OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 5, 2015

Elfogyott! Újravenném? | Március 2015



Több, mint 10 termék fogyott el márciusban, ami rengeteg, de most szántam el magam arra, hogy elhasználjak olyan dolgokat, amikben már nem sok volt. Vágjunk is bele, mert lesz mit olvasnotok... :D Paula's Choice, The Body Shop, Garnier, Fa, Banila Co., Mizon stb.



Igen, újravenném!
Az olajos/balzsamos/krémes sminklemosóktól jobb nincs a számomra! Ez volt az, ami a legjobban tetszett eddig, megértem most már, hogy miért olyan népszerű Koreában a Clean It Zero. Szuper az állaga, nagyon jól tisztít, nem irritált, nem okozott problémát, nagyon gyengéd. Az aljában volt még egy kicsi, ezt tartogattam egy ideig, de csak a helyet foglalta, hát elhasználtam :)
7. Garnier 2in1 szemfestéklemosó TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Ezt használom már több, mint egy éve, nagyon szeretem, a legjobb drogériás szemfestéklemosó, amit eddig próbáltam. Ezerszer írtam már róla, ezért nem ismételném magam, továbbra is kedvenc, de van még egy Garnieres, amit ki akarok próbálni. 

Újravenném, de...
Szuper ez a szérum, kombinált, zsíros bőrre remek, antioxidánsokra pedig mindenkinek szüksége van. Ha ennyire szerettem, akkor miért van itt? Az összes Paula's Choice termékre elmondhatom, hogy jók, de egyre drágábbak (itt Európában), ami eléggé elszomorít, így eldöntöttem, hogy tényleg csak azt veszem majd meg tőlük, amire nincs olcsóbb alternatíva. Ha utálnék kísérletezni, akkor csak PC-s termékeim lennének, tényleg szuperek!
Egy kellemes kis tusfürdő, amit nagyon szerettem használni. Persze nem veszi fel a versenyt pl. egy The Body Shop tusfürdővel, de feleannyiba is kerül, ajándékba viszont ez is nagyon jó.
4. Andrélon szárazsampon TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Ezt a szárazsampont használom évek óta (mióta Hollandiában élek), elégedett voltam vele Viszont azóta kipróbáltam a Batiste termékeket, így ez a márka a háttérbe szorult, ott is marad szerintem. Régóta ott állt már a polcon, alig volt már benne, ezért tavaszi nagytakarítás címszóval elhasználtam :)
A BHA kell a bőrömnek, gyakran használom, ezzel a termékkel nagyon meg voltam elégedve. Már csak egy kevés volt benne, ezért sikerült ezt is elhasználni márciusban. Ennek az állagát utáltam csak, mert túl folyékony, így mindenképp lesz pocséklás. A többi PC BHA-s készítménynek meg az összetevői nem tetszenek annyira (a kevesebb több elvét vallom ennél a terméktípusnál). Mást vettem végül helyette, de ehhez is szívesen visszatérnék, nem volt vele baj.
8. Re:cipe by Nature Essence Water TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
A koreaiak imádják az esszenciákat, én is használok mindig legalább egyet. Ez egy memebox-ban volt (azóta már nem szállítanak hozzánk), nincs benne ásványi olaj, szintetikus illatanyag, színezék, parabén stb., de nem arcra használtam el, hanem karra és lábra, amikor nem volt kedvem testápolózni :) Nem volt vele semmi baj, de vannak ettől izgalmasabb esszenciák is.
9. Paula's Choice 1% Retinol TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Megint egy fantasztikus termék Paulától! Ez ugyan csak egy mini kiszerelés, de sokáig elég volt, nagyon megszerettem, meg is venném gondolkodás nélkül, ha nem kerülne 20 ezer forintba teljes méretben... Mindegy, rendeltem mást helyette, mert amúgy sem bánom, ha 1%-tól gyengédebb a retinol valamiben, azt legalább gyakrabban tudom majd használni, ez elég erős tud lenni, ha nem vigyázunk.
Egy jó kézkrém, aminek az illatát is nagyon szerettem. Inkább nyárra tudom ajánlani, mert nem túl sűrű, nem nehéz, emellett nem is drága! :) Nekem most nagyon száraz a kezem, csak azért nem veszem újra, mert hidratálóbb krémekre van szükségem.

Nem venném újra!
A sampon maga jó lenne, egészségesebb lesz a fejbőr tőle, de mindig olyan volt a hajam tőle, mintha zsíros lenne, elnehezült, nem éreztem magam jól, így nem lettünk barátok. Végre sikerült elhasználni, boldog vagyok!
11. Fa Caribbean Lemon spray TESZT | MEGVÁSÁROLHATÓ ITT
Hónapok óta a polcomon állt, végre erőt vettem magamon és elhasználtam (egy akciót akartunk anno kihasználni, kellett még egy termék, hát levettem ezt a polcról) Mellényúltam, mert ennek még az illata sem tetszett. Ha deo, akkor maradok továbbra is a Rexonánál.




3 comments:

  1. Egy halom termek :) Azt hiszem, nalam is lenne minimum ennyi, ha koncentralnek a cuccaim hasznalatara :)

    Kellemes husvetot nektek! Hollandiaban hogy zajlik ez az unnep?

    Viki, a cimben hianyzik egy betu, meg az elso mondatban is van egy eliras :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi! Így jár az, aki éjjel ír posztot, s kivételesen nem nézi át... :D
      Ha vannak kisebb gyerekek, akkor tojást kell keresniük a kertben, meg persze egész Hollandia leáll grillezni ilyenkor (bent) - az összes élelmiszerbolt erre készült fel legalábbis, de akármilyen ünnep van, ezt csinálják (nem túl kreatívak :p ).

      Kellemes húsvétot nektek is! :)

      Delete
    2. Legalább csinálnak valamit. Nálunk maximum elutaznak, annyira kopik a hagyomány..

      Delete