OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 17, 2015

Etude House Give Me Chocolate Nail Polish

I'd like to show you the new Etude House Give Me Chocolate nail polishes! | Két körömlakkot vettem az Etude House Give Me Chocolate kollekcióból, ezeket mutatom ma be :)




ENGLISH:
If you read my post about the Etude House Give Me Chocolate collection, then you know how much I loved one of the nail polishes. A few days later I ordered two of them: #01 Romantic White Chocolate and #02 Mint Chocochip.
Painting my nails has never been more fun: both of them smell like chocolate! :D I had high expectations and Etude House didn't disappoint me. Mint Chocochip is perfect, it looks special and gorgeous, two coats are enough, and I bet it'll be my favourite nail polish this spring/summer! :) Romantic White Chocolate is less amazing, the consistency could be better but I didn't really expect anything else from a simple white nail polish. I need 3 coats and it's still not perfect but I don't mind it: I use it as a base colour, under some pretty (but sheer) top coats.


MAGYAR:
Már írtam az Etude House Give Me Chocolate kollekcióról, abban a posztban említettem is, hogy az egyik körömlakk nagyon megtetszett. Meg is vettem a fehérrel együtt, így lett tehát a #01 Romantic White Chocolate és a #02 Mint Chocochip az enyém. 
Az illatuk nagyon finom, csokis, édes, ami lakkozás közben igen kellemes az orrnak! :) A Mint Chocochip egy álom, pontosan az, amire számítottam, a felvitellel sincs baj, jó az állaga, nem csíkoz, a képen két rétegben van rajtam. Számomra ez egy csodaszép és különleges lakk, pillanatok alatt fel lehet kenni, tökéletes! A Romantic White Chocolate tipikus fehér lakk, szenvedni kell vele egy kicsit. Három réteg van rajtam a képeken, annyi nekem kell, különben csíkoz, de legalább viszonylag gyorsan szárad, így nem zavar annyira. Magában nem, de alapként szoktam fehéret használni, a régi már több éves volt, erre cseréltem le.

Innen vettem:







4 comments:

  1. Ezt a mentát nagyon eltalálták! Most jött ki nálunk a Lovely egy olcsó limitált darabbal, az hasonló, csak világoskék. Ez sokkal jobban tetszik! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itt nincs Lovely ( :( ), de elképzeltem világoskékben is, az is szuperül nézhet ki :)

      Delete