OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, April 26, 2015

EBAY Wishlist: Nyakláncok | Necklaces


Az Ebay remek hely, ha olcsó ékszereket szeretnénk: pár dollárba kerülnek csak! Most az ebay-s kívánságlistám nyaklánokat tartalmazó részét osztom meg veletek! :)




Az ebay tele van gyönyörű, de olcsó nyakláncokkal, amik közül igazán különleges darabokra is lehet bukkanni. Leginkább a nagy, színes, statement darabok fogynak a legjobban, mert azért nem mindegy, hogy itt 2-3 dollárért kapjuk meg ingyenes postával vagy webáruházban teljesen ugyanazt több ezer forintért... Többször is rendeltem már ebay-ről ékszert (is), magamnak vagy ajándékba, nincs panaszra okom, megérik az árukat. Több órás keresés után ezeket találtam, amik nagyon tetszenek! :)


1. $1.88 EBAY LINK
2. $3.19 EBAY LINK



1. $0.81 EBAY LINK
2. $1.92 EBAY LINK



1. $1.52 EBAY LINK
2. $3.03 EBAY LINK



1. $1.59 EBAY LINK
2. $1.18 EBAY LINK



1. $2.37 EBAY LINK
2. $7.98 EBAY LINK



1. $0.99 EBAY LINK
2. $3.59 EBAY LINK



1. $2.30 EBAY LINK
2. $2.63 EBAY LINK



1. $2.27 EBAY LINK
2. $1.50 EBAY LINK



1. $1.73 EBAY LINK
2. $1.29 EBAY LINK



1. $2.63 EBAY LINK
2. $1.28 EBAY LINK



1. $0.81 EBAY LINK
2. $3.99 EBAY LINK


9 comments:

  1. Nagyon szuper ez az összeállítás. Én is régóta szemezek ebay-es nyakláncokkal, de eddig még nem mertem rendelni, mert tartok tőle, hogy a valóságban sokkal "gagyibbnak" néz ki a nyaklánc, mint a képeken.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem inkább az volt a csalódás, amikor megvettem webshopból, pár hétre rá meg szembe jött velem ugyanaz tizedáron ebay-n... (régen volt, akkor még nem kutattam folyton az ebay-n). Azóta csak ebay-n veszek ilyesmit. :)

      Delete
    2. több nyakláncot, bokaláncot ,karkötőt rendeltem már olcsó áron, és eddig mindig ugyanolyan jól néztek ki a képen, mint élőben. bátran merem ajánlani :)

      Delete
  2. Mióta használom az ebay-t és tapasztalom a hatalmas árkülömbséget az üzletek és az ebay kínálata között, azóta maximum ötlet gyűjtés gyanánt megyek be a bizsu boltokba. :) Pont tegnap rendeltem egy gyönyűrű darabot 600 forintért. :) Ha esetleg érdekelne (http://www.ebay.com/itm/201268031141?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=500466145217&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT)
    Alig várom már a következő ebay-es bejegyzésedet. :)

    ReplyDelete
  3. Tényleg nagyon szép nyakláncok vannak az ebay-en, de nekem a legelső rendeléskor sikerült olyan ronda aluljárós nyakláncot kifogni amiről konkrétan a festék is le volt peregve, pedig a képeken gyönyörűen nézett ki... Úgyhogy azóta nem merek ékszert rendelni.

    ReplyDelete
  4. A második képen szereplőt megrendeltem, de elég gagyi volt a minősége, csalódást okozott, nem is hordom. Alulról a 6. a fekete-fehér-arany-köves is megvan, az olyan mint a képen. Sokat hordtam. Érdemes átlátszó lakkal fixálni a fémes részeket, mert elég gyorsan kopik. Én ezt elmulasztottam, így az enyémnek mostanra már inkább bronzos a színe, mint arany, de mondjuk így se néz ki rosszul :))))))) Azért is érdemes átlátszó lakkal átkenni, legalább ott ahol érintkezik a bőröddel, mert ha izzadt bőrhöz ér, akkor beszínezi azt... én az enyémet emiatt csak garbóval hordom, de most hogy elhagyta a fényét, már nem fáradok a lakkozással, majd rendelek másikat belőle, nem egy nagy vagyon. :)

    ReplyDelete
  5. Ismét bővítettem az e-bay-es wishlistem.. ':D
    Viszont ékszerek és órák szempontjából érdemes megnézned az aliexpress.com oldalt is,
    elképesztően szép termékek vannak ott is amiket e-bay-en nem találtam. Általában a szállítás is pont annyi idő, egyszer egy órával megjártam és konkrétan 2 hónap alatt érkezett meg, de minden másban e-bay kaliberű. :)

    ReplyDelete
  6. Kiegészítők, elsősorban statement nyakláncok tekintetében én is az e-Bay-t preferálom, de sajnos futottam már bele kevésbé tetszetős darabokba is (amik persze a képen sokkal megnyerőbben mutattak). Nagyon klassz válogatás, elsősorban a pasztell színű nyakláncok tetszenek (így a tavaszra való tekintettel eléggé ráhangolódtam az ilyen árnyalatokra). Alulról a 4. kép bal oldalán lévő nyakláncok közül a világos türkizes verzió van meg...hát ez súrolja a csalódottság határát. Persze valószínűleg én nem néztem meg kellően a képet, és ezért ért meglepetésként, hogy konkrétan egy "madzagra" vannak felfűzve a kis elemek. Mondjuk helyén kezelve ez a darab sem rossz, inkább lazább-csajos outfitekhez szoktam hordani.

    ReplyDelete
  7. A kis háromszög és a kék köves virágos gyönyörű! *-* Én most gondolkodok egy nyaklánc beszerzésén, de amúgy is havonta találok dolgokat, amiknek nem tudok ellenállni :D Áldom őket az áraik és a választék miatt! :)

    ReplyDelete