OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, March 2, 2015

Etude House Zero Sebum | Viszlát Zsíros Bőr!

Do you have oily skin? Then take a look at the Etude House Zero Sebum collection! | Az Etude House Zero Sebum nevű új kollekciója az olajos, zsíros bőr megmentője kíván lenni. 





These new Etude House products have just been released and I'm pretty sure that many of us will appreciate the Zero Sebum collection. There's a mattifying gel, which is supposed to last all day, a white sebum cream that removes your pores... Seriously Etude House, use less photoshop! :D And of course we have a mattifying powder too. You'll find them on ebay, see the links below!


Az Etude House Zero Sebum kollekció olyan termékekből áll, amik felveszik a harcot a zsíros, olajos bőrrel. Most kerültek fel az ebay-re, ezért végre meg tudom osztani veletek a hírt! :) Van egy mattító krém, ami elvileg egész nap hat, aztán egy white sebum krém, ami még a pórusokat is eltünteti rólunk :D Kicsit túlzásba vitték a photoshopot a lenti képeken :p Illetve van még egy mattító púder is, ami elmaradhatatlan része egy ilyen kollekciónak.
A csomagolás nagyon tetszik! :)

Egyelőre csak egy eladónál kapható:
Etude House Zero Sebum All Day Matte Gel EBAY link
Etude House Zero Sebum White Sebum Cream EBAY link
Etude House Zero Sebum Drying Powder EBAY link

Holnaptól már biztosan árulja több eladó is. Ezen a linken majd megtaláljátok a termékeket:
EBAY link: Etude House Zero Sebum








15 comments:

  1. Ha annyira fontos a nappali fényvédelem, akkor nem veszek ilyeneket, max éjjelre. Ebben nincs is fényvédő. Egy avonos krémet találtam 15-ös fényvédővel ami mattít is. Vettem egy Ziaját 20-as fényvédő faktorral, az meg jó zsírosan fénylik. Ennyit az európai bőrtermékekről. Még csak most jönnek a drogériás fényvédők, amikkel egészen 20 faktorig sikerült felmenni. Óriási...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tudod, az ázsiaiak több terméket kennek magukra (ezt pl. fényvédő alá), meg szerintem mi is már, "nyugatiak" :) Drogériás fényvédő dologban nehéz dolgod lesz, mattítót meg még nehezebb találni, sajnos ebben nem tudok segíteni :( Rendelni semmiképp nem akarsz? iHerb-en van rengeteg, az ázsiai barátainkat nem is említve :D

      Delete
    2. Azt tudom, hogy lehet rendelni. Még meggondolom... :))

      Delete
  2. Az Yves Rochernak van egy nagyon jó termékcsaládja zsíros/kombinált bőrre, én azt használom, és bevált :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egyszer ajánlotta nekem ezeket az YR krémeket egy olvasóm, de végül csak nem rendeltem meg, nem voltam megelégedve az összetevőkkel. Viszont örülök, hogy neked bejött, csípem az YR-t én is! :)

      Delete
  3. Lolli, ha fontos neked a nappali fenyvedelem, akkor az SPF15-ot felejtsd el :) de a 20-szal sem mesz sokra tavasszal, nyaron.... Arckrem+kozmetikailag elegans fenyvedo hasznalata javasolt, bar smink ala mindegy,h fenykik-e vagy sem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dehogy felejtem el, örülök, hogy lehet kapni. Nyáron meg nem teszek fel full sminket, még az kéne...

      Delete
  4. Csak jelzem, ilyen termekeknel lattal mar olyat, ami UVAes UVB vedelemmel egyarant rendelkezik? Sztem nem letezik, ezert muszaj kulon hasznalni egy igazan jo fenyvedot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. Ne haragudj, hogy ide irod, de kaptam egy termek mintat Tony Moly Floria ejszakai maszkot, volt mar szerencsed kiprobalni? Egy hasznalat utan a pirossagot kicsit lehuzta es a porusok is kisebbek lettek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írj nyugodtan kommentet bármelyik újabb poszt alá, azt hamarabb látom, gyorsabban válaszolok :)
      Nem rémlik, hogy a Floria vonalon belül lenne éjszakai maszk. Nem a Duo pack-ra gondolsz? A minta csomagolása fekete. Azt már próbáltam, tetszett, csak a benne lévő alkohol nem... Ha nem erre gondoltál, akkor írd már meg a teljes nevét a terméknek, megnézném.

      Delete
  6. A csajnak eredetileg sem voltam nagy pórusai :)
    Remélem, írsz a hosszútávú hatásról. Nekem mintha kevésbé zsírosodna a bőröm a BHA miatt, elég napi egyszer törölgetnem a képemet, újrapúderozni meg nem is kell.
    Kissé elgondolkodtam, hogy minek is mattító púder a kollekcióba, ha megszűnik a csillogás meg a pórusok :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Idén nem használtam még mattító púdert én sem, pedig régen nem bírtam volna nélküle élni :D Mattít a fényvédőm meg az alapozóm is, ez így szuper, meg persze én is használom a BHA-t, mint a kisangyal! Tényleg használ, csak muszáj rendszeresen kenni. Most koreaira váltok a PC után, nem bánnám, ha beválna, mert sokkal olcsóbban jönnék ki.

      Delete
  7. Nem fekete, feher csomagolasa van, es utana neztem, ugy irja, hogy ejszakara kell felkenni, es reggel lemosni.

    ReplyDelete
  8. http://www.ebay.com/itm/TONYMOLY-Floria-One-Veil-Finisher-Samples-10pcs-/331453893897?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d2c310d09

    ReplyDelete