OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, April 28, 2015

HAUL | Japán Arcápolási Termékek (Fényvédő, Retinol, Arbutin, Olaj)



Vettem néhány japán arcápolási terméket: szuper fizikai fényvédő, arbutin és retinol tartalmú lotion, illetve egy olajos sminklemosó. Mindegyiknek nagyon szépek az összetevői! :)



A koreai termékek után Japán felé is nyitottam, mert ők talán még jobban értenek a bőrápoláshoz, kíváncsi voltam. Ebay-n garázdálkodtam, közben nagyon sok olyan terméket találtam, amiknek szépek az összetevőik, elmentettem az érdekesebbeket, a végére pedig egy szép kis kívánságlistám lett. Szép INCI-s japán fényvédőkről már volt poszt a blogon, belinkelem, egyet én is választottam magamnak.
Amit észrevettem, hogy a japánok a kevesebb több elvét vallják, az INCI lista a lehető legrövidebb, csak a fontos összetevőket teszik a termékekbe, az illatanyagot is kihagyják általában (ezzel szemben a koreaiak a nagyon hosszú INCI-t szeretik izgalmas összetevőkkel és a parfümöt sem szokták kihagyni semmiből). Alkoholt sem nagyon használnak, kivéve ha fényvédőről van szó, viszont az én fenti 10-es listám bizonyítja, hogy van alkohol nélküli is bőven! :)
Kezdésnek 4 dolgot vettem, kettőt a Hado Labo-tól, ők az egyik legismertebb japán márka, szuper dolgokat gyártanak, a kívánságlistám velük van tele... :) A japán rutin "lotion" nélkül nem teljes, imádják ezeket a könnyű, de hatásos készítményeket, én is találtam kettőt, ami érdekelt: az egyik retinolos, a másik arbutint tartalmaz. Nagy reményeket fűzök mindkettőhöz! :)

Minden lenti termék alkohol- és illatanyagmentes!

1. Sunkiller Baby Milk SPF45 PA+++ | Megvásárolható itt: EBAY LINK
Csak fizikai fényvédőket tartalmazó tej nagyon szép összetevőkkel, ráadásul pénztárcabarát is! Eddig imádom: kiváló sminkalap, egyszerűen kenhető, könnyű, hidratál, de nem zsíros, az én kombinált bőrömnek semmi baja vele! :)
2. Hada Labo Arbutin Hyaluronic Acid Whitening Lotion | Megvásárolható itt: EBAY LINK
Ha jól tudom, akkor a japánoknak köszönhetjük az arbutint, mint összetevőt. Whitening lotion, tehát kitalálhattátok már, hogy a pigmentfoltokat világosítja. Nekem ez a legnagyobb problémám jelenleg, ezért mindenképp akartam egy arbutint tartalmazó terméket is, Ázsiában ez fontosabb fehérítő összetevő, mint a C vitamin. Hialuronsav is van benne, ami a kedvenc hidratálóm kombinált bőrre, de még egy kis C vitamint is látok benne. Ígéretesnek tűnik! :)
3. Hada Labo Lifting + Firming Lotion | Megvásárolható itt: EBAY LINK
A másik lotion a retinolos termékcsalád (piros csomagolás) része, de E vitamin is van benne. Engem a retinol miatt érdekel, mert ezt az összetevőt rettentően megszerette a bőröm, próbálgatom a nem túl széles felhozatalt... Szerencsére a japánok ilyesmit is gyártanak elérhető áron.
4. Softymo Deep Cleansing Oil | Megvásárolható itt: EBAY LINK
Több olajos lemosót próbáltam már, de ennek az INCI-je a legszebb eddig: csak néhány összetevőt tartalmaz, nem is drága, van többféle változat is, de a mélytisztítóra esett a választásom. 230 ml, sokáig elég lesz! :)

A tesztekkel majd találkozhattok a blogon, de addig is szerettem volna megmutatni, hogy miket használok mostanában, miket rendeltem Japánból! :)


16 comments:

  1. Nagyon jó dolgokat vettél:))))

    ReplyDelete
  2. Fú mekkora kiszerelések 170ml... :D Az incijük meg van mindnek? A hylauronic acid az jó, reggelre az ilyen készítmények feltöltik a bőrt. Ilyet használok, amiben ez van. A Sodim hylauronát az nem segít semmin... Na várom a teszteket!! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cosdna-n fent van mindegyik kivéve talán a fényvédő, de annak az összetevőit meg bemásoltam a japán fényvédős posztomba.

      Delete
  3. I'm super curious about the softymo cleansing oil. I put it into my cart a couple of times but never bought it.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I didn't really think about it because the ingredient lists looked promising (less is more, in my opinion), I hope it will be gentle but effective. I also like the fact that Japanese brands sell refills, Softymo too :)

      Delete
  4. Hűűű de izgi!!! :-) Nagyon felcsigáztál, várom a teszteket! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is izgatott vagyok, végre Japán felé is jobban nyitottam, már nagyon rég tervben volt :)

      Delete
  5. A whitening lotion az lemosó, vagy arckrém? Bocsi a buta kérdésért :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kérdezz nyugodtan. Nem akarom toniknak hívni, de az állaga olyan. A koreaiak és a japánok is szeretik az ilyen könnyű termékeket, amik egyből felszívódnak, de tele vannak hatásos összetevőkkel. Tonik állagú szérumnak képzeld el őket, de NEM szárítanak, hanem hidratálnak a japán lotion (vagy a koreai essence, kb. ugyanaz) féle termékek. Remélem így könnyebb elképzelni, hogy mi is ez :)

      Delete
  6. Tényleg csak 30 ml ez a fényvédő? Akkor tényleg csak nagyon kicsike babára elég egy nyárra... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy vettem észre, hogy a japánok ált. 30 ml-es fényvédőket gyártanak. Szerintem így biztosra mennek: a termék friss, elég kicsi, hogy a táskába tedd, napközben újrakend stb. Gondolom én... :)

      Delete
  7. Az olajok szuperul lehozzak a fenyvedot maradektalanul a borrol. Kar, hogy a mo-i termekgyartok ezt meg nem tudjak, ezert nehezen tudtam korabban beszerezni hasonlot itt. L'Occitane, ill a Clarins gyart olajos lemosokat. Ezek vannak is nekem regota. Bevalt mindketto, bar azota nem is nezegettem a felhozatalt. Ismet klassz dolgokat vettel :) es nagyon kivancsian varom az uj blogodat, Viki ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehoznak tényleg mindent, mélyen tisztítanak, imádom én is az olajos lemosókat. Mostanában egy kicsit nagyobb a választék a boltokban, de még mindig nem jó, főleg ha az összetevőkre is odefigyel az ember. Nem baj végülis, külföldről rendelve sem jövök ki rosszabbul, sőt! :)

      Delete
  8. Most rendeltem meg a retinolos lotiont. Nagyon fognak hiányozni a cikkek!!! :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem beválik majd! :)
      Köszönöm szépen, hogy szereted a bejegyzéseimet, drága vagy! :) Frissítem továbbra is a blogot, csak nem olyan gyakran, mint eddig (rettentő sok időm ráment egyetlen blogra, az a baj).

      Delete