OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, April 15, 2015

Nyereményjáték | Nyerj Scholl Velvet Smooth Elektromos Talpreszelőt!



Egy szuper nyereményjátékot hoztam ma is nektek! A Scholl Velvet Smooth elektromos talpreszelőt és hozzá egy extra fejet nyerhet egy szerencsés olvasóm! Legyen szép lábunk nyárra! :)




Egy szuper nyeremény vár most is valamelyik olvasómra! Ha nyárra szép lábakat szeretnél, akkor mindenképp jelentkezz a játékra! :) Visszlát bőrkeményedés! A Scholl elektromos talpreszelője varázsol majd nekünk sima bőrt, majd tesztet is írok róla, de addig is szeretnék egy szettet odaadni valakinek! :)

Egy szerencsés a következőket kapja majd meg:


A lenti applikáció segítségével jelentkezhettek! Sok sikert! :)

A nyertest e-mailben értesítem április végén!

Csak magyarországi címre postázunk!


a Rafflecopter giveaway



81 comments:

  1. 1. Köszi a lehetőséget! :)
    2. Általában változik hogy mit használok a lábara nyáron, de egy dolog az mindig érvényes: saját készítésű lábradír. :)

    ReplyDelete
  2. Szia!

    Köszi a játékot!
    A lábamra nyaranta valami jó kis hűsítő krémet kenek, az avon limitált szériások beváltak nekem, most rendeltem meg az új ananászosat...

    ReplyDelete
  3. Minden este bekenem a lábam sarokpuhító krémmel, változó milyen márkát használok, időnként sarokreszelővel átradírozom, és egy szép körömlakk sem maradhat el.

    ReplyDelete
  4. Köszi a játékot!:)
    Egy oriflame lábápoló krémet használok, azt imádom :)

    ReplyDelete
  5. Köszönöm a játékot!
    Éjszakára home pedikűr után egy zsírosabb krémet teszek fel a lábamra jó vastagon és rá egy zoknit húzok, reggel pedig lemosom - ettől lesz pihe-puha. :)

    ReplyDelete
  6. Ismét köszönöm a lehetőséget! :)
    A lábara valami bőrpuhitó krémet,hidratáló krémet néha,mert nyáron kicsit kezelhetetlenebb és valami hűsitő lábsprayt :)

    ReplyDelete
  7. Sziasztok! Sheavajas krémet használok rá. Üdv! Zita

    ReplyDelete
  8. Köszönjük a lehetőséget! :)

    Már nagyon régóta kiszeretném próbálni ezt a kis csodakütyüt, hátha :)

    Körülbelül 1 éve az Alverde lábvaját használom, mindig nagyon szépen hidratálja a lábam :)

    ReplyDelete
  9. Szia!

    Először is köszönöm a játékot!

    Általában télen-nyáron az alábbi rutint végzem el kb 1,5 hetente.
    Ecetes, kamilla teás, langyos vízben ásztatgatom a lábam kb. fél óráig, ezt követően bevetem az itthoni pedikűr eszközeim, majd kókuszolajjal vagy shea vajjal ápolom a lában, végezetül zoknit húzok rá és reggelig be is szívja a krémet! :) Eredmény: puha láb, bőrkeményedés nélkül, csillogó körmökkel.

    ReplyDelete
  10. Szia !
    Köszönöm szépen a játékot a lehetőséget ! :)
    Nyáron a lábamra mangóvajat használok. Könnyen felszívódik, és rettentően jól táplálja a bőrt :)

    ReplyDelete
  11. Én is a testápoló + zokni kombót használom a sarkamra.

    ReplyDelete
  12. Hú, köszi a lehetőséget! :) A Scholl Hard Skin Softening krémet használom évszaktól függetlenül :)

    ReplyDelete
  13. Szia! Köszi a játékot!
    Yamuna testvajat használok a lábamra.

    ReplyDelete
  14. Ó annyira jó! Pont hétvégén jött elő megint nálam a velvet smooth készülék utáni sóvárgás! A lábaim ápolására az Avon Planet Spa Egyptian Secrets lábápolóját használom. Köszi a lehetőséget Viki! :-)

    ReplyDelete
  15. Lábradírt szoktam használni, illetve bőrpuhító lábkrémet. Mostanában egyre inkább gondolkodom a sarokpuhító krémeken, és a sarokreszelők kipróbálásán.

    ReplyDelete
  16. köszi a játékot :) A Balea Urea-s lábápolóját szoktam kenegetni,de a Glamour napokon beszereztem a Scholl hard skin softening-et , így most őt kezdtem el használni :)

    ReplyDelete
  17. Szia,
    köszi a lehetőséget! Én a Balea Ureás lábápolót használom télen-nyáron :)

    ReplyDelete
  18. Én nem igazán szoktam semmit sem használni a lábaimra nyáron, viszont nem ártana... Én valahogy mindig elsiklok efelett, de most nagyon megtetszett az a koreai "dunszt" amit egyszer már te is teszteltél itt a blogon. :D
    Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  19. Szia!

    Köszi a lehetőséget! Nem használtam még hasonló készüléket, kíváncsi lennék rá, sajnos elég keveset foglalkozok a lábikóimmal. :/ :D

    Üdv: Dóri

    ReplyDelete
  20. Szia!
    Nekem az Alverdés tégelyes lábkrém vált be,nagyon szépen felpuhítja a sarkam.de ezt a kütyüt is szívesen kipróbálnám :)
    Köszi a játékot!

    ReplyDelete
  21. A kézkrémeimet használom a lábaimra is...jól jönne egy ilyen talpreszelő! :))

    ReplyDelete
  22. Replies
    1. Én vagy a kézrémemet használom, vagy sarokbalzsamot, miután habkővel leradírozom a sarkam.

      Delete
  23. Köszi a játékot! Valamilyen hűsítő krémet szeretek a lábamra kenni leginkább, illetve fürdősóban áztatni mikor ahhoz van kedvem.

    ReplyDelete
  24. Jaj én nagyon béna vagyok ebben a lábdologban, pont ezért néztem ki ezt a kis gépet, a rutin reszelgetésből, meg alverde testvajból áll. Meg van még egy trükköm, hogy géllakkot használok a lábujjkörmeimre, nagyon sokáig bírja és instant ápoltságot ad ;)

    ReplyDelete
  25. Nálam a lábápolás mindig egy rituálé, évszaktól függetlenül :) Mindig ügyelek, hogy szépek legyenek a lábfejeim, lábujjaim. Abszolút kedvencem az Alverde lábvaja.
    Köszi a játékot :)

    ReplyDelete
  26. Szia!

    Én egy kellemes lábfürdővel kezdem, majd sarokreszeléssel folytatom, végül hidratálom.

    ReplyDelete
  27. Hetente kétszer gyógynövényes lábfürdő. Mindennap hűsítő krém, utána pedig felpakolom a lábaim az ágytámlára.
    A játékokat köszönjük.

    ReplyDelete
  28. Hetente kétszer gyógynövényes lábfürdő. Mindennap hűsítő krém, utána pedig felpakolom a lábaim az ágytámlára.
    A játékokat köszönjük.

    ReplyDelete
  29. Nyáron a lábápolás nálam kész rituálé: lábfürdető, reszelő, sarokpuhító, ápoló krém, spray... van minden olyankor :D

    ReplyDelete
  30. Köszi a játék lehetőséget! Én olivaolajat használok :)

    ReplyDelete
  31. Köszi a játékot! Egyszerű Dove testápoló krémet :)

    ReplyDelete
  32. Én a foreveres lila vagy kék krémmel kenem, mikor melyiket érem, fincsi puha lesz tőlük! :) (köszönet a lehetőségért, anyum nagyon örülne neki, már tavaly nyáron húzott a régi verzióval, de lebeszéltem róla, mert a blogtesztek alapján én nem voltam elájulva tőle. na de hátha ez az új verzió! :) )

    ReplyDelete
  33. Köszi a lehetőséget! :)
    Habkövet és a leányzóm popsikrémét szoktam használni (Sudocrem).

    ReplyDelete
  34. Lábfürdősót, lábsprayt, habkövet és reszelőt használok.

    ReplyDelete
  35. Köszönöm a lehetőséget!

    Én a sarkamat habkővel szoktam lereszelni, és az Avon sarokpuhító krémével szoktam bekenni.

    ReplyDelete
  36. Szia!
    Én általában vagy speciális lábápolót használok vagy pedig a Nivea soft krémet,mert az egyszerűen mindenre jó(legalábbis nekem)! :)
    Köszönöm a lehetőséget!

    ReplyDelete
  37. Bioderma Atoderm kremet :)
    Viki, csak nekem tunik ugy, hogy az instagramos plusz esely ketszer szerepel? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja es mindketszer az a kerdes, h a blogod instagramjat milyen nevvel koveti vki :)

      Delete
  38. Áztatás, bőrreszelge (elég agresszív szoktam lenni), neogranormon, aztán ha beszívta, valami random testápoló/kézkrém :) Testápolónak egy amerikai terméket használok (Queen Helene), szóval ha az kerül a kezembe, akkor azzal kenegetem, aztán frottírzokni :) Sajnos nem egész éjszakára, mert zokniban aludni viszont nem megy :/

    ReplyDelete
  39. Habkő, reszelő, testápoló-jóóó vastagon! :)

    ReplyDelete
  40. Köszi a játékot! :) én nem szoktam semmit sem hasznáni

    ReplyDelete
  41. Köszönjük az új játékot! Nagyon elkényeztetsz minket mostanában! :)
    Remélem Twitter követés nélkül is lehet jelentkezni, mert nincs Twitterem.
    Nagy szükségem lenne egy ilyen szerkezetre, mert őszintén bevallva, nagyon elhanyagolom a lábaimat. Ha ráveszem magam, az alábbi műveletet végzem: Müller saját márkás fürdősóval szoktam fürdőzni, Avonos gránátalmás-csokis radírral leradírozom, és Mülleres reszelővel megreszelgetem. Aztán egy Avonos puhító krémmel jó vastagon bekenem. Van egy Avonos frissítő spray is, amit nemrég vettem, nyáron biztos jó hasznát veszem. :)

    ReplyDelete
  42. Köszi a játékot! :)

    Általában lábradír és krém zokni kombót részesítem előnyben. A Jó idő beköszöntével előkerül a frissitő spray is .

    ReplyDelete
  43. Köszi ezt a játékot is! hihetetlen vagy! Én az avon tengeri sós lábradírt használom, majd egy puhító krémet! :)

    ReplyDelete
  44. Nyáron nagyon nehéz, mert a nyitott cipőben a krémes láb tök koszos lesz :( Esténként jól bekenem shea vajjal és ennyi igazából. :) Köszi a játékot!!!

    ReplyDelete
  45. Az én lábápolási rutinom: havi 1 pedikűr, 2 pedikűr között habkő vagy valamilyen talpreszelő + lóbalzsam. Köszi a játékot :)

    ReplyDelete
  46. Vadgesztenye krém, éjszakára zokni + lábápoló krém :)

    ReplyDelete
  47. Köszönöm a lehetőséget! :) Radír + krém. :)

    ReplyDelete
  48. Köszönöm a lehetőséget!
    A Lush-tól a Lemony Flutter nevű krémet, amikor nem nem felejtem el...

    ReplyDelete
  49. Jé, kidobott az applikációból, amikor beléptem ide kommentelni...

    ReplyDelete
  50. Babydream testápolóval ápolom a talpamat. Nagyon jól puhítja. :)

    ReplyDelete
  51. Micsoda nyereményjáték dömping van a blogon, tök jó. :-)

    ReplyDelete
  52. Viki drága, az instagramm kétszer szerepel. :) Amúgy én mindig valamilyen babakrémet kenek a lábamra is, és habkővel szoktam picit átdörgölni. De nyár elején, egyszer egy évben azért elmegyek pedikűröshöz is, aki szikével szépen leszed mindent, ami esetleg még ott maradt.

    ReplyDelete
  53. Köszönjük a játékot :) A lábamra általában valamilyen sűrűbb krémet és sarokreszelőt szoktam használni :) És természetesen egy nyárias körömlakk sem maradhat le róla :)

    ReplyDelete
  54. Avonos lábápoló krémet szoktam használni, valamint habkövet.

    ReplyDelete
  55. habkövet használok, meg ombia lábápolókat. a holika holika láb "hámlasztót" is próbáltam, nagyon bejött, rendelni is fogok egy újat hamarosan. : ) ezt a schollt szívesen kipróbálnám.

    ReplyDelete
  56. Avonos bőrradírt használok.

    ReplyDelete
  57. Saját készítésű lábfürdőt minden nap (tengeri só, szódabikarbóna, ecet, gyógyteák stb) saját készítésű lábradír ( kávézacc, mézes-cukor, só)
    Kókuszolajos masszázs

    ReplyDelete
  58. Sana sarokpuhító krémet használok ritkán. Köszi a játékot! :)

    ReplyDelete
  59. Lábfürdőt, bőrradírt, és sarokreszelőt. A minden napos hidratálásnál pedig a lábamat is kenem.
    De már régóta érdekel ez a sarokreszelő, szívesen kipróbálnám. :)

    ReplyDelete
  60. Szia.
    Először lábfürdőt, aztán bőrradírt, sarokreszelőt, végül pedig jó zsíros krémmel bekenem a lábam és vastag zoknit húzok. Reggel ha mázlim van nem csúszok el rögtön a parkettán. :)

    ReplyDelete
  61. Öszintén szólva nem sok minden hatott eddig a száraz sarkamra. :/ próbáltam már egy pár terméket, és néztem ezt a reszelőt is, ami a páromnak is megtetszett, csak sajnos hirtelen elég nagy összeg lenne, így még sajnos nem jutottam el odáig, hogy vegyek :/

    ReplyDelete
  62. Rengeteg krémet próbáltam már, hogy puhává varázsolják a sarkam, de nem váltak be. Így sarok reszelőt használok, ami bevált, és utána egy kis gyorsan beszívódó krémet, mert nem bírom, ha sokáig ragad a lábam. Ez a kis kütyü szuper lehet, már nézegettem DM-ben, de az ára, hát nem nagyon baráti. Köszi a lehetőséget!

    ReplyDelete
  63. Mennyi nyereményjáték! Szuper! Én nyáron 1-2-szer pediküröshöz járok, sarokreszelőt és DM sajátmárkás krémet használok.

    ReplyDelete
  64. Szia !

    Nekem a lábápolás télen-nyáron kötelező, mivel még télen is nagyon hamar kiszárad, repedezik a sarkam, ha nem ápolnám. Rendszeresen radírozom, illetve az Avon lábápoló termékeit használom (sarokpuhító stb), illetve van amikor csak sima testvajat kenek rá, bemasszírozom, s pamut zokniban hagyom éjszakára.

    ReplyDelete
  65. Szia!

    Általában sarokreszelőt, sarokpuhítót. Ritkábban lábradírt.
    Köszi a játékot!

    ReplyDelete
  66. Szia. Labpakolast aztan aztatom. Majd habkovel megreszelem es ejszakai labkremmel apolom. Mindezt levendulas pakolassal,kremmel es furdosoval. :)

    ReplyDelete
  67. testvajat és lábradírt szoktam haszálni :)

    ReplyDelete
  68. szia! általában zokniba bújtatom a lábamat és tornacipőbe még nyáron is. de avonos lábkrémet szoktam használni, mindig másikat

    ReplyDelete
  69. Ureás lápbalzsamot szoktam használni, miután lereszelem a talpam habkővel.

    ReplyDelete
  70. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  71. Köszi a lehetőséget. :)
    Többnyire semmit, de épp itt az ideje ezen változtatni. :)

    ReplyDelete
  72. most aloés lábkrémem van, eddig teafás volt... habkővel szoktam átdörzsölni, amikor úgy érzem, hogy már nagyon patás vagyok xD (nagyon nem fair h az ország másik felébe költözött az egyetlen pedikűrös, akiben bíztam *hüpp*)

    ReplyDelete
  73. Először is köszönjük a lehetőséget! :)
    Nekem egy kellemes lábfürdő mindig jól esik nyáron, utána egy kis home pedikür és a végén egy szép körömlakk :)

    ReplyDelete
  74. Lábradír, sarokreszelő, puhító krém és egy csodás körömlakkot

    ReplyDelete
  75. Avon Footworks termékeket. :)

    ReplyDelete
  76. Most jöttem rá, hogy semmilyen kencét nem használok a lábfejemre :(

    ReplyDelete