OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, March 3, 2015

Elfogyott! Újravenném? | Február 2015

Hiába csak 28 napos volt a hónap, nagyon sok termék fogyott el februárban! Nézzük, hogy melyiket érdemes újravenni, s melyiket inkább messze elkerülni!





Igen, újravenném!
Eucerin Anti-Transpirant 48h teszt | megvásárolható itt
Ez egy nagyon jó és hatásos izzadásgátló! Nincs illata, nem irritálja a bőrt, a hatásával pedig meg voltam elégedve, ezt használtam egész nyáron tavaly. Golyós, ami nem a kedvencem, de nem volt vele probléma. Minden nap használtam az elmúlt 7-8 hónapban, sokáig elég egy üveggel!
Gyakran emlegetem mostanában, mert megkedveltem. Most már még nyitottabb vagyok a fermentált termékek felé, mindenképp vennem kell egy újabb ilyen esszenciát: akár ezt, akár valami mást, hiszen nagy a választék. Mit várhatunk tőle: instant hidratálást, de könnyű a bőrön, puhává teszi azt, s az összetevők is szépek.
Másfél évig volt a szemöldökpúderem, nagyon szerettem, ráadásul olcsó is! Két szín van benne, barnáknak tökéletes, de van egy másik duo is, sötétebb árnyalatokkal. A végére a sötétebb állaga már nem volt az igazi, de ettől függetlenül egy remek terméknek tartom!
TheBalm Sexy Mama Translucent Powder teszt | megvásárolható itt
Színtelen púder, ami jól mattít, ráadásul az összetevők is szépek. Az állaga szerintem tökéletes, könnyű vele dolgozni, olajos T-vonalra vagy smink fixálásához is szuper. 

Újravenném, de...
Garnier Micellás víz teszt | megvásárolható itt
Nem rossz! Szemre használtam leginkább, amikor minimális smink volt rajtam, így olcsón kijött a szemfestéklemosó. Arcra nekem nem elég, a problémás területeket nem tudja megtisztítani teljesen: orr környéke, áll, ahol tágabbak a pórusok. Viszont olcsó, az összetevők sem rosszak, de vigyázzatok, mert van már egy új, zöld verzió, tele alkohollal...
The Body Shop Moringa Scrub teszt | megvásárolható itt
Ez egy nagyon jó bőrradír: kellemes az állaga, hidratál, az illata is jó (bár nem annyira szuper, mint a többi moringás terméké), tényleg semmi problémám nem volt vele, viszont nem tudnám azt mondani, hogy mindenképp újra fogom venni. Kicsit drágának tartom a TBS testradírokat (ez ajándék volt): ugyanakkora tégelyben vannak, mint a testvajak, de azok sokkal sűrűbbek, nagyon sokáig kitart egy, a radírról ezt nem tudom elmondani. Egyébként szerettem nagyon :)
Nagyon jó az illata, hamar felszívódik, egész jól hidratál, tipikusan olyan kézkrém, amit a táskában vagy az íróasztalon tartok: gyorsan előveszem, ha kell egy kis hidratálás. Viszont komolyabb problémákra nem elég, ha nagyon száraz a bőröm, akkor mást kenek rá.
Imádom a TBS tusfürdőket, de teljes áron nagyon drágák... Persze leárazásokkor mindig veszek 1-2-t, szerintem még egyikben sem csalódtam, mindegyiknek isteni az illata és jó erős!

Nem venném újra!
VÉGRE elfogyott! Nagyon örültem neki, mert már minden bajom van a TBS Rainforest balzsamtól (és sampontól is, az is majdnem üres már). Nem részletezném, mert pár hete volt róla poszt, belinkeltem, de a lényeg: jó termékek, de annyira elnehezítik a hajat, hogy mindig laposnak és zsírosnak érzem :(


11 comments:

  1. A micellás víz hiszti annyira engem sem hat meg, főleg, amióta használom az Etude House szemhéjalapozót, annak valami sokkal durvább kell :D Amit szeretek az a Garnier kétfázisúja (asszem egyet nálad is láttam, de nekem egy nagyobb fajta van, kb u.olyan áron), ő nagyon ügyes :) Most amúgy az Yves Rocher valami teás micellás vizéből szereztem egy utazó méretet, az egész hatékony, jobb, mint a Garnier vagy a L'Oreal, szerintem.

    Hú, nálam a testvajak is nagyon gyorsan fogynak, és inkább a radírok lassabban (persze azokat nem használom minden nap). Sokáig nagyon odavoltam a TBS-ért, és továbbra is szeretem, de miután 3-4 hét alatt elfogy nálam egy testvaj, nagyon sajnálok rá 4-5000 Ft-ot. Azért szerintem vannak egész jó alternatívák. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, meg fogom nézni ezt a Garnieres lemosót, hátha van itt is. Ilyesmire mindig vevő vagyok :D
      Ok, én nagyon utálom a testápolókat, testvajakat, azért is tartanak olyan sokáig, radírozni viszont nagyon is szeretek :D Igen, teljes áron nem éri meg, de akciósan már talán :D

      Delete
    2. Ez a Garnier lemosó amúgy: http://kremmania.hu/kremek/garnier-essentials-sensitive-2in1-nyugtato-sminklemoso

      Delete
    3. Köszi! Mindenképp ki fogom majd próbálni.

      Delete
  2. Egy időben nagyon rá voltam kattanva a micellás vizekre, aztán rá kellett jönnöm, hogy nem tisztítanak annyira, mint amennyire azt szeretném. Így most már csak reggelenként törlöm át velük az arcom.
    Az Eucerin izzadásgátló jól hangzik, pont ilyesmit keresek nyárra.
    (Megkaptad az emailt?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak 3 vagy 4 fajtát használtam, nem rosszak, csak mást jobban szeretek, meg nem is hiányzik, ha épp nincs. Ezt is szerintem pontokból "vettem" a drogériás kártyámmal :)
      Megkaptam! Csak nem akarok kutyafuttában válaszolni az ilyen kedves és hosszú e-mailekre! :) A csomagot viszont feladtam már szombaton! :)

      Delete
  3. Ennyire jó az Eucerin? Nahát, ez meglepett. Munkába szoktam erősebb deot használni, otthonra meg gyengébbet, szerintem az erős hatása a nemdolgozós napokon is kitart.
    Garniert én nem használtam micellás vízből, csak L'Orealt, az habzott, nagyon zavart, úgyhogy Biodermát veszek mindig és azzal meg vagyok elégedve.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem alumíniummentes, ha jól emlékszem, az dob a hatásán. Viszont alkohol nincs benne, nem csíp meg hasonlók :)

      Delete
    2. Nem baj, ha nem alumentes, főleg ha nem minden nap használom. Én szeretem a golyós deokat, nagyon sokáig tartanak.

      Delete
  4. Mire odajutok, hogy megvásároljam a Garnier micellás vizet, addigra annyi negatív véleményt olvasok róla, hogy már nem is kell! :D Pedig én egész sokat vártam tőle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem rossz, árban is jobban megéri, mint a többi, csak nem elég hatásos nálam sminklemosáshoz.

      Delete