OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, April 10, 2015

EBAY Wish List | Áprilisi Kívánságlista



Megérkezett az áprilisi ebay kívánságlistám is! :) Ez most nem lesz olyan eszméletlenül hosszú, mint a márciusi, ígérem! :D Megint lesz viszont vegyesen minden: lábápolás, ecsetek, krémek, sminktermékek, cukiságok stb. :)





1. Olcsó, de ígéretesnek tűnő ecset $0.99 EBAY LINK
Szeretem a nagyobb, lapos, tömött ecseteket, ez ilyennek tűnik. Ennyi pénzért nagyon megérné!
2. Blending brush $2.89 EBAY LINK
Egy másik ecsetforma, amire mindenkinek szüksége van. Ez is jónak tűnik, kíváncsi vagyok rá.


1. Moisture Meter $13.68 EBAY LINK
Külföldi bloggereknél szoktam ilyet látni, megmutatja, hogy mennyire lett hidratált a bőr egy termék használata után. Hasznos lenne tesztekhez is :)
2. Cookie Stamp $2.42 EBAY LINK
Ha a sütinkre szeretnénk írni valamit.... :)


1. Nature Republic Body Peeling Mist $11.66 EBAY LINK
Jó nagy, 250 ml-es koreai hámlasztó testre, ráadásul spray, így még egyszerűbb használni. Bőrradírhoz sokszor lusta vagyok, de ezt szerintem rendszeresen használnám. Nagyon tetszik, nem is drága.
2. Gyönyörű nesszeszer $4.50 EBAY LINK
Ez a nesszeszer valami gyönyörűséges <3


1. Skinfood Argan Oil Slik Shampoo $18.20 EBAY LINK
Szeretnék pár koreai hajápoló terméket is. Ez már régóta tetszik, elég népszerű, de szerintem a csomagolása is rátesz egy lapáttal, szép, kreatív :)
2. Új Etude House folyékony tusok $8.20 EBAY LINK
Van pár új Etude House tus is, ezek folyékonyak, látok pár nagyon szép színt is köztük!


1. Gravírozó toll $2.08 EBAY LINK
DIY ajándékokhoz szerintem jó lenne.
2. My Bottle $2.65 EBAY LINK
Annyira édes ez az üveg! :)


1. Apieu Banános kézkrém $2.72 EBAY LINK
Két koreai márkától néztem ki kézkrémet, az egyik ez a banános! :) Ennyi pénzért 60 ml??? Már rendelem is! :) 
2. Missha Manuka Honey kézkrém 70 ml $4.86 EBAY LINK
A másik pedig a Misshától egy mézes kézkrém, ez is szimpatikus.


1. Fruit Infusion Bottle $8.44 EBAY LINK
Igen, itt a jó idő, vele együtt az üvegmániám :D Még egy, ebben pedig már külön helye van a gyümölcsöknek, zöldségeknek, nagyon szuper!
2. Banila Clean It Zero minik $5.86 EBAY LINK
Nagyon szeretem ezt a balzsamos sminklemosót, a mini kiszerelést utazáshoz venném meg. Azoknak is ajánlom persze, akik ki szeretnék próbálni a sminkeltávolítás ezen módját :)


1. Csokis jegyzettömb $3.84 EBAY LINK
Nagyon cuki!!! :)
2. Cuki pénztárcák $7.82 EBAY LINK
Dejá vu érzésem van, talán már mutattam ezeket a péntárcákat, de sebaj! Nagyon szépek még mindig! :)


1. Kulcstartók $1.33 EBAY LINK
Annyi kulcs van a kulcstartómon, hogy az már nem állapot. Pl. ezek nagyon cukik: egy fiú és egy lány nyúl :)
2. Waterproof bluetooth speaker $8.77 EBAY LINK
Milyen jó lenne zuhanyozás közben zenét hallgatni!!! :D


1. Pedicure Kit Blue $4.92 EBAY LINK
Nyárra egy kis extra lábápolás nem árt. Két készüléket néztem ki, ez az egyik. 
2. Pedicure Kit Pink $10.75 EBAY LINK
Ez pedig a másik, kicsit komolyabbnak tűnik, de még nem tudom, hogy melyiket választom.


1. Tároló $22.13 EBAY LINK
Több színben is kapható ez a tároló, én imádnám! :)
2. Fogkefetartó $3.67 EBAY LINK
Ez annyira édes! :) Régóta a kívánságlistámon van, ideje volt nektek is megmutatnom :)


1. Cuki péntárcák több színben $5.23 EBAY LINK
Most találkoztam először ezekkel a pénztárcákkal, szintén nagyon cukik! :)
2. Mizon csigakivonatos szemkörnyékápoló $13.49 EBAY LINK
Végül pedig ez a szemkörnyékápoló a Mizontól, aminek gyönyörűek az összetevői (sem alkohol, sem illatanyag), ráadásul csigakivonatos és nem drága! :)


12 comments:

  1. Szoval..hogyan talalod ezeket? Csak ropkodsz ide-oda?nagyon jo a nesszeszer meg az uvegek♡♡♡♡

    ReplyDelete
  2. A samponra, meg úgy egyáltalán akármilyen koreai hajápoló-tesztre nagyon kíváncsi lennék tőled, mindig csak nézegetem őket én is, de még nem rendeltem semmit hajra. :)

    ReplyDelete
  3. Az a kék PediSpin nagyon gagyi, én nem ajánlom mert rendkívül gyenge a teljesítménye, szerintem egy mezei habkő jobban reszel mint ez... Egyébként szuper válogatás lett. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem pozitív csalódás volt a PediSpin, pedig nem vártam tőle sokat. Nem azt mondom hogy forradalmi, de ha az ember kitapasztalja hogy hogyan és mennyire problémás lábon optimális használni, akkor elvégzi a dolgát.

      Delete
  4. Mindig szuper termékeket találok Nálad ! (S így egyre hosszabb a listám.) Az ecset nagyon tetszik, a Body Peeling Mist-re kíváncsi lennék hogy tényleg jó-e, a Fruit Infusion Bottle-t pedig már kb. 2 hete megrendeltem, s már nagyon várom : )

    ReplyDelete
  5. Ismét klassz dolgokat gyűjtöttél össze.:-) a kedvencem a "my bottle"üveg, annyira tetszik a kis zsákkal együtt :-)

    ReplyDelete
  6. Azt az üveget a zsákkal nem fogom kihagyni :) Állati jópofa :D

    ReplyDelete
  7. ez a sütinyomó baromi jó, ha nem vettem meg volna jóval drágábban a tchiboban másfél éve, most azonnal lecsapnék rá. de lehet, h egy barátnőm meglepem vele, aki anno nem azt kapott karira. :)
    a banános kézkrém még ennyi pénzért engem is vonz, nah meg ez a csigás szemkörnyékápoló!

    ReplyDelete
  8. Ez a fogkefe tartó de cuki! :-) Annyi cikked van mostanában, hogy alig győzöm olvasni őket. :D

    ReplyDelete
  9. A My Bottle úton van hozzám, nagyon cuki :) Bár van egy másfél literes stramm üvegem, amit minden reggel feltöltök, de táskába bedobni jó lesz a kisebb.
    Egyébként nemrég találtam rá a blogodra, nagyon klassz, nagy segítség volt az ebay-paypal regisztrációs bejegyzésed (is). Köszi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv a blogon, örülök, hogy tetszik, remélem sok hasznos dolgot találsz majd még :)

      Delete