OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, March 29, 2015

♥ Dr. Jart+ Silver Label BB Cream SPF35 ♥ Alkohol-és Parfümmentes BB Krém

Végre sikerült megtalálnom a tökéletes bb krémet a  Dr. Jart+ Silver Label BB Cream SPF35 személyében! Alkohol-és illatanyagmentes, jó a fedése, a szép a bőrön stb.




A koreai bb krémeket nagyon szeretem, nyugati alapozókat már nem is veszek (kivéve néha ásványit), aminek több oka van: a koreai bb krémek többsége nagyon szépen mutat a bőrön, hiába vannak tág pórusaim, a fedésük olyan jó, hogy korrektort már nem is használok, színben is sokkal jobbak világos bőrűeknek (a drogériás alapozók nekem mindig túl sötétek és narancssárgák vagy rózsaszínek...) stb.
A  Dr. Jart+ Silver Label SPF35 bb krém azért érdemli meg a tökéletes jelzőt, mert a fent leírtak abszolút igazak rá, de emellett még az összetevők is nagyon szépek: nincs benne alkohol, illatanyag, egyéb irritáló dolgok, viszont van pár antioxidáns, vitamin, hidratáló, s arbutin is. Nagyon jónak tűnik eddig, de milyen használat közben?
Elég sűrű a krém, de nem nehéz felvinni (ujjal szoktam), nagyon jól fed, a pórusokat eltünteti, szép az összkép, tartós is, a végeredmény nem teljesen félmatt, nagyon természetes. A tesztek alapján világos és szürke színt vártam (kb. 3 különböző verzió van belőle, a színük és az összetételük is különbözik, ezt az újabbat vegyétek), de élőben sokkal jobb, mint gondoltam volna: szürkés, de még mindig bőrszín (lehet nincs ilyen, de mostantól lesz :D ), inkább semleges, s elég világos ahhoz, hogy nekem is jó legyen! :) 
Teljesen elégedett vagyok vele, nagyon örülök, hogy rátaláltam, még bókokat is begyűjtöttem neki hála :D Szépek az összetevők, nem drága, 50 ml-es, ami nagyon sokáig elég lesz (van 10 ml-s kiszerelés is), könnyen beszerezhető ingyenes postával. Kinek ajánlom? Hmm, szerintem ezt bármilyen bőrtípusra tudom ajánlani, de csak világos bőrűeknek (sajnos egy árnyalat van belőle). Értékelés: 5/5

Innen vettem:
10 ml-es verzió EBAY link - ezt az eladót nem ismerem







Összetevők - Ingredients:



16 comments:

  1. Nah jó.))) Akkor ez lesz a következő, most vettem épp kettő másfélét. De ez nagyon jónak tűnik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem az a másik kettő, a Tonymoly meg a Purito is tetszeni fog, de ha erős fedésűt is szeretnél, ezt tudom ajánlani :)

      Delete
    2. Köszönöm:)) Be fogom szerezni.

      Delete
  2. Annyira ég és föld a különbség a oreai és a nyugati BB-k között basszus - a kis mintáidnak hála felfedeztem egy iszonyatosan jó BB krémet (kb már alapozó szintű fedése van és hat órán keresztül matt is maradt! :O), azonnal rendeltem is belőle több kis mintát (azért biztosra megyek a nagy kiszerelés előtt)! :) Nemsokára küldöm is a vendégposztot! :)

    ReplyDelete
  3. Szia Mea!

    Elárulod melyik az? Érdekelni egy jól fedő mattító:))

    Köszi

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Tonymoly Aura bb krémet küldtem neki, de nekem az csak félmatt. Használtam tavaly, nagyon jó kis bb krém egyébként! :)

      Delete
  4. Vikii! lehet egy amatőr kérdésem?! most ásom bele magam a hámlasztás világába.. ha COSRX BHA-t használok akkor ugye kéne fényvédő is. De ha esetleg egy ilyen fényvédős BB krémet rendelnék akkor is kéne pluszba egy fényvédő? előbb írtam a Sunkiller-es fényvédőhöz is kommentet hogy elbizonytalanodtam (az ottani kommentek miatt), de látom, hogy ennek is elég magas az spf-je.. tehát a kérdés, hogy hámlasztás esetén nem elég egy ilyen BB krém? muszáj még külön fényvédőt is venni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A fényvédő, csak akkor ér valamit, ha nem fukarkodunk vele. BB krémből nem kensz annyit magadra, hogy teljes védelmet adjon. Én fényvédőzöm, majd rákenem a bb krémet. Pl. a Sunkiller és ez a bb tökéletes egymáson, de a Sunkiller az alapból tökéletes, még magában is, ami fizikai fényvédőknél nagyon ritka (nem meszel fehérre és nem lesz diszkógömb sem a fejünk :D ).

      Delete
  5. Szia!
    Valahol olvastam, hogy a Silver Label a legvilagosabb arnyalata a Dr Jart-nak, ami valoban tul vilagos nekem. Meg tudnad mondani, hogy milyen neven fut a sotetebb? Koszonom!Zsuzsi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem sajnos nem sikerult azota kideritenem ezzel kapcsolatban semmit, talan annyit, hogy a Premium sotetebb...de ez sem biztos. Jo lenne ha a weboldalukon egyertelmuen feltuntetnek ezeket az infokat...

      Delete
    2. http://www.ebay.com/itm/Dr-Jart-Silver-Label-Rejuvenating-BB-Cream-10ml-SPF35-PA-MatteType-/111138860101?hash=item19e0646c45:g:zxYAAOSws65TpyQL

      Ennél az eladónál találsz leírást, nem tudom erre gondoltál el.

      Delete
  6. Szia!
    Nekem melyik BB krémet tudnád ajánlani a vízhiányos (száraz felületű), pirosodásra hajlamos, közepesen világos, sárga árnyalatú bőrömhöz? Nyáron közepesen barna szoktam lenni, tehát 2 félét is ajánlhatsz, egyet tavaszra, egyet nyárra. Köszönöm! :) Ja, jobb lenne a könnyebb, és nem az alapozó szerű.

    ReplyDelete
  7. Kedves Viki!

    Nagyon megtetszett s szeretném megrendelni! Tudod esetleg, hogy a fekete csomagolásos ami itt is van képen, vagy az ezüst e az újabb? Lehet buta kérdés de túlnyomó többségben az ezüstöt találom és az eladónál akit linkeltél is már eltűnt a fekete. :o Nagyon köszönöm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lecserélték a csomagolást, ami nekem van, az még a régi.

      Delete
  8. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete