OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 10, 2015

SNP Bird's Nest Aqua Ampoule Mask

Today I'd like to review the SNP Bird's Nest Aqua Ampoule mask! | Ma az SNP Bird's Nest Aqua Ampoule maszkról írnék egy kicsit a blogon.




ENGLISH:
According to the description the SNP Bird's Nest Aqua Ampoule mask can moisturize and smooth the skin in 20-30 min. Sheet masks are popular, I love them too, I was happy to give this one a chance. It does not contain parabens, synthetic silicones, artificial colours and mineral oil, but I wish it had no alcohol and fragrance either...
The mask was made of a special fabric to make it stay on the skin even if you do other things: you can lie down and relax while you're wearing the mask or just do some other, more important things. I used it on a Sunday morning and I was happy with the effect: my skin became very moisturized, soft, it felt a bit younger :p This sensation lasted the whole day, the masks is great but I just don't want to use something too often that contains alcohol and fragrance. At least now I'm interested in sheet masks again, I can't wait to try out some more! :)

Buy it here:

. . . . . . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Az SNP Bird's Nest Aqua Ampoule maszk fő feladata a hidratálás, a leírás szerint pedig kifejezetten olyan anyagból készült, hogy tovább maradjon fent a bőrön, így nyugodtan végezhetjük a napi teendőinket a viselése közben :D 20-30 percre érdemes feltenni, ezalatt pedig feltölti a bőrt, hidratálja. Nincs benne parabén, szintetikus szilikon, mesterséges színezék és ásványi olaj, az összetevők között vannak jó dolgok, de azért az alkoholt igazán kihagyhatták volna...
Sok koreai maszkot próbáltam már, nagyon hatásosak tudnak lenni, ahogy ez is: nem hagytam fent fél óráig, de így is olyan sima, puha, hidratált lett a bőröm, hogy percekig csak tapogattam olyan jó érzés volt. :) Úgy tűnik, hogy 29 évesen már tudom a sima, puha, hidratált bőrt értékelni :D A hatás egyébként egész nap tartott, nagyon jó volt a vasárnapot egy maszkkal indítani.
Imádnám, ha nem lenne benne alkohol és illatanyag, de legalább meghozta a kedvemet megint az ilyen maszkokhoz. Majd kutatok még, hátha találok nekem/nekünk valót! :)

Ha valakit érdekelne, innen van:
néha ebay-n is kapható







hahahahaha :D


6 comments:

  1. Reménykedem, hogy ez az alkohol kimegy a divatból, és tudatosabban figyelnek a termékek előállításánál. Bár az is lehet, hogy az alkotó rész olcsósága az ami miatt belekerül...
    Most is bekaptam egy irritáló krémet, úgyhogy elhasználom testápolónak. Elvileg nem volt rajta ez feltüntetve, lehet más is...
    Off... te használsz aha-t igaz? Van egy glikolsavas krémem, de három nap után zsírosította a bőrömet... Használjam ritkábban? Lehet ettől lettem kicsit pattanásos is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Á, nem hiszem, hogy kimegy majd a divatból :(
      Persze, használd el valami másnak, én is úgy szoktam, ha nem jön be valami, vagy ha találok valami jobbat és lecserélek egy terméket :)
      AHA-zom, igen, de nem zsírosít (nem is lesz tőle kevésbé zsíros a bőröm, ez tény). Milyen krém ez, mekkora százalékban van benne glijolsav? Én a 8%-osat hetente egyszer vagy kétszer használom, de elvileg lehetne gyakrabban is, csak nem igazán fér bele a rutinomba jobban... :D Pattanásos szerintem valamelyik másik összetevőtől lettél, de persze csak találgatok, mert nem tudom, hogy melyik is ez a krém pontosan. Majd írd meg, ha erre jársz! :)

      Delete
  2. Szóval ezzel rémiszgetted az Instás követőidet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D haha igen :D Elkapott a nevetés attól a képtől, olyan creepy! :D

      Delete
  3. Azt nem szeretem ezekben a maszkokban, hogy nem tudok a viselése közben beszélni, és persze mindig olyankor csörög a telefon vagy van valami nagyon fontos mondanivalóm a másiknak. :D Régebben volt, hogy akár 40-50 percig is fent hagytam, de most olvastam, hogy egy idő után elkezd megszáradni a maszk és akkor visszaszívja a bőrtől a nedvességet, úgyhogy nem tanácsos túllépni a 30 percet.
    De most kedvet kaptam, hogy holnap reggel én is feldobjak egy maszkot. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, én már 20 percnek is örülök, mert nekem is mindig olyankor jut eszembe, hogy még ezt vagy azt akarok csinálni :D Viszont tényleg jók, régebben nem gondoltam volna, hogy ilyen hatásos lehet valami ennyire egyszerű dolog :)

      Delete