OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, April 3, 2015

4 Éves Az OhMyBrush.com!



Bizony, 4 évesek lettünk ma! :) Ez már tényleg egy olyan szám, amiről érdemes megemlékezni, ezért írtam egy rövid posztot, benne a bloggal (és nyereményjátékokkal :p ) kapcsolatos információval! :)




Üdvözöllek a 4 éves Oh My Brush blogon! :) Minden évben meghat a blog születésnapja egy kicsit, mert elég fontos szerepet tölt be az életemben, idén mindenképp szerettem volna megemlékezni róla :) 
Kezdjük a legjobb hírrel: több nyereményjátékkal is készültem, szuper és változatos dolgokat nyerhettek majd! Ritkán van nálam ilyesmi, ezért most ezt jól bepótoljuk, szeretném így megünnepelni ezt a négy évet! :) Egész áprilisban tart majd a "nyereményeső", figyeljétek az oldalt! :)

Néhány gondolat...
Jelenleg úgy érzem, hogy a blogot sikerült olyanná alkotni, amilyet szerettem volna. Szeretem a témát, szuper érzés kommentek között olyat találni, amiben megjegyzitek, hogy nálam láttatok valamit, ami nagyon bevált stb. :) A jövőben is maradok a jelenlegi témáknál (tesztek, koreai termékek, akne leküzdése, élet Hollandiában, ebay mánia stb.), de remélem sikerül majd színesíteni is a felhozatalt a következő 4 évben... ;)
Az új külső már majdnem kész, nagyon szeretném már használni, de menet közben mindig sok a változtatás, így ez az új kinézet rettentő lassan születik meg... Remélhetőleg sokáig hű társam lesz, és szeretni fogjuk mindannyian (a mostanihoz hasonló, csak több funkcióval). Más újítást nem tervezek, kivéve persze azt, hogy a húgom, Reni is gyakori író legyen a blogon, mert így még több márkáról lehetne szó, gyakrabban is frissülne az oldal. Bár így is elég aktív vagyok szerintem a havi kb. 30 posztommal, de szeretem, ha van olvasnivalótok :) Idén már úgy blogolok, hogy kb. minden nap dolgozok egy kicsit, pl. egyik nap fotózom, másnap írok pár posztot, harmadnap anyagot, információt gyűjtök stb. Esténként jön az ihlet, olyankor nem lehet lenőni órákon keresztül, de máskor úgysem lenne rá időm, szóval örülök, hogy az éjjeli bagoly csapatot erősítem... :)
Vannak viszont mélypontok, ilyen volt a március nagy része is: nem volt idő/lehetőség sem fotózni, sem írni, e-mailezni meg főleg nem. Mindenféle betegséget összeszedtem (ha nem a derekam csípődött be napokra, akkor valami járványt kaptam el, jelenleg fűtés nincs a házban, mi jöhet még?), ihlet sem volt, de az előre megírt posztoknak hála ebből nem sokat vettetek észre szerintem. Nagyon örülnék, ha az április nem ilyen lenne... Egyébként kommentre igyekszem gyorsan válaszolni, a blogon megtaláltok mindig, máshol nem vagyok túl aktív amúgy sem. Panaszkodás: OFF. :D
Januárban már olvashattátok a blogolással kapcsolatos terveimet, ezeket továbbra is szem előtt tartom, nem is ígérek most tehát többet, de ha van valami kérésetek, megjegyzésetek, akkor írjátok meg kommentben nyugodtan! :)

Köszönöm, hogy vagytok nekem, olvastok, kommenteltek, lájkoltok (több, mint egy éves a blog ruhája, de csak most jöttünk rá, hogy a Facebook like gomb hollandra van állítva, bocsánat... :D ). Remélem, hogy sokáig leszünk még egymás virtuális barátnői! :)


38 comments:

  1. Boldog blogszülinapot! :-) Gratulálok a bloghoz, imádom! <3 :-)

    ReplyDelete
  2. Boldog blogszülinapot!! :)
    Nagyszerűen csinálod, imádom a blogod! Csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  3. Boldog BlogSzületésnapot! :)

    ReplyDelete
  4. Gratulálok és boldog blogszülinapot! :)
    Nem is tudom hány éve olvaslak, de mindig izgalommal nézek a blogodra, mert rengeteg hasznos infót olvasok és hát az ebay-el való kapcsolatomat is Neked köszönhetem :)
    Csak így tovább még sokáig!
    Orsi

    ReplyDelete
  5. Boldog Szülinapot! Minden hízelgés nélkül leírom, hogy a Te blogod a kedvencem! :)

    ReplyDelete
  6. Gratulálok a 4 évhez Viki :) Boldog blogszülinapot! Jó Téged olvasni, csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  7. Boldog blogszülinapot! :)
    Én is nagyon szeretem a blogod, sok olyan infót/dolgot találok itt, amit máshol nem (még ha nem is kommentelek sűrűn...)

    ReplyDelete
  8. Boldog Blogszülinapot! Az egyik legjobb szépség blog a tiéd, nagyon szeretek itt nézelődni.. :))

    ReplyDelete
  9. Gratulálok és boldog blogszülinapot :3 Tényleg nem lehet panasz a bejegyzések mennyiségére, kicsit irigyellek is érte :)

    ReplyDelete
  10. Boldog Szülinapot! Szuper a blog! Színvonalas és sikerül mindig meglepned valami újdonsággal, amit csak Nálad olvashatok. :)

    ReplyDelete
  11. Boldog szülinapot és csak így tovább! :-)

    ReplyDelete
  12. .gratula a 4 evhez es tovabbi oromteli blogolast :)

    ReplyDelete
  13. Boldog blogszülinapot, és remélem még sokáig olvashatunk :)

    ReplyDelete
  14. Boldog blogszülinapot! :]

    ReplyDelete
  15. Boldog blogszülinapot :) Köszönöm hogy mindig hozol valami érdekeset!

    ReplyDelete
  16. tyűűűű, gratulálok hozzá! csak így tovább!:)

    ReplyDelete
  17. Gratulálok!!! :) Én az ebay-es regisztráció kapcsán keveredtem az oldaladra, már jó régen (egyébként sehol máshol nem találni ilyen részletes leírást) és itt ragadtam. Nagyon szeretem a blogodat, jól átlátható, érdekes és már vettem pár dolgot amit nálad láttam és nem bántam meg! (Bár nem a te korosztályod vagyok, a bőröm hasonló gondokkal küzd, mint a tiéd) Köszönöm és további sok sikert!

    ReplyDelete
  18. Boldog blogszülinapot Viki! :) Már a régi blogot is olvastam, de azóta is folyamatosan fejlődsz, még legalább ennyi évet Neked! :)

    ReplyDelete
  19. Boldog szülinapot a Blognak. Öröm arra kelni, hogy ooo már kinn van a mai poszt (8 óra eltéréssel olvaslak)

    ReplyDelete
  20. Boldog Blogszületésnapot Viki! :)
    Bevallom, nem sok blogot olvasok rendszeresen, magyart mert főleg nem, de a tiédre naponta-kétnaponta ránézek, van-e valami újdonság. A te postjaid és review-jaid bátorítására rendeltem először koreai kozmetikai termékeket (másfél éve talán) és azóta töretlen a szerelem. (Ez nem tudom mennyire jó - a lelkemnek és testemnek biztos, a pénztárcámnak kevésbé. :D)
    Tetszenek az alapos és informatív termékleírások, vélemények, és a közvetlen, egyáltalán nem száraz stílus is, amiben megírod őket. A nyereményjátékok pedig kedves kis habpamacsok a tortán. :D

    További sok születésnapot a blognak, és sok kedved/időt/energiát a blogoláshoz! :)

    ReplyDelete
  21. Boldog blogszüinapot! Gratulálok és csak így tovább! :)♥

    ReplyDelete
  22. Boldog Blogszülinapot! Legyen még sok-sok! :)

    ReplyDelete
  23. Boldog születésnapot! Nagyon tetszik a blog, gratulálok hozzá! :)

    ReplyDelete
  24. HÚ, nagyon szépen köszönöm mindenkinek a kedves szavakat, feldobtátok a napomat! :) <3

    ReplyDelete
  25. Gratulálok, boldog szülinapot! Nálad olvastam a Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krémről és bevált! Köszi! :)

    ReplyDelete
  26. Gratulálok!! Még sok évig szeretném olvasni a blogod!! Sok sikert!! :-)

    ReplyDelete
  27. Boldog szülinapot a gyereknek, jól sikerült :) És még sokat, mert szeretünk itt lenni!

    ReplyDelete
  28. Boldog szülinapot a blognak és az "anyukajanak" is! Nagy örömmel olvaslak mindig, köszönöm!

    ReplyDelete
  29. Boldog Blogszülinapot! Köszönöm az eddigi sok-sok érdekes és minőségi posztot, sok mindent sikerült már ellesnem tőled :) Csak így tovább! :)

    ReplyDelete
  30. Nagyon szépen köszönöm lányok! :)))))

    ReplyDelete
  31. Boldog Blogszülinapot! Remélem még sokáig fogsz írni, meg a Te blogod találom az egyik leghasznosabbnak, tele ihlettel és jó tanáccsal :)

    ReplyDelete
  32. Boldog Blogszülinapot és még Jó Sokat! :))

    ReplyDelete
  33. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok neked! :)

    ReplyDelete