OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, March 13, 2015

Long4Lashes Szempillanövesztő Szérum 3 Hét Után

Ahogy már írtam, szerettem volna szebb szempillákat, ezért egy érdekes terméket tesztelek jelenleg. Nézzük, hogy mit produkált a Long4Lashes szempillanövesztő szérum 3 hét alatt!




Ahogy már említettem a blogon az első Long 4 Lashes szérumról szóló posztban, próbálok a dúsnak, szépnek semmiképp nem nevezhető szempilláimból többet kihozni. Ezért vállaltam ez a Long 4 Lashes szempillanövesztő szérum tesztelését.
Három hét után már látható a hatása a leírás szerint, de vajon az én menthetetlen pilláimmal mit tett? Kezdjük azzal, hogy az összetevők között ott van a bimatoprost, amit szemcseppekben találhatunk meg, ha jól láttam (Google a barátom most is, mint mindig). Látáskárosodás megelőzésére fejlesztették ki (a krémmánián elég hosszú leírás van erről a termékről), de mint mindennek, ennek is akadnak mellékhatásai, amik elég pozitívak is lehetnek: szempillák növekedése beindul, azok vastagabbá, sötétebbé válnak stb. Ez jól hangzik, de negatívumok is vannak, ha egyenesen a szemünkbe csepegtetjük (szemszín változás, égető, viszkető érzés stb.), de erről ugye most nincs szó, ezt a szérumot a szempillák tövére kell felvinni. A leírás szerint az alsó szempillákhoz nem szabad, de nem értem, hogy miért? Fentről hamarabb a szembe kerülne a folyadék, nem? Én kentem oda is, mert alul alig van pár szempillám, pont ott kellene hatnia. 
A hatás nem maradt el, éreztem már kb. 2 hét után, hogy hosszabbak lettek a szempilláim, sminkeléskor láttam ezt leginkább, mert a szempilláim vége eléggé színtelen, nem látszik, ha nincs spirál rajtam. Az alsó szempillák határozottan szebben néznek ki, hosszabbak is, több is van egy kicsivel, ezt a 3. előtte-utána képen láthatjátok majd, előtte szinte semmi szempillám nem volt ott. Úgy látom, hogy talán egy kicsit sötétebbek is lettek, illetve a szempillatő két végén is van már pozitív változás, de olyan sokkal dúsabb nem lett 3 hét alatt. Alig hullott ki pár ennyi idő alatt, max. 1-2, ami jó, mert folyton a szememben kötnek ki, ha kiesnek... :D
Az első pár használatkor a szemhéjam kicsit kipirosodott, viszketett, gondolkodtam is azon, hogy leállok vele, de pár nap alatt hozzászokott a bőröm, már nem irritál. Szemmel látható változás csak akkor van, ha szempillaspirált is használok, egyébként nem tűnne fel. Sebaj, 3 hét nem hosszú idő, így is meglepődtem, hogy egyáltalán történt valami, de kíváncsi leszek, hogy pl. 3 hónap múlva milyen lesz az eredmény!

További informácó:





Előtte - Utána

A 3. képen látom igazából a változást, de az első kettő kattintásra megnő, úgy jobban látszik a hatás:
- az alsó szempillák végre elkezdtek nőni, sminkeléskor látszik is, hogy több van picivel és hosszabbak is lettek
- szerintem kicsit sötétebbé, vastagabbá is váltak a szempillák
- a felső szempillasor két végén a pillák hosszabbak lettek (szérum nélkül sosem nőttek meg, mindig fele akkorák voltak, mint a többi).
- szebb az ív is, jobban állnak (nem göndörítem őket soha)
- észrevetően dúsabb nem lett



Végre vannak alul is szempilláim! :) A felsők hossza itt jobban látszik.



7 comments:

  1. Hatásosnak tűnik, szívesen kipróbálnám :)
    Meglepi nálam: http://judymuhely.blogspot.hu/2015/03/blogger-dijak.html

    ReplyDelete
  2. Igen, ez már átlagos szempilla, ha így maradna, akkor is szép, de kíváncsi vagyok, hátha lehet még fokozni a hatást :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még azért elvárok egy kis javulást, de már ezzel is elégedett lennék, ha így maradna..

      Delete
  3. Aztaaaa, bevallom, nem gondoltam volna, hogy működni fog, de szép eredménye lett. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én sem vártam sokat, de eddig elégedett vagyok :)

      Delete
  4. végre valaki, aki nem félig az előző napi smink maradékával mutogatja a "csupasz" szemeit. nem átverésnek gondolom azt sem, pusztán igénytelenségnek. ;)

    ReplyDelete