os test és arcradírt, Buche de noel, ezek mind jöhetnének :P Eddig sajnos semmit nem próbáltam tőlük :(

    ReplyDelete
  55. Sajnos még nem próbáltam semmit, de a fürdőgolyó nagyon érdekel :)

    ReplyDelete
  56. A Sweetie Pie tusfürdőzselé érdekelne a legjobban. :)

    ReplyDelete
  57. szuper vagy, ezzel a rengeteg nyereményjátékkal igazán nagyon kedveskedsz a kis olvasóidnak ;)
    én a masszázstömböt szeretem nagyon, de a fürdőbombáik is mindig telitalálatosak :)

    ReplyDelete
  58. Jajj nagyon szuperül néz ki a csomag :0)))

    ReplyDelete
  59. Imádom a Lush szappanokat, régóta használom őket, viszont szívesen kipróbálnám a Sweetie Pie nevű tusfürdőzselét is. A szappanok nem okoztak csalódást, így szívesen nézelődök az újdonságok, és más termékkategóriák között is.
    Köszönjük a lehetőséget! :)

    ReplyDelete
  60. A tusfürdőzselé érdekel a leginkább, kicsit furán, de egyben izgalmasan hangzik :D

    ReplyDelete
  61. köszönöm szépen a lehetőséget ♥

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. Minden izgalmasan hangzik, legszívesebben az egész boltot kirámolnám :D :)

    ReplyDelete
  64. Még sose próbáltam a Lush termékeit, de nagyon jókat hallok róluk, kipróbálnám! :)

    ReplyDelete
  65. Az arcra való dolgok izgatják legjobban a fantáziámat, de igazából mindent szívesen kipróbálnék :)

    ReplyDelete
  66. Sajnos még nem próbáltam egyik terméket sem, de rengeteg jót hallottam róluk, ezért mindenképpen szeretném kipróbálni őket.

    ReplyDelete
  67. Még csak fürdőbombát próbáltam, így minden más nagyon érdekel...főleg az arcradír, testápoló tömb...

    ReplyDelete
  68. A spacegirl füdőbombát imadom a szilárd samponokkal együtt xx

    ReplyDelete
  69. A kedvencem a Vanillary krémparfüm és szívesen kipróbálnám a Vanillary parfümöt.

    ReplyDelete
  70. A testápoló tömböt és a fürdőzselét szeretném nagyon kipróbálni :))

    ReplyDelete
  71. A masszírozó testápoló tömböt :)

    ReplyDelete
  72. A masszírozó testápoló tömböt imádom. :)

    ReplyDelete
  73. a masszírozó testápoló tömb nagyon érdekelne.:))

    ReplyDelete
  74. Erre a masszírozó testápoló tömbre én is nagyon kíváncsi lennék, mert még nem találkoztam máshol ilyen termékkel. A kedvencem a Lushtól többek között a csodás Cinders fürdőgolyó.

    ReplyDelete
  75. A furdogolyokat szivesen kiprobalnam. :) Koszi!

    ReplyDelete
  76. Lush Cosmetics Black Stockings testszínező termékét szeretném kipróbálni hamarosan. :)

    ReplyDelete
  77. Régóta szeretném kipróbálni a márka termékeit, remélem most alkalmam nyílik rá! :))

    ReplyDelete
  78. A fürdőgolyókat imádom, a phoenix rising nagy kedvenc, de nehéz választani. :)

    ReplyDelete
  79. Sweetie Pie tusfürdőzselére nagyon kíváncsi lennék :) Biztosan csudafinom :)

    ReplyDelete
  80. A masszírozó testápoló tömb jól hangzik. :)

    ReplyDelete
  81. a marcipános szappan isteni, kár hogyidőszakos termék :)

    ReplyDelete
  82. A fürdözselét már tavaly Karácsony óta nézegetem, de szerintem a melegebb idöben sokkal kellemesebb lesz egy behütött tömbbel tusolni.

    ReplyDelete
  83. a snow fairy-t még semmi sem tudta lenyomni, évente "feltankolok" belőle :D

    ReplyDelete
  84. Imádom az ajakradírjaikat és az Ocean Salt arcradírt :)

    ReplyDelete
  85. Az American cream és a New a legjobn dolgok, amik a hajammal történhettek!

    ReplyDelete
  86. Meg semmit nem tudtam kiprobalni, pedig vagyom ra :)

    ReplyDelete
  87. Egy masszírozó tömböt már sikerült elhasználnom, nagyon szerettem :) Na és a Rose Jam tusfürdő...

    ReplyDelete
  88. Imádom a fürdőzselét, nagyon jó illata van, még órákkal később is érezni.. leginkább valamelyik hajra való terméküket szeretném kipróbálni, kár, hogy horribilisek az áraik..

    ReplyDelete
  89. A téli kiadásból próbáltam habfürdőt, fürdőgolyót és arctisztítót. Kádfürdőzésre ritkán van alkalmam, ezért a tusfürdők, és a zselék érdekelnek nagyon. Illetve mintát kaptam a Popcorn ajakradírból, és imádtam, ezért azt szeretném majd egyszer teljes méretben beszerezni. :)

    ReplyDelete
  90. A maszírozó testápoló tömb érdekelne :)

    ReplyDelete
  91. Csodálatos ajándékcsomag!! Nekem Lush kézkrémem van, amit nagyon szeretek, ezért minden nagyon érdekel! :))

    ReplyDelete
  92. Az Angels on bare skin és a szilárd sampon a kedvencem, de igazából bármi jöhet :-)

    ReplyDelete
  93. A kedvencem az északi fény szappan volt de már nem lehet kapni ezt nagyon sajnálom:(

    ReplyDelete
  94. Imádom a Lush cuccokat, nagyon szurkolok!!! :)

    ReplyDelete
  95. A fürdőgolyót szeretném leginkább kipróbálni :)

    ReplyDelete
  96. A nagy kedvencem az Angels of bare skin arctisztító, de a fürdőgolyókat is szívesen kipróbálnám már!

    ReplyDelete
  97. A masszírozós testápolót szívesen kipróbálnám.

    ReplyDelete
  98. testápoló tömb? kipróbálnám, mert sosem hallottam ilyenről :D

    ReplyDelete
  99. Még semmit nem próbáltam tőlük :) itt lenne az ideje...

    ReplyDelete
  100. Imadom a Lusht,de leginkabb talan a Comforter illatcsalad termekeit szeretem

    ReplyDelete
  101. Imadom a Lusht,de leginkabb talan a Comforter illatcsalad termekeit szeretem

    ReplyDelete
  102. a kedvencem a roots pakolás, és szívesen kipróbálnám valamelyik arcmaszkot is :)

    ReplyDelete
  103. A fürdőgolyókat próbálnám ki legszívesebben :)

    ReplyDelete
  104. Eddig csak a szappanjaikkal van tapasztalatom, innen a tusfürdőket és a fürdőgolyóbist próbálnám ki leginkább.

    ReplyDelete
  105. Még soha nem volt Lush termékem (itt nem lehet kapni) , de a fürdőzselére lennék kíváncsi. :)

    ReplyDelete
  106. A fürdőgolyókat nagyon szeretem és a Lemony Fluttert is :)

    ReplyDelete
  107. Kedvenc termékem talán a Sex Bomb fürdőgolyó! Odáig vagyok az illatáért! :D

    ReplyDelete
  108. Csodás nyeremény, köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  109. Kedvencem a Karma illat, akár parfüm, akár samponkorong formában. :)

    ReplyDelete
  110. szívesen kipróbálnám őket. : )

    ReplyDelete
  111. Kedvencem a Let the good times roll arctisztító, és szinte az összes fürdőgolyó.

    ReplyDelete
  112. Kedvenceim a Roots es a New sampon, de a teatvajakat is imadom. Foleg testradirokat probalnek ki :)

    ReplyDelete
  113. A Santa's ajakradír volt... imádom a kólát, ez van :D. Kár, hogy már nem gyártják.

    ReplyDelete
  114. Huhh, kedvenc Lush termék... Sok van, a téli időszakban a Buche de Noel arctisztító, általánosságban a Mask of Magnaminty pakolás, az American Cream kondicionáló, a Big sampon, az Eau Roma Water tonik, és még sorolhatnám. Naggggyon szeretem a Lush-t! :-)
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  115. A Sweetie Pie tusfürdőzselét nagyon kipróbálnám;-)

    ReplyDelete
  116. Szia, masszázstömbök a kedvenceim. De a szappanokért is odavagyok.

    ReplyDelete
  117. Bármelyiket szívesen kipróbálnám :) Még nem volt alkalmas egyikhez sem sajnos :(

    ReplyDelete
  118. Nagyon sok Lush terméket imádok, a legnagyobb kedvenc a Let The Good Times Roll, kötelező elem a fürdőszobában :)

    ReplyDelete
  119. Húú az az ajakradír mióta piszkálja a csőröm *-*

    ReplyDelete
  120. Köszönöm a lehetőséget, bármelyiket örömmel kipróbálnám..:)

    ReplyDelete
  121. Igazából mindegyiket nagyon szívesen kirpóbálnám, de ha választani kell, akkor talán a fürdőgolyó izgatja a legjobban a fantáziámat :)

    ReplyDelete
  122. Igazából mindegyiket nagyon szívesen kirpóbálnám, de ha választani kell, akkor talán a fürdőgolyó izgatja a legjobban a fantáziámat :)

    ReplyDelete
  123. Sose próbáltam még fürdőgolyót, se masszázstömböt, ezekre vagyok a legkíváncsibb :)

    ReplyDelete
  124. Szia!

    Először is köszönöm a lehetőséget! :]

    Mivel nem próbáltam még a Lush termékeit, de nagyon sok jót olvastam róluk, igazából bármit szívesen kipróbálnék.

    Szép napot!

    Klau

    ReplyDelete
  125. Még nem volt alkalmam semmilyen Lush terméket kipróbálni, de a legjobban a masszírozós testápoló tömb érdekelne. :)

    ReplyDelete
  126. Bármelyi LUSH terméket szívesen kipróbálnám, köszönöm a lehetőséget :-)

    ReplyDelete
  127. Sajnos nem próbáltam még a Lush termékeit, remélem ez most változni fog :)

    ReplyDelete
  128. Eddig még nem prábálrtam a termékeiket de a fürdőgólyók nagyon tetszenek.

    ReplyDelete
  129. A sweetpie fürdőzselét szívesen kipróbálnám, biztos isteni illata van, személy szerint a hennájukért vagyok oda.

    ReplyDelete
  130. A masszírozós testápolót próbálnám ki szívesen.

    ReplyDelete
  131. Semmi nem próbáltam még tőlük, leginkább a fürdőgolyóikra vagyok kíváncsi.

    ReplyDelete
  132. A fürdőgolyót és Sweetie Pie tusfürdőzselét próbálnám ki.

    ReplyDelete