OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, March 6, 2015

Favourites | Kedvencek | Február 2015

Nhány gyakran használt, nagyon kedvelt termék az elmúlt hónapból: Etude House, Urban Decay, Paula's Choice, Mizon. Februári kedvencek




Ha már írtam tesztet, azt belinkeltem, illetve azt is, hogy hol lehet beszerezni a termékeket! :)

Etude House Eyebrow Brush 351 teszt | megvásárolható itt
Az új Etude House ecsetek nagyon tetszenek, kíváncsiságból meg is rendeltem a szemöldökre valót, s ahogy láthatjátok, nem csalódtam. Elégedett voltam az előző ecsetemmel is, de akkor még nem tudtam, hogy attól van sokkal jobb is. Ez tökéletes a számomra, nem az a nagyon vékony, így gyorsabban tudom megrajzolni a szemöldökömet, nagyon szeretem. Teszt hamarosan! :)
Sokáig kerestem a tökéletes fényvédőt, úgy tűnik, hogy megtaláltam. Megértem, hogy miért szeretik olyan sokan ezt a krémet, nekem is bevált, csak ajánlani tudom. Ad egy kis fedést, mattít, nem lesznek tőle pattanásaim, gyengéd a bőrhöz, ráadásul sok hasznos összetevő is van benne. Engem meggyőzött, már csak azt remélem, hogy sokáig elég lesz ez a 60 ml-es tubus! :)
Ha megnézitek a belinkelt tesztet, akkor megértitek szerintem, hogy miért szeretem annyira ezt a lakkot! :) A színe gyönyörű, de az állaga is tökéletes, ami nekem még a színtől is fontosabb. Mert lehet valami akármilyen szép, ha kész szenvedés normálisan felkenni... (van 1-2 ilyen lakkom sajnos). Ez viszont úgy jó, ahogy van! :) Azóta már több EH lakkot is vettem, nagyon kíváncsi vagyok azokra is!
Elfogyott az előző szemöldökszettem, ez lett az utánpótlás. Nagyon elégedett vagyok vele, barna hajúaknak tökéletes, színmintát a tesztben találtok. Úgy látom, hogy sikerült telepakolni ezt a kedvences posztot Etude House termékekkel... :D Nem csoda, hiszen annyi mindent gyártanak, mindig találok valami szuper dolgot :)
Ezzel is rendkívül elégedett vagyok, szereti a bőröm a retinolt, ezt teljes méretben is jó lenne újravenni, csak nem bírom magam egyelőre rávenni az ára miatt. Ráncokra veszik ezt általában, de nálam más feladata van: az aknés bőr gyógyításához is jó, bár szerintem a benne lévő többi összetevő is sokat segít (Paula gyulladáscsökkentői nagyon jók).
Elértem a bronzosító alját :o Ebből is látszik, hogy gyakran van nálam használatban: minden egyes nap! :) Ha szép összetevős sminktermékeket kerestek, akkor ezt a palettát tudom ajánlani! Abszolút bevált a bronzosító és a pirosító már elsőre, aztán megszerettem végül a highlightert is, mert szép, egészséges fényt ad, csak nem szabad túl sokat használni belőle. :) Szeretem, hogy minden egy palettában van, praktikus, gyorsabban megy a sminkelés, nem kell gondolkodnom, hogy mit is akarok használni. Idén felment az UD termékek ára is, ennek viszont nem örülök :(
Inkább tavaszi, nyári szín, de nem baj, nekem februárban is tetszett, mert mindig feldobta a hangulatomat :) Természetesen a csodaszép külseje miatt figyeltem fel rá, de nem csalódtam, a rúzs maga tökéletes, az pedig csak hab a tortán, hogy sok árnyalatban kapható, lehet válogatni! :)
A kedvenc arckrémem még mindig: hidratál, de nincs olajos érzet, gyengéd a bőrhöz, szépek az összetevők, s még az árára sem panaszkodhatunk: csak 5-6 dollárba kerül! Elég sok olyan terméket használok, amik felé vagy alá már nem szívesen kenek semmi komolyabbat, ilyen pl. az AHA, retinol stb., viszont a hidratálást mégis igényli a bőr, ezért szeretem ezt a krémet a Mizontól, teljesen megfelel erre a célra. Reggel vagy este, magában is vagy valami mással, nekem nagyon bevált.





5 comments:

  1. Nagyon hangulatosak lettek a képek most is! Sajnos nem próbáltam még egyik kedvencedet sem, de jöhetne mind! :) A körömlakknak csodálatos színe van, remélem írsz majd a többiről is. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az ecsetet kivéve mindegyikről írtam már, a teszteket belinkeltem! :)

      Delete
    2. Jaj, bocsi. Félreérthető voltam. A többi EH lakkra gondoltam, amit megemlítettél, hogy nemrég vetted őket. :)

      Delete
    3. Bocsánat, elfelejtettem, hogy azokat is megemlítettem a posztban! :) Épp most fejeztem be a posztot azokról a lakkokról, kikerülnek a blogra hamarosan :)

      Delete
    4. Jaj, bocsi. Félreérthető voltam. A többi EH lakkra gondoltam, amit megemlítettél, hogy nemrég vetted őket. :)

      Delete