OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, March 11, 2015

Hatalmas Ebay Kívánságlista Március 2015 | EBAY Wishlist

Márciusi ebay kívánságlista a tavaszra, nyárra hangolódva. Nagyon sok dolgot találtam megint, mindegyikért oda vagyok, megmutatom nektek is a kedvenceimet! :) Elég hosszú poszt lesz... :D





Kicsit túlzásba estem, nagyon sok dolgot válogattam össze márciusra, de itt van a tavasz, vágyom a színekre, ez pedig a kívánságlistámon is megmutatkozik! Tavaszias, nyárias darabok minden mennyiségben! :)
Most is, mint mindig: csak olyan termék van a posztban, amiket ingyenesen postáznak, illetve megbízható eladókat linkeltem! :)


Nagyon szép ebben a színben, tavaszra tökéletes lenne.
Ez a csinos pénztárca nagyon megtetszett a színe miatt, elvileg bőr, praktikusnak tűnik.

  
Tavaly óta tetszenek ezek a karkötők, ideje lenne venni párat! :) Egyszerű, de nagyon szép, nekem a gold rose jön be a legjobban.
Csinos, félig fém nyaklánc gyönyörű színekben!

  
Már csak azt nem tudom, melyiket is válasszam... :D
Az orrom környékére szeretnék egy ilyesmit. Este, arcmosás közben áttisztítanám vele a bőrt.

  
Majd csak nyárra, de addig is gyönyörködöm a kékes árnyalatokban! :)
Ez a nyaklánc annyira egyszerű, de nagyszerű, nekem nagyon tetszik.

  
Nem riadok vissza a cuki pizsamától, sőt! Nagyon is tetszenek! :p
Annyira megtetszett a mitesszereltávolító tapasz, hogy mindenképp szeretnék még ilyesmit. Ez szerintem sokkal jobban megéri, a The Face Shop lehúzható maszkok elvileg nagyon jók.

  
Mindenféle dologra lehetne ezt használni, hasznosnak tűnik!
Jaj, amikor megláttam ezeket a cuki termoszokat! :) Ha kávéznék, tutira ilyesmiben hordanám az italomat! :)

  
Szeretem az ilyen nagyobb napszemüvegeket is.
Végre megtaláltam rózsaszínben is! 2.70 dollár 7 db ecsetért??? Jónak tűnnek, az pedig külön öröm, hogy már rózsaszín verzió is van! :)

  
Soha nem használtam még ilyesmit. Arra gondoltam, hogy könnyebb lenne ezekkel vágni a szemöldök hosszából, mint ollóval. Akinek van, mit szól hozzá? :)
Ilyet nagyon szeretnék, utazáshoz igazán hasznos lenne!

  
Ezek a gyönyörű és olcsó statement nyakláncok ebay-n, hmm... :) Most a türkiz és a barackos, rózsaszín jön be a legjobban, ahogy észrevehetitek :D
Sok bloggernél láttam már ilyesmit, s bár én soha nem leszek elég barna a neon színhez, de azért álmodozni szabad, nem? :)

  
Minden évben van a szomszédos településen egy fesztivál, olyankor egy hétig nem tudok aludni. Nem használtam még soha füldugót, de szerintem itt az ideje...
Ez annyira gyönyörű!!!

  
Régebben mindig volt egy-két mini parfümöm, azokat dobtam be a táskába, de jelenleg egy sincs. Ez tökéletes lenne, azt töltök bele, amit akarok :)
Gyönyörű ez a táska is, ennyi pénzért meg főleg! :D

  
Ehhez nincs hozzáfűznivalóm! :D Miért nem volt nekem eddig ilyen???? :D
Az iHerb-en már nincs ebből a szettből sajnos, erre megtaláltam ebay-n a koppintást. Égi jel? :D

  
Ettől cukibb már nem is lehetne! :) Nagyon le kellene már cserélnem a pici sminkes bőröndömet, ezer éves.
Van arany, ezüst, fekete, rose gold, én az utóbbira csapnék le.

  
Nem gondoltam volna, hogy egyszer függönyt fogok ide linkelni :D Viszont ez olyan tündéri!
Bent szeretek ilyesmiben járkálni, ráadásul ezek nemcsak cukik, de 40-es méretben is van belőlük juhú! :D

  
Nyárra el tudnám képzelni ezeket! :)
Az én telefonomhoz nagyon kevés tok kapható (régi), de már kellene egy új, erre gondoltam :)

  
Maradjunk a tavaszias színeknél és a virágoknál! :) 
Ezek a kendők csodaszépek! Nekem a képen látható tetszik a legjobban, de a többi is szépséges :)


Itt pedig szintén sok sál/kendő van, de már több mintában és színben! :) Ne lepődjetek meg azon, hogy ilyesmiket linkelek, mert egész évben hordom ezeket az őrült holland szél miatt (a nyakam pillanatok alatt képes megfázni, jön a torokfájás egyből). 
Nyárra nagyon szeretnék majd egy ilyen kalapot, lehetőleg fehér színben, valamiért ahhoz húz a szívem :)


26 comments:

  1. Jó kis válogatás :) Nekem van olyan szemöldök borotvám, háááááát nem egy nagy cucc. A hosszát szerintem nem tudod vele vágni, max. arra jó, hogy a szemöldök alatti részt kicsit kordában tartsuk amíg nem szedjük ki rendesen, másra nem :(

    ReplyDelete
  2. Az arctisztító kefével sokáig szemeztem, de aztán szinte mindenkinél azt olvastam róla, hogy semmi sem ér :/ A "neon" narancs bikini élőben cseppet sem neon, viszont nekem is nagyon tetszik, épp ilyet rendeltem, csak más fazonban. A cuki mamuszból is rendeltem már, a kék szíves verzióban, a lábam 39-es, de 40-eset rendeltem és épp hogy tökéletes rám a mérete, de élőben is ilyen szép. Megint rengeteg dolog ment innen az én kívánságlistámra is, szuper dolgokat szedsz össze állandóan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem neon? Ó, akkor talán még be is vállalnám. Köszi! :)

      Delete
  3. Szuper jó kívánságlista :) Cuki cseresznyés nesszeszerem van és imádom :) Ja és most meg is kívántam egy-két szépséget :) Tuti beruházok valamire ezek közül :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen? Köszi szépen, örülök akkor, hogy élőben is szép! :)

      Delete
  4. A rendszerező utazóneszesszer nagyon tetszik. Bár van hasonló darabom, de úgy tűnik, hogy ebbe több dolgot pakolhatnék és tetszik, hogy téglalap alakú így "ducibb" flakonok is elférnek benne. :)
    Lehet, hogy ezt én is megrendelem. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tetszik, hogy több részes, jól jönne nagyon :)

      Delete
  5. A türkizkék nyakláncot már én is kinéztem magamnak, meg még egy csomó más színben is elég megnyerő volt. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, csodaszépek, csak most türkézkék mániám lett hirtelen, azért néztem ki ezt :D

      Delete
  6. a szemöldök borotva....soha,de soha ne használd! kozmetikus vagyok, el nem tudod képzelni,mit tudnak alakítani a nők egy ilyennel... Plusz utána milyen szőr nő vissza...Hagyjuk.
    Mellesleg a KIK-ben lehet venni. Ha a szemöldöködet rövidíteni szeretnéd, használj sima körömvágó ollót, vagy az átlagos másféle is jó.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ollóval vágom, csak valahogy úgy képzeltem el (valami videóban láthattam szerintem), hogy ezzel a borotvával precízebben lehetne vágni a végéből, de akkor ezek szerint nem :(

      Delete
  7. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Épp statement nyakláncok közt kalandoztam, mikor gondoltam felnézek ide Erre látom, hogy te is linkeltél egyet :D Már vagy 3-4et nagyon kinéztem, de mire összeadom ezeknek az árát, hát bizony nem lenne kevés xD AS neszesszer irtó édes! A termoszról meg nem is beszélve! Lehet kéne nekem is egy termosz :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is statement nyakláncokat szeretnék most, csak akkora a választék.... :D

      Delete
  9. Az órák, az ecsetek, a pilóta-napszemüvegek, a szívószálak és a türkiz nyaklánc nagyon nagyon whislist-es darab lett *-*

    ReplyDelete
  10. Az órák, az ecsetek, a pilóta-napszemüvegek, a szívószálak és a türkiz nyaklánc nagyon nagyon whislist-es darab lett *-*

    ReplyDelete
  11. A pizsama! A termosz! Őrült jók!
    Nekem is ilyen telefontokom van, csak más márkájú a telóm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Ugye milyen cukik?! :)
      Ezek szerint jó ez a tok, rendelem is, köszi! :)

      Delete
  12. Úgy szeretem az ebay-es posztjaidat. :)

    ReplyDelete
  13. Veszélyesek ezek a bejegyzések, mindig félve kattintok ide,félő, hogy nagybevásárlást csapok én is E-bayen :)
    A múltkor is rendeltem több órát tavaszra :D
    Most a csipkés sál tetszett meg nagyon, meg is nézem milyen színekben kapható :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy találsz nálam mindig valamit :) Remélem, hamar megérkeznek az órák! :)

      Delete
  14. Nehogy megvedd azt az arckefét! Lerepül a feje :D

    ReplyDelete
  15. a füldugóról és a porolóról lebeszélnélek. Nekem a füldugó szinte semmit nem szigetel. A gyógyszertárba vettem másikat, tömörebb és sokkal jobb. A poroló meg macerás. Nagyon nehezen lehet a fogakat beilleszteni a reluxa közé, és én agy*szt kaptam mire rendesen sikerült...

    ReplyDelete