OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 25, 2015

Long 4 Lashes | Szebb Szempillákat Szeretnék!

A szempillanövesztő készítményekkel szemben mindig szkeptikus voltam, de a kíváncsiságom végül győzedelmeskedett. Én is hosszabb, dúsabb szempillákat szeretnék végre! A Long 4 Lash talán segíthet...




Talán észrevettétek már, hogy nem árasztom el az internetet szempillaspirál tesztekkel, pedig ezek nélkül nem megyek sehova. Az ok egyszerű: azon a két szál szempillámon úgysem látszik a spirálok hatása, szóval nem erőltetem a dolgot. Zavar egyébként, mert minden vágyam, hogy hosszú, jobban mondva dús szempilláim legyenek. Nekem nagyon kevés van, ahogy a képen is látszik, mindig is ilyenek voltak, a házi módszerek nem segítettek (pl. ricinusolaj).
Többször is lett volna lehetőségem szempillanövesztő szérumot tesztelni, de sosem fogatam el végül, szkeptikus voltam, "rajtam úgysem segítene" alapon. A Long 4 Lashes felkérésére viszont nem mondtam nemet, mert ha nem próbálom ki, sosem fogom megtudni, hogy jó-e, illetve talán vannak mások is, akit érdekel a dolog, hasonló ciőben járnak. 
Másfél hete használom már, mintha már látnék pozitív változást, de majd csak a 3. hét után fogok fényképezni, elvileg akkor már szembetűnő a változás. Nagyon kíváncsi vagyok! Ha sikerül, akkor lesznek tesztek szempillaspirálokról is :D

Itt találtok további információt a termékről:


Használtatok már ilyesmit? Vagy van házi praktikátok?




15 comments:

  1. Remélem, látványos lesz az eredmény :)

    ReplyDelete
  2. Én az alverde koffeines szérumát használom, már a második tubussal. :) A blogomon találsz róla tesztet is előtte/utána fotókkal. Habár én viszonylag elégedett vagyok a pilláimmal, a sok lemosás azért megviseli, de mióta használom sokkal kevesebb hullik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet, csak sajnos itt nincs dm. :( Használtam egyébként egyet tavaly, egy olcsó Etude House-osat, az elég jó volt, egészségesebbek lettek a pillák, kevesebb hullott, de többre van szükségem.

      Delete
  3. Én eBay-ről megrendeltem pár hónapja az Etude House Lash Princess szérumot, de irritálja a szememet, ennek ellenére is többször próbálkoztam vele, de nem nagyon észleltem eredményt. Bár valószínű, hogy több hónapos aktív használat nélkül nem is kéne reménykednem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt nem ismerem. Én a My Lash szérumot használtam tőlük! :)

      Delete
  4. Ez a kis cuc spirál kinézetű vagy csak olyan tus szerű kis ecsetkés?
    Most a CARGO szempillaápolóját próbálgatom, ami rendesen spirál kinézetű, ezt nagyon szeretem is benne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezekre a kommentekre meg elfelejtettem válaszolni, bocsánat!

      Tus, amivel a szemtövekhez visszük fel a szérumot! Jól használható egyébként.
      Spirálosat használtam már én is, az Etude House-től, az egyszerűbb szerintem is :)

      Delete
  5. Hát erre annyira kíváncsi vagyok!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is! :D 2 hét múlva jön a poszt :)

      Delete
  6. Én próbáltam két nagyon drágát, a rejuvillt és a belicot, és egyik sem használt semmit... A KM-en is olvasgattam többről a véleményt. Szerintem ezek akkor segítenek, ha valakinek károsodtak a pillái, pl. műszempillától, és akkor segít visszanöveszteni. De őszintén szólva én nem hiszek benne, hogy egy attól majd hosszabbra nő a szempillánk, mert rákenünk valamit kívülről. Már miért nőne hosszabbra? Azt meg kizárt dolognak tartom, hogy új hajhagymák keletkeznek (magyarul dúsabb lesz a szempilla, vagy akár a haj), attól, hogy rákenünk a bőrre valamit. Egyébként nekem szép szempilláim vannak, nagyon hosszúak, csak szőkék, és szögegyenesen lefelé merednek. :D Nagyon védik a szememet. :D De ha göndörítek és spirálozok, akkor szépek lesznek. Nyárra meg be szoktam festetni tartósra is, hogy pl. a strandra ne kelljen sminkelnem, és kész is. :) Azért szurkolok, hátha használ. ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ez nem túl jó hír, ha még a drágák sem használnak :(
      Nekem komolyan hosszabbra nőtt! Ettől is, meg az előzőtől is (etude house), pedig az kb. 5 dollár... Ez egyébként hidegen hagy, mert elég a hossza úgy, ahogy van, de ha kenem valamivel, akkor picit tényleg nő.
      Én abban reménykedem, hogy vannak alvó hajhagymák és azok aktivizálódnak. Mást én sem tudok elképzelni, :D
      Látod, én meg egyedül az ívével vagyok elégedett, nem szoktam göndöríteni, jó ez így. Csak az a baj, hogy szürke, így spirál nélkül olyan, mintha nem is lenne szempillám... :D Tartósra még sosem festettem be, de lehet itt az ideje kipróbálni.
      A szemem pedig köszöni szépen a kedves szavakat! :)))

      Delete
  7. PS: Lehet, hogy nincs olyan extra szép szempillád, viszont nagyon különleges a szemszíned! Imádom! <3 :-)

    ReplyDelete
  8. na ezt is mindig látom a rossmannban :D meg szerintem van többféle is...nahát azért vannak szerintem bőven olyan ázsiai lányok, akik nagyon örülnének a te szempilláidnak :D de pont ezért van egy csomó trükkjük is a a felmelegített göndörítőtől kezdve a "csakis vízálló spirált használok, mert az tartja meg az ívet" a dolly winks műszempillákig...

    ReplyDelete
  9. Az a különbség a többi kapható szérum és e között, hogy ebben bimatoprost van. Olvassatok utána, hogy mit tud.

    ReplyDelete