OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, April 23, 2015

Max Factor Glamour Extensions Szempillaspirál



Végre egy újdonság! :) A Max Factor spirálokban nem lehet csalódni, de mennyire jó vajon az új Max Factor Masterpiece Glamour Extensions szempillaspirál? A tesztből kiderül :)


A drogériás spirálok közül a Max Factor termékei váltak be nekem a legjobban az évek során, de vajon mit tud az új Max Factor Masterpiece Glamour Extensions szempillaspirál? A külsőségekkel minden rendben, én kifejezetten örültem, amikor megláttam a pici kefét rövid szálakkal. A nagyok számomra kezelhetetlenek, nem férek a pillákhoz (rejtett szeméj, kicsi szemek stb.), ezért ez az új forma igazán ígéretesnek tűnt, már csak a festék állaga volt a kérdéses. Ahogy sejtettem, a kefét nagyon egyszerű használni, jól odaférek a pillákhoz, nem kenem magam össze (sietős reggeleken ez előny!) :) A festék se nem túl folyékony, se nem túl sűrű, egy-két rétegben elég is (engem a Le Volume de Chanel spirálra emlékeztet, csak annak a keféje sokkal több festéket visz fel, amiből póklábhatás lehet, de a festék állaga nagyon hasonló szerintem), ha szeretjük a természetes hatást, a színe pedig gyönyörű fekete.
Apró szálak vannak egyébkét benne, amiket talán látni is lent a keféről készült közeli képen, ezek a szempillákhoz tapadva azokat hosszabbá, dúsabbá teszik. Egész nap tart, nem kopott (12 óra meg sem kottyan neki), lemosni talán kicsit tovább tart, mint más spirált, szóval tényleg ragaszkodó, tartós darab :)
Hasonló szemformával rendelkező sorstársaimnak is nagyon ajánlom ezt a szempillaspirált a remek keféje és persze a festék szuper állaga miatt is. 

Áprilistól már kapható a boltokban fekete színben 4299 Ft-ért.

Összetevők:
Aqua, Styrene/Acrylates Copolymer, Propylene Glycol, Laureth-4, PEG-8 Dimethicone, PVP, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, Hydroxyethylcellulose, [+/- CI 77499, CI 77266, CI 77007, CI 77491, CI 77492, CI 77288, CI 77891]





4 comments:

  1. De fura ez a kefe, mintha levágták volna a sörtéket :) De ha ennyire jó lehet vele festegetni, akkor megéri az árát. Nincs is kicsi szemed!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is nagyon meglepődtem a kefén először, de aztán rögtön mondtam magamban első használatkor, hogy bárcsak mindegyik spirál ilyen lenne! Praktikus nekem nagyon.
      Az összes arcizmomra és 200 képre van szükségem ahhoz, hogy legyen egy pár, ahol legalább ennyire látszik a szemhéjam, nagyjából normálisnak tűnjön fotón... :D

      Delete
  2. Hú, nagyon szép és látványos lett a végeredmény :)

    ReplyDelete
  3. A kefe látványa után nem erre az eredményre számítottam.Nem is rossz.
    Nekem a Loreal Volume Million Lashes ( a sima, arany színű, semmi csicsás/extrás verzió ) a kedvencem, de folyamatosan kutatok valami 'natúrabb' után.

    ReplyDelete