OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 20, 2015

Vendégblogger | Tesztelj Koreai Termékeket!

Ez a poszt egy kicsit más lesz... :) Vendégbloggereket keresek egy-egy poszt erejéig. Koreai termékek teszteléséhez szeretnék segítséget kérni tőletek! :)




UPDATE!!!
Nagyon szépen köszönöm az e-maileket! Sokkal több olvasót érdekelt, mint amire számítottam, ezért 4 helyett 5 csomagot küldök majd ki, de így is sokaknak csalódást kell okoznom :( Azt pedig nagyon nem szeretek, de remélem, hogy nem bántok meg senkit! Véletlenszerűen választottam egyébként, de mégis úgy, hogy lehetőleg több korosztályból, érdeklődési körből kerüljenek ki tesztelők, más-más bőrtípussal stb. Ha Magyarországról tudnék postázni, akkor biztosan több jelentkezőt tudnék bevonni a tesztelésbe, de ezt most nem tehetem meg.
Megtisztelő, hogy ilyen sokan szerettetek volna a blogra írni, ezért muszáj elmondanom, hogy a lehetőség továbbra is fennáll. Ha valaki szeretne vendégposztot írni idevágó témában, akkor én annak nagyon örülnék! :)


Imádom a mintákat, főleg akkor, ha koreai termékekről van szó, de csak egy arcom van, nem tudok mindent tesztelni, ezért jutott eszembe ez a posztötlet. Vendégbloggereket keresek a blogra, ami annyiból áll, hogy a kiválasztottaknak küldenék egy kis mintacsomagot, s a MintaMánia sorozatomon belül megírnák a véleményüket a termékekről.
Nem tudom, hogy hány olvasómat érdekelne a dolog, de én úgy készültem, hogy 4 vendégbloggernek tudok majd csomagot küldeni (bb vagy cc krém, fényvédő, szérum, arckrém, ilyesmire lehet számítani).
Ha érdekel, akkor írj e-mailt az ohmybrush KUKAC gmail.com-os címre! Lehetsz blogger is (ha van blogod, küldd el a címét!), de nem kötelező, csak szeress írni, vállald, hogy megosztod a véleményedet a blogomon, és tudj jó minőségű fényképeket készíteni, ennyit kérek. :)

Ha van, akkor példaként küldhettek egy bejegyzést (linket), amit ti írtatok, vagy ide vágó képet, hogy könnyebben tudjak majd választani. Köszönöm.




14 comments:

  1. Bahhh mennyi minta. :D Én illatmentes, szép összetevőlistásokat szívesen tesztelnék, de vlaszeg nem sok olyan van és nem tudok fotózni sem. Annak is örülök, ha írsz egy pár ötletet, miből érdemes mintát rendelnem, mert elkapott a Korea láz, valszeg Te fertőztél meg. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biztos találok párat, legalábbis remélem. A hétvégén írok, hogy mit találtam, hátha érdekel! :)

      Delete
    2. Jaj de cuki vagy, köszönöm! De tudod, hogy szörnyen fotózok. :D Viszont a videókamerámmal talán jobban boldogulok. Kár, hogy ilyen messze laksz, egyszer erre jársz, szólj. :)

      Delete
  2. fúú, én szívesen! bár még csak nem olyan régóta csinálom a blogot, és még a fotózásban is van bőven mit tanulnom, jópár koreai termékem van már, és nagyon szeretem őket - szóval szívesen tesztelnék mééég :)
    írok e-mailt, a blogomat pedig a nevem alatt meglesheted, ha érdekel:)

    ReplyDelete
  3. Szia.
    Ez tök jó ötlet. Mivel még ismerkedem a koreai cuccokkal, szívesen tesztelnék valami a bőrtípusomnak megfelelően. (zsíros, kombinált) Van persze blogom is, lehet, hogy jártál is már nálam. :)

    www.japan-trend.hu

    Írtam emailt is azért.

    Annie

    ReplyDelete
  4. szióka *-*

    Én is szerencsét próbálok x3 írok neked! Majd küldök képminőséget, ha nem jönne össze se szomorodok el XD

    ReplyDelete
  5. Szia Viki!

    Ahogyan Ildi mondta...Te "megfertőzöl" mindenkit a koreai termékekkel....aki olvas, az biztosan lázban ég!! ;)
    Én is szívesen tesztelnék, amiket kértél, azokat tudom teljesíteni!
    Nagy örömmel és "lázasan" írnék a hatásokról... :)

    Puszi és ölelés:
    Nikol

    ReplyDelete
  6. Jelentkeztem is, ez szuper ötlet, a saját blogomon is imádom a vendégposztos részt. ^^

    ReplyDelete
  7. Szia!

    Végre egy igazán jó ötlet valakitől. Én szívesen jelentkezem tesztelőnek. :-) Nyáron elkaptam a bárányhimlőt, után egy igazán hatásos terméket kerestem. Megtaláltam a Benton Snail Bee termékcsaládot Koreából. Azóta megszállottja lettem ezeknek a termékeknek. :-)

    ReplyDelete
  8. Nekem nincs blogom, de megadott feltételek mellett szívesen tesztelném a termékeket és írnék róluk, régi vágyam, hogy részt vehessek ilyen feladatban. fairyfelicita5@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Óóóó! De szívesen írnék én is egy ilyen tesztet, de sajnos nem tudnék megfelelő képeket prezentálni. :( Remélem a későbbiekben is lesz nálad ilyenre lehetőség, és addigra hátha összeszedem a fényképezőgépem árát. :D

    ReplyDelete
  10. Szia! Pár napja találtam rá a blogodra és nagyon tetszik. Jó ötletnek tartom, hogy termékteszteket készítesz és ezt meg is osztod a nagyvilággal. Én is szívesen tesztelnék termékeket. Egy téma különösen foglalkoztat az pedig a vitiligo, bár nincsenek túl erős foltjaim jobban örülnék ha nem lennének rajtam, de sajnos erre való krémet még nem találtam. Nem tudom, hogy a koreaiak mennyire ásták bele magukat a témába, (mert náluk a hófehér bőr a minden) de ha tudnál ajánlani eladót vagy terméket én szívesen letesztelném.
    Üdv: Virág

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia Virág! Viki csak nem haragszik meg, hogy idekontárkodom. Vitiligora krémet biztosan nem az e-bayen fogsz lőni, bőrgyógyásszal kellene konzultálnod. Állítólag van már egy-két olyan lokális és orális készítmény, ami segíthet, de közel sem 100% hatékonysággal. Azonban létezik rá olyan bőrgyógyászati lézeres kezelés, ami segíthet, a xenonklorid lézeres kezelés, ha kisebb kiterjedésű foltjaid vannak, akkor ez tényleg segíthet. De bőrokival kellene ezekről beszélgetned. Amit még olvastam a témában, hogy a titanium-dioxid nem a vitiligos bőr barátja, ezért olyan fényvédőt érdemes keresned, amiben ez nincs. A fényvédelemre nagyon kell figyelned.

      Delete
  11. Kedves Ildikó! Köszönöm a tanácsaidat! Bőrgyógyásznál nagyon régen voltam, úgyhogy lehet nem ártana ismét ellátogatni hozzá hátha mond valami újat. Az édesgyökérrel szemezek még, lehet kipróbálom teaként. A gyomrom tájékán van egy kiterjedtebb folt, de eddig igazándiból nem zavart, viszont most már az arcomon is van egy két pötty, ezért gondoltam kicsit körülnézek a témában az interneten, végül valahogy ide lyukadtam ki. :) Még1x köszönöm a tanácsokat! Egyébként nem ártunk azzal ha fényvédőt kenünk magunkra? (ezt a D vitamin termelődés miatt kérdezem)

    ReplyDelete