OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, April 9, 2015

Kedvencek | Március 2015



Márciusban inkább a régebbi termékek elfogyasztására koncentráltam, nem az újdonságokra, de így is akad azért pár "ismeretlen" arc a kedvencek között :) A következőkről lesz szó: OST C vitaminos szérum, dr.Jart+ bb krém, Benton aloe verás és csigás termékek, az új Real Techniques ecset kontúrozáshoz stb.


Márciusban visszatértem a Benton csiga-méh esszenciához, mert minden más hasonló terméket elhasználtam, s ez már hiányzott. Szívesen kenem, mert tele van antioxidánsokkal és gyulladáscsökkentőkkel, könnyű, hamar felszívódik, hidratál is egy kicsit. Nem ragaszkodom a csigakivonathoz, de eddig akármit próbáltam, a csigás termékekben nem csalódtam, ez is nagyon gyengéd a bőrhöz, ami nekem nagyon fontos. Gél, ezért vattakorong sem kell, könnyű felvinni.
Ez az aloe verás tonik elég gyakran szerepel a kedvences posztokban, de szeretem nagyon. Szintén a szép összetevők miatt érdemes beszerezni, nekem ez a második üvegem belőle, s ahogy láthatjátok, nem próbálkozom mással, ezt nem cserélem le.
3. The Skin House Pore Control Powder Serum TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Nem igazán érdekeltek a zsírosodás visszafogására született termékek, de a koreaiaknál van millió ilyen szérum, adtam ennek egy esélyt (Memebox-ban volt, csak megfeledkeztem róla). A T-vonalamra kenem, nagyon könnyű, mintha ott sem lenne, viszont hosszú órákon keresztül képes kezelni a zsírosodásra nagyon hajlamos pórusaimat (nem használok mattító púdert mellette, mert nem kell). Ezentúl nem akarok ilyen szérumok nélkül élni, mennyivel könnyebb így az élet, nem kell a homlokomat figyelni egész nap! :)
4. Real Techniques Sculpting Brush TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Az új Real Techniques ecsetek egyike, kontúrozáshoz használom. Mivel ebben a posztban szerepel, ezért egyértelmű, hogy nagyon szeretem: tömött, puha, jól satíroz, természetes lesz vele a végeredmény, remek kis ecset! :)
Ezt a C vitaminos szérumot szintén nagyon tudom ajánlani. A belinkelt posztban láthatjátok, hogy rendszeres használat mellett milyen hatásos tud lenni, egy jó C vitaminos, antioxidáns szérumra pedig mindenkinek szüksége van. Ezzel én nagyon elégedett vagyok, örülök, hogy a koreai OST megújította a már így is népszerű szérumot, most már az összetevői is gyönyörűek.
Örülök, hogy megrendeltem ezt a bb krémet, mert abszolút bevált. Alig van pár koreai illatanyag- és alkoholmentes bb krém, de ez ilyen, s szerencsére világos bőrre pont jó. A fedése szuper, tartós, szép a bőrön, alkalmakra nagyon szeretem, mert tudom, hogy számíthatok rá (egy átlagos napon elég a fényvédő + ásványi alapozó is).
Ez a körömlakk annyira szép, nem bírom levenni a szemem róla, ha ezzel festettem ki a körmeimet! :) Szerencsére az állagára sincs panasz, olcsó is, de limitált kiadás sajnos (még van belőle, februárban jelent meg).
8. E.L.F. Lenghtening & Volumizing Mascara TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
A tökéletes szempillaspirál mindennapokra! Olcsó, gyönyörűen elválasztja a szempillákat, nagyon természetes, szép a színe és még tartós is. A keféjét biztosan meg fogom tartani, mert akkor is szoktam használni, hogy ha más spirálok miatt összetapadnak a szempilláim. Nem, nem dúsít, de hosszabbít és soha nem ragadnak össze a pillák vele. 



3 comments:

  1. Ez a piros pöttyös háttér irtó cuki:)
    Úgy irigyellek, hogy ennyire szereted a Benton tonikot, alig vártam, hogy megérkezzen nekem is és romokba döntötte a már egész jó bőrömet:( Most az orromra elkenegetem, mert elég jól hidratálja (de nem zsírosítja és ahhoz azért nagy kiszerelés volt, hogy kidobjam), de máshova nem merem...Pedig nagyon fáj a fogam a csiga-méh esszenciára is, de így már félek megrendelni. Most az OST csábít nagyon, minden nap ki-be pakolgatom a kosaramból és nagyon jónak tűnik a Memeboxos szérum is. Őt hogy használod? Arctisztítás, szérum, arckrém?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! :)
      Biztos, hogy a tonik volt? Jóformán csak aloe vera extrákkal. Hmm. Sajnálom, hogy így jártál. Igen, ilyen sorrandben, de csak reggel, szóval utána még fényvédő és nem arckrém, mert a homlokomat külön kezelem az arcom többi részétől általában. Mintákat lehet venni a Benton termékekből, ha esetleg nagyon kíváncsi vagy a csigás cuccra, de nem mered a nagyot megrendelni :)

      Delete
  2. Most már kipróbálom a csigás esszenciát .-) Nagyon várom a következő Ebay válogatást is :-)

    ReplyDelete