OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, March 8, 2015

O.S.T. Vitamin C Serum 21.5% | Nagyon Jó Koreai C Vitaminos Szérum!

It seems like I've found the best Vitamin C serum! The new O.S.T. Vitamin C 21.5 serum is very good! | C vitaminos szérumot mindenkinek! Az OST Vitamin C 21.5 megújult, a hatásával pedig nagyon elégedett vagyok!




ENGLISH:
I've been using the new O.S.T. Vitamin C 21.5 Serum for a few weeks, and so far it's fantastic! I liked the old version (O.S.T. Vitamin C20) too, but the new one is even better! First of all, the ingredient list is flawless: the product contains no alcohol, parabens, fragrance, and now the vitamin C concentration is higher: 21.5% (ascorbic acid). The texture is light, not sticky, makes the skin matte and you can apply your cream and sunscreen right away because the serum absorbs quickly. It looked like a great product but I wanted to know how effective it could be: for 10 days I used almost nothing else but the OST Vitamin C 21.5 serum (once or twice a day)!
The result was surprisingly good! I have acne prone skin, it can't heal, I need to use a lot of products to achieve some improvements but it takes time (weeks, months). For example the pigment spots you see in the picture are there since last summer, but thanks the this Vitamin C serum, they're fading away! New zits heal now faster too and I can definitely see how anti-inflammatory this product it. 
You can see the before-after pictures below, I am very happy with the improvement and I hope it'll get even better soon. So far so good: the pigment spots are fading, I have less new zits and they heal faster! My skin is less red thanks to the anti-inflammatory properties! I'm going to use this serum as often as possible and wait for more miraculous things! :)

Buy it here:
WishTrend webshop
Some tips: You'll find products with Free Shipping here. Pick one and then you'll get free shipping on everything else too, including this serum.
Or use this code  262126403 to get $5 if you order for $30
Or use this code WISHAPR2015 to get $10 if you order for $55
And if you rather want a free product then use this code WISHGIFTAPR2015 to receive a collagen mask.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Pár hete kenegetem folyamatosan a megújult O.S.T. Vitamin C 21.5 szérumot, ami egyelőre fantasztikus! Már a régit (O.S.T. Vitamin C20) is használtam, jó volt, de sokak örömére elkészült az új, 21.5%-os C vitamint tartalmazó verzió, amiben nincs alkohol, parfüm, egyéb irritáló anyagok! Az állagon is változtattak, ez már nem ragad, nagyon könnyű, színtelen, illata sincs.
Kíváncsi voltam, hogy mennyire jó, ezért nem használtam mellette szinte semmit 10 napig, a szérumot pedig naponta egyszer vagy kétszer kentem. Néha kicsit csíp, ez normális (a dobozán is rajta van, ha jól emlékszem), de csak pár másodpercig tart. Hamar és teljesen felszívódik, matt lesz tőle a bőr, utána már kenjhetjük is az arckrémet, fényvédőt, nagyon jó alap bárminek. Lent láthattok majd előtte-utána képeket, 10 nap alatt több változást hozott, mint eddig bármi más. Akik nem tudnák: nekem a pattanások után a foltok hónapokig ott maradhatnak. Meggyőző volt viszont, amit láttam: a gyulladást lehúzza, az új pattanások gyorsabban gyógyulnak, a régiek után maradt foltok pedig halványodnak! Az én bőrömön rövid időn belül nagyon nehéz változást észlelni, hetek kellenek hozzá, de ez a C vitaminos szérum fel tudja gyorsítani a folyamatot.
Számomra szuper a hatása, nem irritál, eddig nagyon elégedett vagyok vele, a hosszú távú pozitív hatásában is bízom. Nagyon féltem egyébként, hogy mi lesz velem azokon a napokon, mert olyankor szoktak kijönni pattansaim, én pedig véletlenül pont ekkorra időzítettem a "semmi más, csak C vitamin" kísérletemet... Meglepő volt, de így még nem úsztam meg a dolgot soha, csak az államon jött ki egy vagy kettő apró pattanás, máshol semmi! Vagy a szérumnak köszönhetem, vagy a hormonok tanultak meg viselkedni, de örülök neki! :)
Mivel a dobozán a Wishtrend weboldala olvasható, ezért az a sejtésem, hogy ők a kizárólagos forgalmazó jelenleg.

LINK: WishTrend
Van pár tippem és kódom!
1. Mindig kiválasztanak pár terméket, amiket megvásárolva ingyenes postaköltséget kapunk, még akkor is, ha más terméket is veszünk. Ezek azok: Free Shipping 
2. Ha ott nincs semmi érdekes, akkor esetleg pár kódot tudok adni. $30 feletti vásárláskor $5 kedvezmény jár a 262126403 kóddal.
3. $55 felett $10 kedvemény a WISHAPR2015 kóddal.
4. Ha pedig egy ajándék terméket szeretnétek, akkor ezt a maszkot kapjátok majd: ElishaCoy Vitamin Collagen Mask Sheet, nincs minimum, csak ezt a kódot kell beírni: WISHGIFTAPR2015


új vs. régi verzió



Before - After

I have acne prone skin which lost it's ability to heal itself. That's why I'm very happy to see visible improvements in only 10 days! 10! Those pigment spots are dare since last summer and now they're disappearing! 

Leírom ide is: az én bőrömön 10 nap alatt nem lehet változást produkálni, a pattanások, az utánuk maradt foltok hónapokig is ott maradhatnak. Egy ilyen bőrön volt viszont egészen eredményes az a C vitaminos szérum!
Egy nagyobb pattanásom volt csak, ezt szépen lehúzta, a régi pigmentfoltokat pedig halványította.


Keep it in the fridge!

Nem árt hűtőben tartani!



34 comments:

  1. Ez nagyon jól hangzik! Most csináltattam egy szemüveget, de köv. havi beruházásom ez lesz. Amúgy kattintottam a free shippingre, és majdnem megvettem, de aztán rájöttem, hogy még az előző alkoholos verzióját árazták le sajnos. Mindenesetre az életemből kimaradni nem fog, az tuti. :D Az ára is baráti, a PC C-széruma brutál drága, így örülök ennek! :)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Én paypallal szoktam itt is fizetni, szóval biztos.
      Igen, az előző verzió most mindenhol akciós, de mindenképp az újat ajánlanám, bár már az is jó volt, de ez szuper, az összetevőkkel sincs baj. :) A PC-s tényleg drága, azt nem fogom kipróbálni...
      Megnéztem, ott van az oldaluk legalján a paypal jel is, lehet vele fizetni biztosan! :)

      Delete
  3. Köszi, bénáztam ezek szerint. :) Viszont ezt találtam: http://imgur.com/a/vmCet Ha ez igaz, a pH-ja is teljesen korrekt, és tényleg működik. Kell!!! :D

    ReplyDelete
  4. Az akciós régi és az új között mi a különbség? Aki még nem használt hasonlót annak talán a rég verzió is OK? - vagy sokkal inkább javaslod az újat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A régiben alkohol van, ami miatt én inkább újat ajánlanám!

      Delete
  5. Az alkohol száritó hatása miatt?

    ReplyDelete
  6. Próbálom rendelni az újat, hogy választok mellé az ingyenes szállitásból terméket, de 10USD a szállitási költség.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem szárít, de érdemes kerülni az alkoholt, ha lehetséges!
      A végén lenullázódik a postaköltség, ha olyan is van a kosárban, amire érvényes a free shipping. Legalábbis nekem így volt.

      Delete
  7. Jól hangzik! Szerinted a pirosságot is lehúzná az arcról? A pórusokkal már elég jól haladok, most valami olyasmire lenne szükségem, ami kicsit egységesebbé teszi az arcszínemet és nem lesz minden arcmosás után vörös a fejem órákig.
    Btw az ajándék termék nagyon mókás, főleg a bemutatása. :DDD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy kicsit segített nekem, de azt nem tudom, hogy neked beválna. Mitől pirosodsz ki? Az arclemosótól? Vagy attól függetlenül? Nekem pirosságra a gyulladáscsökkentővel teli cuccok jöttek be a legjobban, antioxidáns szérum, talán még a retinol is, de az én bőröm nehéz eset, tudod.

      Delete
    2. Ma direkt figyeltem, hogy mitől, mivel itthon voltam, és nem tettem fel alapozót, csak a kék Mizon hidratálót arctisztítás után. Pár óráig oké volt, aztán délután benéztem a tükörbe, és főleg a T-vonalban pirosodtam ki eléggé, pedig előtte nem futkostam fel-alá a lakásban vagy ilyesmi. Viszont esténként a csigás essence mindig olyan szépen lenyugtatja a bőröm, ezért gondoltam, hogy egy ilyen c-vitaminos jóság is jót tenne vele néha. :)
      Node, most nem fenyeget a veszély, hogy gyorsan meg akarjam venni, majd még meditálok rajta, kell-e nekem. :)

      Delete
    3. Hmm, azt hittem, hogy valami összetevőt nem bír a bőröd, de ezek szerint nem erről van szó. Nem tudom sajnos, hogy mitől pirosodik ki pont a T vonalad (igen, az a legolajosabb rész valószínűleg, de attól még nem kellene csak úgy kipirosodnia), de annyit esetleg megpróbálhatsz, hogy felkensz valamit, amiben sok a nyugtató, gyulladáscsökkentő anyag. Megvan a Benton aloe tonik ugye? Úgy rémlik, hogy írtad. Valami olyasmire gondolok. Ha hat, akkor legalább tudjuk, hogy mi kell a bőrödnek.

      Delete
  8. Replies
    1. Szuper! Remélem bevlik majd neked is :)

      Delete
  9. Az Ebay-ről is lehet rendelni, s olcsóbb is. Nekem ugyanannak tűnik.
    http://www.ebay.co.uk/itm/OST-C-20-Original-Pure-Vitamin-C20-Serum-30ml-Ascorbic-Acid-/111115643456?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19df022a40

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a régi, a neve is más, figyeljetek erre.

      Delete
    2. ok, köszi, még jó, h nem rendeltem meg :-D

      Delete
  10. Szia Viki!
    Csak nem bírtam ki és megrendeltem, a héten ingyenes szállítással rendelhető ez a termék a Wishtrend-en. Kicsit meghökkentem az árfolyam miatt, de már annak is örülni kell, hogy a 10 dolláros szállítást nem számolták rá. Korábbi szérumokból kiindulva pedig biztos, hogy hosszú hónapokig elég lesz.
    A Madre Labs retinolt már használom néhány hete, tegnap pedig végre megérkezett a Cosrx AHA és a BHA hámlasztó is, az AHA-t már teszteltem is, szépen leszárított reggelre néhány nagyobb sebet, nem pirosodtam ki tőle, szóval vele szerintem nem lesz gond. Ma reggel már a BHA-t is felkentem, ő kicsit nehezebben szívódott be és jó néhány percig ragadt tőle az arcom, de más gond vele sem volt, csak az orrom hámlik durvábban, de ez legyen a legkevesebb.
    Na de, a lényeg, hogy szeretném elkezdeni ezt a hármas, illetve négyes kombinációt, ami neked is bevált: retinol, BHA/AHA, C-vitamin. 3 hét múlva nősül a bátyám és szeretném addigra helyrehozni az arcomat (már amennyire lehet), de közben nem ártana egy kis szolárium sem, mert hullafehér vagyok. Nem igazán olvastam erről egyértelmű tanácsokat, mennyire javallott /ellenjavallott hámlasztók mellett a szoli, van, aki szerint belefér, de inkább csak 3 perc, mint 6, utána pedig lehet akár AHA-val is hámlasztani, mások szerint szigorúan tilos. Te mit gondolsz? Nyilván inkább legyen szebb az arcom, mint barna bőröm, de ha a kettő együtt is lehetséges, azt nem bánnám. Nyárra nem is igazán ajánlják a hámlasztást, de most jutottam csak el odáig, hogy elkezdem (nem is voltam tisztában a témával, nem is voltak nagyon nagy bőrproblémák, de mostanra tényleg durva, nem volt más választásom).
    A fontosabb kérdésem az lenne, hogy hogy ajánlanád a termékek használatát? Mindegyik leírás ellenzi az egyidejű használatot. De az belefér, hogy mondjuk reggel BHA, este Retinol és akkor mondjuk heti egyszer reggel BHA és este AHA ? A C-vitamint nem tudom, hova illesszem majd be, mert reggelre javasolják inkább, de a BHA-val sok lenne már, vagy elbírják egymást? Mert azt olvastam, hogy szerinted is muszáj tényleg rendszeresen használni a BHA-t. Bocsánat a sok és laikus kérdésért, de nem szeretném még jobban tönkre vágni a bőröm, inkább a javulásra törekszem, de annyi eltérő vélemény van, hogy nem könnyű kialakítani egy jól működő rendszert...Előre is köszönöm a segítséget:)

    ReplyDelete
  11. Ó és persze rendesen használom a fényvédőt,az azért tudatosult bennem, hogy szükséges.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Kérdezz nyugodtan! :)
      Kezdjük azzal, hogy hámlasztás mellett nem szabad napozni, szolizni. A bőr ilyenkor sokkal érzékenyebb a káros napsugárzásra, ezért is kell kenni a fényvédőt bőven (meg amúgy is), de a legnagyobb baj az, hogy ha ilyenkor napozol, akkor komolyan sérülhet a bőröd. Én semmiképp nem ajánlanám a kettőt együtt. Ha lehámlasztod a bőröd felső rétegét, a új réteg épp azért szép, mert még nem károsította a nap stb. Ha rászolizol, akkor pont az ellenkezőjét éred el a célodnak. Így tudom a legegyszerűbben megfogalmazni.
      Önbarnítós megoldás nem lenne vállalható? Akkor mehet a bőrápolás és még barna is leszel.
      Én nem foglalkozok azzal, hogy mi van a termékre írva, a bőröm jobban tudja, hogy mire és hányszor van szüksége. Én nem kenek magamra egyszerre több komolyabb összetevőt, hiába lehetne, inkább a rendszeresség híve vagyok. Sem reggel, sem este nem marad ki az, hogy valami extrát kapjon a bőröm. Ahogy te is írtad, reggel pl. C vitamin, este BHA (csak mondok most valamit), de egy biztos, AHA után semmit nem kenek már aznap magamra. Egyszer nem jól mostam le magamról reggel, rákentem valamit, tűzvörös fejjel nagyon szép voltam, sosem égett még annyira a bőröm. Szóval egyedül azt nem merem mással társítani.
      Egyébként lehetne persze együtt is kenni ezeket, sok termékben van egyszerre C vitamin, retinol stb. vagy van BHA/AHA készítmény nem is egy, elvannak együtt, de én szeretem tudni, hogy mi az az összetevő, ami tényleg használ (már csak a blog miatt is), szóval inkább felváltva kenek mindent, így jól kiismerem őket, tudom, hogy mikor épp mi tenne jót a bőrömnek. Van amikor "pihentetem" a bőrömet, pl. ha este AHA-ztam, akkor reggel csak egy kis hidratáló szérumot kap vagy valami ilyesmit, semmi komolyat stb. A lényeg, hogy a bőröm állapotától függ, hogy mit kenek magamra. Ha látom, hogy aznap szép, nyugodt, akkor koncentrálhatok a pigmentfoltokra. Ha tudom, hogy jönnek a bizonyos napok, akkor inkább a BHA-t kenem, hogy megelőzzem a pattanásokat, amennyire csak lehet.
      A BHA-t muszáj rendszeresen használni, úgy biztos a hatás, de ez nem azt jelenti, hogy minden nap kenni kell, de hetente párszor nem árt.
      Remélem minden kérdésedre válaszoltam! :)

      Delete
    2. Nagyon köszönöm a részletes és nagyon gyors választ! Sokat segítettél, jó néhány dolog világossá vált. Az arcom rendbetétele most az elsődleges cél, ha nem leszek szép barna, hát így jártam, egy önbarnítóval viszont lehet, hogy megpróbálkozom még. Remélem ez a rutin be fog válni és ezalatt a kevéske idő alatt is elérek némi pozitív változást. ha pedig elakadok, úgyis kérdezlek :)

      Delete
  12. Szia!
    14 éves vagyok, és nagyon sok sötét folt van az arcomon pattanások miatt, ezért szeretném megrendelni ezt a terméket. A baj csak az, hogy elakadtam a fizetésnél. A szüleimnek nincs hitelkártyája, és nem tudják, mi az a PayPal, én meg nem értek ehhez. Tudnál egy kicsit segíteni, hogy hogy rendeljem meg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az oldal alján láthatod, hogy mivel lehet fizetni: visa, mastercard stb. A magyar bankkártyák többsége vagy ez vagy az, ezekkel lehet online fizetni, csak meg kell adni pár adatot.
      pl. Mastercard: kell a kártya száma (card number), a lejárati idő (kártya elején van pl. 09/16), a tulajdonos neve (card holder vagy owner az angol megnevezés) és még egy adat kell, amit a kártya hátoldalán találunk meg az aláírásnál (lehet ott több szám is, de csak az utolsó hármat kell megadni!).
      Ennyi az egész.

      Delete
  13. Köszönöm a segítséget, de a szüleim azt mondják, nekik egyáltalán nincs ilyen kártyájuk...valami más módon nem lehetne megrendelni esetleg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bankkártya nélkül nem lehet vásárolni :(

      Delete
    2. Értem..és semmi más módja nincs a pattanások utáni nagyon csúnya pirosas-barnás foltok eltüntetésének?

      Delete
    3. Nekem is olyan van, a képen láthatod. Ez a C vitaminos szérum volt eddig a leghatásosabb nekem. Ha bőrgyógyászhoz mész, akkor valószínűleg felírja a Skinorent, abban azelainsav van, de nem mindenkinek használ. Mondanám az arbutint, de az inkább csak koreai,japán termékekben van, megint nem tudod megrendelni. Olyat nem nagyon tudok mondani, ami boltokban kapható és nem rettenet az összetevőlistája.
      Nem tudom, hogy jönnek-e még ki új pattanások, ha igen, akkor a megelőzés is nagyon fontos. BHA-t (szalicilsav) tartalmazó krémeket keress pl. a gyógyszertárakban és a fényvédelem is fontos, mert a pigmentfoltokon csak ront a napfény (meg amúgy is kell a fényvédő).

      Delete
  14. Szia! Mindenképp be akarok ruházni egy C Vitaminos szérumra és egy jó kis retinol-C Vitamin rutint kialakitani. Gondoltam keresgélek mielőtt megrendelem. Ráakadtam egy kicsit erősebb, más hatóanyagú szérumra, ami elsőre megtetszett. http://instanatural.com/collections/skin-care/products/skin-brightening-serum
    Leellenőriztem Cosdna oldalán és az csak az illóolaj szúrt szemet. Kezdő vagyok INCI elemzésben :) Lehet elsőre sok lenne ez a szérum? Sajnos érzékeny bőröm van, de minden finomságra kapható :D

    ReplyDelete
  15. Szia Viki :) már régóta szemezgettem ezzel a szérummal, de csak most érkeztem el oda, hogy meg kéne venni, mert most nagyon foltos vagyok :( Ami újdonságként ért, hogy pirossal kiírja a wishtrend mikor volt gyártva a mostani készlet. ez miért fontos? nem felbontástól számolódik a 3 hónap szavatosság?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! De, felbontástól. Csak így legalább tudja a vásárló, hogy friss terméket vesz :)

      Delete
    2. Köszi a gyors választ! akkor már rendelem is :D

      Delete