OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, March 27, 2015

EBAY | Macro Filter | Szebb Képek A Blogodra

Ebay-n a macro filterek csak pár dollárba kerülnek (az enyém $3.13 volt...), de nagyon meg tudják könnyíteni a bloggerek életét, ha fotózásról van szó! :) 




Olyan rég szerettem volna már macro filtereket, de csak mostanában jutottam el oda, hogy rendeljek is párat. A +4-essel kezdtem, de azóta már más méretben is megvettem, mert tényleg nagyon hasznosak fotózáshoz. Én a fix objektívemhez veszem ezeket, mert azokkal nem lehet ráközelíteni a tárgyakra. Viszont ez az objektív készíti a legszebb fotókat, ezért "cselhez" folyamodtam a +4-es macro filter segítségével.
Lent mutatok pédákat, hogy mi a különbség filterrel és filter nélkül. Végre nem kell objektívet cserélni, ha közelebbről akarok fotózni valamit, a szép hatás megmarad, sőt! Köszönöm ebay, mindig találok nálad valami hasznosat! :D




Before - After

Filter nélkül               |           +4 macro filterrel



Filter nélkül:



+4 macro filterrel:


22 comments:

  1. Fú de jópofa! Nagyobb a mélységélesség vele? Nekem nem fix az objektívom, de még így is jobb lenne szebbeket fotózni vele. Ez a szűrő van mindenféle méretben?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van több méretben igen. Az átmérőt nézd, az alapján keress filtert!

      Delete
  2. Kb. egy hete rendeltem egy négy darabos makró filter csomagot, izgatottan váron, hogy megérkezzen! :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt hittem, hogy egy elég lesz, ezért nem rendeltem szettet, de persze végül rendeltem még többet... :D

      Delete
    2. Ma érkezett meg, és ez egy CSODA.

      Én az orchideákat "terrorizáltam" vele, ha gondolod, majd belinkelem a képeket :]

      Delete
  3. Köszi a tippet! Tuti rendelek én is! ;)

    ReplyDelete
  4. Nekem +8-as van pár hónapja, köröm makró fotózáshoz kifejezetten hasznos, és ennyi pénzért...nevetséges :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igem, gyönyörűek a makró fotóid (is), instagramon mindig gyönyörködöm az alkotásaidban :)

      Delete
  5. Dejó! Köszi, hogy megosztottad! :) Ilyet én is beszerzek! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy hasznosnak találtad! :)

      Delete
  6. Kedves Viktória, nemrég akadtam rá a blogodra és 10 perc múlva már megrendeletem az egyik japán fényvédőt :-) Azóta pedig koreai Ebay függő vagyok.:-) Nem kozmetikai termékek tekintetében is tudsz esetleg megbízható eladókat ajánlani? Kicsit félek, hogy nem az jön meg, mint ami a képen van..... Mindenki mástól kérdezem, hogy tuti el lehet kerülni a vámot, ha ázsiából küldik? Mindig ráírják, hogy gift, vagy kérni kell? Svédországban élek és itt hihetetlen költségek vannak. Egyszer rendeltem az IHerb-ről és több volt a költség mint amit a termékekért fizettem.. :-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Üdv a blogon! :)
      Az ebay tele van olyan eladókkal, akik több tízezer pozitív visszajelzéssel rendelkeznek, ezekben nyugodtan meg lehet bízni. A blogom oldalsávjában van egy "Labels" rész, a második sor utolsó helyén van az "ebay". Itt megtalálsz minden olyan posztot, ami ebay-s termékekről szól, mindig megbízható eladókat linkelek. :)
      Az ázsiai eladók ráírják, hogy gift és 3-4 dollártól nagyobb összeget nem írnak fel a csomagra, szóval a vámtól abszolút nem kell félni. Az iHerb amerikai, az más.

      Delete
  7. Meggyőztél.Most rendelek. :)
    köszönöm a posztot!

    ReplyDelete
  8. Ah, imádom mikor ilyen jó tippeket látok, nálad meg különösen izgi dolgokra lehet mindig akadni :) Gyorsan rendeltem is egy ilyet! Köszi :)

    ReplyDelete
  9. Örülök, hogy hasznos volt a poszt! :) <3

    ReplyDelete
  10. De jó! Azt megkérdezhetem, hogy milyen fényképezőgépet használsz? Lehet, hogy már írtad valahol, de csak véletlenül találtam ezt a posztot, ezért kérdezem. Köszi előre is!

    ReplyDelete