OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 18, 2015

Paula's Choice Clinical 1 % Retinol Treatment

Egy nagyon izgalmas terméket használtam mostanában: a Paula's Choice Clinical 1 % Retinol Treatment nevű készítményt, amivel szemben igen nagyok voltak az elvárásaim.




Paula's Choice Clinical 1 % Retinol Treatment nevű szérumot (nevezzük annak) használom már egy ideje, jobban mondva a mini kiszerelést, amiről nagyon szeretnék írni a blogon is. Kezdjük azzal, hogy ez nem egy olcsó termék, ráadásul abban sem voltam biztos, hogy hogyan reagál majd a bőröm az 1%-os retinolra, ezért a nagy méretet semmiképp nem akartam megrendelni, de a kíváncsiságomnak hála azért az 5 ml-es verzió "becsúszott" a decemberi rendelésbe.
A retinol jó a ráncok kezelésében, a pigmentfoltok halványításában, segít a sejtek regenerálódásában stb., én ezek miatt vettem meg. Az összetevőlista igen hosszú, a termék tele van antioxidánsokkal, vitaminokkal, gyullladáscsökkentőkkel, peptideket is látok: fantasztikus, hogy Paula mennyire tele tudja pakolni szuper dolgokkal a termékeit! :)  A szérumot nem szabad alábecsülni, mert elég erős, mégha elsőre nem is tűnik annak, hozzá kell szoktatni a bőrt, főleg az érzékenyebbet. A csomagolás egyébként szép és praktikus, még a mini is pumpás, a szérum pedig egy enyhén sárgás, könnyű gél, ami pillanatok alatt felszívódik, nem hagy ragacsos vagy olajos érzetet maga után. 
Tapasztalatom: első használatkor kicsit kipirosodott a bőr, de nem irritált, egy éjszaka alatt pedig szemmel láthatóan javított a nevetőráncok állapotán, eltűntek. Bíztam benne, hogy rendszeres használattal ezt az állapotot fent is tudom tartani, de kicsit túl merész voltam, legközelebb többet kentem magamra. Reggelre lehámlott a bőröm azon a területen, ahol érzékenyebb (arc és áll), fogtam is a fejem, hogy minek becsültem alá a retinolt... Az ilyesmi előfordul, ki kell tapasztalni, hogy milyen gyakran szeretné a bőrünk, hogy ilyesmit kenjünk rá. Később már csak a felkenés pillanatában pirosodott ki a bőr, negyedik alkalommal pedig már egyáltalán nem, szóval elmondhatom, hogy most már tudom adagolni, a bőröm is megszokta, nincs problémám vele azóta, de egyébként SOHA nem tapasztaltam viszketést, égést vagy csípést! A ráncokon tényleg segít, "kivasalja" a bőrt, a nevetőráncom továbbra is láthatatlan (kivéve, ha olyan alapozó van rajtam, ami beleül a ráncokba, az megmutatja, hogy ott van még), reggelre mindig szebb, nyugodtabb lesz a bőr. Aminek még jobban örülök az az, hogy a pattanásra hajlamos bőrömet nem zavarja, nem okoz újabbakat, nyugodtan tudom kenni. A pigmentfoltoknál minimális halványodást látok, de közben mást is használok, ami erre való, szóval nem kiabálom el, de eddig nagyon szimpatikus ez a termék! Egyből nem oldja meg az összes problémánkat, csodát szerintem nem szabad egyetlen terméktől sem várni, főleg nem egy mintától, de most már legalább tudom, hogy a retinolt kedveli a bőröm, pozitívan reagál rá, érdemes hosszú távra tervezni vele.
Féltem tőle, de felesleges volt, ez egy szuper termék, ami hamar belopta magát a szívembe. Nagyon szívesen tesztelném tovább, de egyelőre olcsóbb alternatíva után nyúlok, hátha beválna egy másik 1%-os retinolos készítmény is... Addig is a Paula's Choice 1% Retinol Treatment a kívánságlistám tetejére került. :)

Megvásárolható itt:

Összetevők:
kremmania.hu



2 comments:

  1. Jól hangzik. Én nem is kenném egész arcra, csak szem köré, meg ahol ráncok vannak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akkor a mini biztosan sokáig elég lenne! :)

      Delete