OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 5, 2015

Victoria's Secret Strawberries & Champagne

Végre nálunk is kapható a Victoria's Secret márka! Engem a testpermetek érdekeltek, így az eper-pezsgő illatot választottam :) Strawberries & Champagne.




A legelső európai Victoria's Secret bolt Amszterdamban (repülőtéren) nyílt meg 2011-ben, épp akkor költöztem ide, de én a világ végén lakom, szóval természetesen azóta sem jutottam el oda, pedig biztos izgalmas bolt lehet! :) Aztán lassan egyre több helyen feltűntek a testpermetek, így most már nekem is van egy :) Mi mást is választhattam volna, mint a rózsaszín üveget arany betűkkel, az eper egyébként is az egyik kedvencem, látatlanban is kb. biztosra mentem vele: Strawberries & Champagne. Így is lett, imádom az illatát, nagyon érdekes: gyümölcsös, de nem a megszokott a "pezsgő" miatt, kicsit erősebb, határozottabb, mint egy átlagos epres parfüm - szerintem. A tartóssága meglepett, pár parfümöt leköröz, de persze ez személyfüggő, rajtam nagyon sokáig érezhető. 
A flakon 250 ml-es, nálunk kb. €10-ba kerül (Kijkshop, Etos stb.), de belinkelek pár online boltot, ahonnan szintén rendelhető. Nagyon elégedett vagyok vele, gyakran használom, mert feldobja a kedvemet, viszont nem kell sok belőle, így sokáig elég lesz :) Műanyag, de gyönyörű az üveg, szerintem ez ajándékba is tökéletes, nem csalódtam!

Két brit webshop:
Fragrance Direct (sokak kedvence)
és AllBeauty (már többször is használtam)



13 comments:

  1. Egy itthoni webshopban is kapható, egyszer tuti lecsapok már valamelyik illatra. Köszi, hogy írtál róla! :) Akárhányszor látom a gyümölcsös neveket, szinte érzem, hogy mennyire finom illatúak lehetnek :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is imádok mindent, ami gyümölcsös illatú <3

      Delete
  2. Budapesten a Váci utcán is van egy bolt, ahol VS cuccokat lehet kapni, én ott vettem tavaly tavasszal a Sheer Love testpermetet és én is nagyon szeretem, a tartóssága tényleg meglepően jó :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ugye? Komolyan mondom, pár parfümöm elbújhat mellette, ez a testpermet sokkal tartósabb.

      Delete
  3. Nekem is ez az egyik kedvenc illatom, de mar alig van benne :( az uj kedvenc viszont a Pure Daydream, meg persze a Bombshell :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A többit sajnos nem ismerem, de szerintem lesz még több VS testpermetem <3

      Delete
  4. Mikor felfedeztem, hogy iparfumeria.hu-ról is lehet rendelni, teljesen felvillanyozódtam! :)
    Nagyon érdekelnek, különösen a Sheer Love.... :)
    Tavaszra/nyárra tuti lecsapok egyre! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ott is van? Szuper. Bár... Kétszer rendeltem abból a webshopból, mind a kétszer csalódás lett a vége. Ajándékba rendeltem ezt-azt a húgomnak. Az első csomagnál előre fizettem, na ott rontottam el, mert a futárt így nem zavarta a dolog, hogy nem a címzettnek adja oda, hanem valaki másnak (sem a név, sem a házszám nem egyezett), aztán alig tudtuk visszaszerezni, ami a miénk... Másodszor utánvétellel fizettem, akkor már tudták hova kell menni, de pl. az ajándék parfümminta teljesen ki volt száradva. Minek teszik bele az ilyet... Na, kipanaszkodtam magam... :D Bocsánat! Nem szoktam csalódni, de ha előfordul, akkor sokáig él bennem.

      Delete
  5. Nyami, igazán jól hangzik :) A képek pedig gyönyörűek *-*

    ReplyDelete
  6. Imádom őket, nekem a Love Spell és az Aqua Kiss a kedvenceim :) Szerintem a testpermetek érik meg legjobban az árukat a VS beauty termékei közül :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mást még nem próbáltam, de most már megértem, hogy miért szeretik sokan a VS testpermeteket! :)

      Delete
  7. na ezzel én is pont így jártam, mert varsóban is van victoria's secret üzlet (meg kiehl's, topshop és bath and body works!!) de én 4 órányira lakom :P egyébként bocsi a csendért, nagyon sokat kell tanulnom most, de jelentkezek majd ahogy tudok!

    ReplyDelete