OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, April 25, 2015

Madre Labs 1% Retinol Serum



Végre tudok véleményt írni a MadreLabs 1%-os retinol szérumról, amit elég régóta használok már. Olcsó, de jó retinolos termék? Nézzük!


Az egész úgy kezdődött, hogy beleszerettem a koreai Missha Time Revolution Night Repair Ampoule nevezetű gyöngyszemébe, s bár van benne retinol és elégedett voltam vele nagyon, de csak kíváncsi voltam, hogy mit tud pl. a Paula's Choice Clinical 1% Retinol, ha már annyira aranyárban adják. Ahogy a tesztben olvashattátok, a hatása szuper volt, de lehámlott tőle a bőröm, ha gyakran használtam, az ára pedig sajnos azon a bizonyos lélektani határon túl van. Ekkor jött szembe velem a MadreLabs 1% Retinol szérum, ami nagyon olcsó az iHerb-en, szépek az összetevői, egy próbát mindenképp megért!
A kis tégely 28 g terméket tartalmaz, $4.95-be kerül, első ránézésre azt hinné az ember, hogy romlott a krém, olyan szörnyű az állaga, de nem, ez egyszerűen csak ilyen :) Sárgás színű, könnyen kenhető krém, ami jól hidratál, de hamar fel is szívódik, nincs zsíros vagy ragacsos érzet, ebből a szempontból nálam jól vizsgázott, hiába kombinált a bőröm. Egész arcra szoktam kenni, szemkörnyékre is, semmilyen irritációt nem okozott soha, sem ott, sem pattanáson, ha volt éppen, gyengéd, de hatásos. Folthalványításban és ránctalanításban ugyanolyan jó, s úgy gondolom, hogy ennek köszönhetem azt is, hogy kisebbek lettek a pórusok, mintha összehúzta volna őket. Mióta rendszeresen kenem a retinolt sokkal jobb állapotban van a bőröm (halványodnak a foltok, kevesebb a pattanás, csökkent a pirosság, gyulladás, kisebbek a pórusok, kevésbé zsírosodik a bőr), szóval levontam a következtetést: a retinol kell, nincs mese! :) A retinol-C vitamin-BHA hármas nekem eddig nagyon bejött!
Az összetevőkkel elégedett vagyok, vannak antioxidánsok, kétféle E vitamin, hidratálók, nincs alkohol vagy illatanyag, aknés bőrre sem okozott problémát. A legnagyobb különbség a MadreLabs és a Paula's Choice retinol között, hogy a MadreLabs szérumot kb. akkor használom, amikor akarom, nem hámlott le soha tőle a bőröm, ezt szerintem a benne lévő hidratálóknak köszönhetem a PC-ből ezt hiányoltam, viszont abban a gyulladáscsökkentők olyan szépen hatottak már egyből, hogy öröm volt nézni. Emellett a PC kiszerelése jobban megőrzi az összetevők frissességét, mint a tégely, de végülis ez nem egy nagy kiszerelés, nekem még belefér, főleg hogy rendszeresen kenem. Végül pedig ne feledkezzünk meg az árkülönbségről: PC retinol 30 ml kerül 20.200 Ft-ba, MadreLabs retinol 28 g kerül $4.95-be (kb. 1370 Ft).
Én mindkettővel nagyon elégedett voltam, szívesen használom/használtam ezeket a szérumokat, a retinol pedig az egyik kedvenc összetevőm lett :)

Összetevők:
Deionized water, cetearyl olivate, caprylic/capric triglycerides, sorbitan olivate, shea butter ethyl esters, glycerin, thymus vulgaris (thyme) extract, rhodiola rosea root extract, tamarindus indica fruit extract, coffea arabica (coffee) seed extract, silybum marianum seed extract, retinol sodium hyaluronate, sodium ascorbate, tocopheryl acetate, dimethicone, tocopherol, xanthan gum, sodium hydroxide, acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymer, tetrasodium EDTA, pehnoxyethanol, caprylyl glycol, sorbic acid

Innen:




15 comments:

  1. Fuuu tényleg elég bizarrul néz ki, de a teszted alapján lehet megéri kipróbálni. :)

    ReplyDelete
  2. Most Madre Labs kézkrémmel együtt (ami a szép INCI-jével megvett kilóra) 7,64 $, de én valamiért csak 6,45$ fizettem. Így, és azzal együtt, hogy ez volt az első rendelésem iHerb-en, nagyon megérte :D
    Épp vitaminos szérumokra vadászok, szóval nagyon jól jött ez a bejegyzés, köszi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt a kézkrémet én is nagyon szeretem! :) Első rendelők $5 kedvezményt kapnak (vagy $10, ha 40 dollár felett vásárolsz) :) Örülök, hogy hasznos volt a bejegyzés, köszi a kommentet! :)

      Delete
  3. Viki, nyomod melle az SPF 50-es fenyvedot nappalra?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mellé? Retinol nélkül is nyomnám rendesen minden nap. Viszont most már biztos vagyok benne, hogy nem bírom a kémiait, azt azért nagyon sajnálom, limitáltak lettek az amúgy is szűkös lehetőségeim. :( Használsz esetleg csak fizikait, ami jó, ne adj' Isten színezett? Azok a kedvenceim! :)

      Delete
  4. Szerintem ez pont azért nem olyan erős, mert az oxidáció miatt megsérül benne a retinol, és az nem hat rendesen benne. De ettől függetlenül ennyi pénzért sima hidratálónak is szuper ilyen szép összetevőlistával. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyébként nem vagyok benne biztos, hogy a folthalványító hatásába nem játszanak bele a benne lévő növényi kivonatok is. :)

      Delete
    2. A többi összetevő nagyon jól ellensúlyozza a retinol durva hatását. A minap sajnos többet kentem a kelleténél, olyan szép piros lettem egy időre... Egyszer-kétszer mindig sikerül túladagolni valamit... :D Szerencsére nem hámlott le! Pár hét alatt azért nem romlik meg egy krém csak azért mert tégelyben van, a tubusba is jut levegő. Sötét helyen tartom, kész.

      Delete
    3. Mondjuk a PC cuccok sokszor vannak airless tubusba, pl. ez a retinolosa, úgy tényleg nem jut bele levegő. :) De hát amikor valami ennyivel olcsóbb, akkor még úgy is jobban jársz, ha havonta veszel egy újat, az tuti.

      Delete
  5. Nah felírtam a listámra ezt is most már tuti, egyébként mikor éri meg iherbről rendelni? Milyen időközönként van free shipping? Arra aspirálok.

    Más: Klairs termékek? Nézegetem egy ideje a wishtrenden...ebayen is, még árban is beleférne, bár már a felső határ fele megy, ha egyébként jók. Főleg a tonik, és a szérum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ingyenes posta szerintem sosem volt (vagy csak nem emlékszem). Viszont gyakran vannak akciók, mintha most is 10% kedvezmény lenne a bath & beauty termékekre, ez is ott van szerintem. Máskor 20% vagy kedvezmény bizonyos összeghatár felett, ilyenek szoktak lenni.

      Két Klairs termékem volt eddig, jók, de akkor éri meg szerintem, ha akciósan találod őket :) A Wishtrend saját márkája egyébként. A bb krém szép bőrképet ad a bőrradírt használom most, mást nem próbáltam.

      Delete
  6. Szia Viki!

    Szeretném megrendelni a krémet, de egyszerűen nem sikerül beregisztrálnom az iHerb-re. A bankkártya számát nem fogadja el. Van valami tipped mi lehet a probléma? Esetleg valaki másnak? :D

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Szia Viki!

    Azt szeretném kérdezni, hogy BHA-val egyszerre is használható ez a krém? Úgy értem közvetlen a BHA után felkenve!? Több helyen olvastam, hogy egyesek hámlottak a retinoltól, és nem szeretném véletlenül sem túlhámlasztani magam. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inkább ne, mert az AHA vagy BHA miatt a retinol már lesz hatásos (lebomlik). Használj BHA-t reggel, retinolt pedig este, ha minden nap akarod mind a kettőt használni.

      Delete