OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 1, 2015

Kedvencek | Január 2015

Az első kedvences poszt 2015-ben, amit most meglepő módon, időben sikerült megírnom :D Márkák: Mizon, Eucerin, Paula's Choice, Benton, Banila co., Calvin Klein stb. :)



Mint mindig: ha már írtam tesztet, azt belinkelem + azt is, hogy hol szerezhető be a termék! :)

Nagyon régi már, de akkor is az egyik örök kedvencem ez a 6 színt (ebből 5 matt) tartalmazó paletta. A mindennapokban verhetetlen, semmi mást nem használok mellé, de más paletták kiegészítésére is jó, mert ilyen színekre mindenkinek szüksége van. Többször veszem elő, mint a Naked palettákat, mert az utóbbi hónapokban matt szemhéjpúder mániában szenvedek :D A fenti linken találtok színmintát :)
A tökéletes arckrém, imádom, de úgy látom, hogy ezt sikerült átadnom a róla készült bejegyzéssel, sokatoknak megtetszett :) Azóta is kb. minden nap használom (vagy este vagy reggel, mindegy, de előkerül), továbbra is nagyon meg vagyok vele elégedve: úgy hidratál, hogy nem lesz tőle zsíros a bőröm, minden mással jó kapcsolatban van, akármit kenek alá vagy felé. Egyszóval: szuper és nagyon olcsó!
3. Calvin Klein Eternity teszt | megvásárolható itt
Évek óta újraveszem, nagyon szeretem ezt a különleges virágos-zöld illatot. Gyerekkoromban a gyöngyvirág volt a kedvencem, ez a parfüm arra emlékeztet :)
Ezt az ecsetet már mutattam a blogon, szimpatikus volt nektek, örülök neki :) Egész hónapban ezzel sminkeltem, mert valami furcsa öröm tölt el, amikor használat közben eszembe jut, hogy "88 centért vettem, hihetetlen!!!" :D Azóta sem hullott ki egy darab szál sem, többszöri mosás után is puha stb., nagyon megérte!
5. Eucerin Repair 5% Urea kézkrém teszt | megvásárolható itt
Hónap elején nagyon rossz állapotban voltak a kezeim, a hidegtől mindig kiszárad, de ez a kézkrém a megmentésemre sietett. Pár napja írtam róla, belinkeltem a posztot! :)
Van egy olyan érzésem, hogy kb. az összes kedvences posztomban megtalálható ez a koreai aloe verás tonik. Fényképezéskor déjá vu érzésem volt, el is kezdtem mosolyogni rajta, de ez a termék tényleg jó. Alapból hajlom az aloe verás dolgok felé, ez a tonik pedig nagyrészt abból áll (bizony, nem vízből), ehhez jön még egy kis BHA és rengeteg más szuper összetevő. Ez a második üvegem belőle, továbbra is csak ajánlani tudom.
7. Paula's Choice Earth Sourced Cleansing Gel teszt | megvásárolható itt (hu) vagy itt (nl)
Egy jó kis géles lemosó, ami tényleg nagyon gyengédre sikerült. Nem gondoltam volna, hogy ennyire megszeretem, de így lett. Kb. se illata, se színe, semmi, mégis pont ezért szimpatikus: nem irritálja a bőrt, de jól tisztít. 
Arcsmink lemosására továbbra is ez a befutó nálam, nagyon-nagyon szeretem, az állaga belopta magát a szívembe, minden nap ezt használom :) Tetszik egyébként, hogy van pici, normál és nagy méret is belőle, ráadásul több fajtát is gyártanak (nekem a rózsaszín, tehát az "original" verzió van meg), így lehet válogatni, nagy a választék :)
9. Chantal van Gastel: Ik Wist Het (2014) | megvásárolható itt
Végül pedig egy könyv, ami meghatározta a januárom második felét. Tudom, max. azokat érdekli majd, akik szintén Hollandiában élnek, de nekik talán érdekes lehet. Nem gondoltam volna, hogy egy 480 oldalas holland könyvet ilyen gyorsan el fogok olvasni, a szerzőről sem tudtam semmit, csak az Elle-ben láttam az ajánlót, nekem pedig megtetszett.
Annak ellenére nem tudtam letenni, hogy tulajdonképpen alig történik valami, inkább a főszereplő gondolatain van a hangsúly, akibe egyébként úgy szeretünk bele, hogy azt sem tudjuk, hogy néz ki! A 400-ik oldalnál jutott eszembe, hogy semmit nem tudok a külsejéről, csak azt, hogy szereti a mintás ruhákat. Ezért is tudjuk a helyébe képzelni magunkat, bárki lehet az a lány, aki lerázza magáról az elvárásokat, és a saját boldogságát tűzi ki céljának, mégha ez azt is jelenti, hogy a régi életet, barátokat nem tarthatja meg. Kedves és szívmelengető történet, egyedül azt sajnálom, hogy a vége kicsit összecsapottnak tűnik, de lehet hogy csak én nem voltam még kész rá, hogy elengedjem Mia, a virágárus kezét, még olvastam volna tovább :)
Egyébként nyelvtanulásra nagyon ajánlom az olvasást, meglepő, de rengeteget lehet tanulni közben!



17 comments:

  1. Végül megrendeltem a Mizon krémet, már nagyon kíváncsi vagyok rá. Alig várom, hogy megérkezzen... :)
    A Benton tonik is nagyon szimpatikus, lehet, hogy egyszer majd azt is megrendelem.
    A Paula's Choice lemosójából egyszer rendeltem mintát, nekem is nagyon megtetszett. Bár hátulütője, hogy nagyon drága és elég nehezen beszerezhető. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, elég drágák azok a lemosók, amikben nincs semmi oda nem illő (pl. parfüm stb), bár most elvileg találtam egy olcsóbb alternatívát, majd meglátjuk, ogy milyen! :)

      Delete
  2. Valószìnűleg ez a Mizon lesz a következő arckrémem,bár csak a héten érkezett meg az Etude House primer-fényvédő-hidratàló krémem.A Benton tonikról annyi jót írsz,hogy lassan be kell adnom a derekam és meg kell rendelnem,csak az ára tart vissza egy kicsit..Jövő héten érkezik az 1. Memeboxom is,egy csigás Mizon gél biztosan lesz benne,nagyon izgulok:) Köszönjük a rengeted hasznos tippet!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Mizonos akkor lehet az éjszakai, mert abban ugye nincs fényédő :) A Benton tonikból van mini kiszerelés, kipróbálásra tökéletes az is :) Ó Memebox... Feb. 10-től nem lehet tőlük rendelni, csak az USA-ba, Koreába meg Kínába. Csodás...

      Delete
    2. Úgyis elfogy lassan az éjszakaim:)Igen,làttam én is...Ha most egy jó kis dobozka érkezik,biztosan fájni fog utàna a szívem..De az Ebay megmarad nekünk;)

      Delete
  3. Annyira szép az a Naked paletta! ❤️

    ReplyDelete
  4. Eljezdett változni a bőröm, szárazból kombinált zsírosabb lett, szóval elkezdtem átböngészni a csodaszereid (és Ildiét is), de lenne pár kérdésem. Nagyobb hangsúlyt kell fektetnem a bha-ra azt tudom, ezt a tonikot te mikor használod, mert ha én este két naponta bha-zok, a mellé csak nem kell? Vagy reggelre teszed? A mizon krémere pedig ha jól értem a hidratállókrémed cserélted le? És még van kérdésem sok, de most egyelőre ha van jó szérumtipped, ami nem pc, azt megköszönném (madre labs retinol szimpi, csak a kiszerelés nem).

    ReplyDelete
  5. Nekem a két PC BHA-s termék mellé (2%-os liquid és az azealinsavas kezelés, abban nem tudom, hogy milyen erősségű a BHA...) ez a Benton tonik nagyon jól elfér, mert PC-t nem tudom minden nap használni, túl erősek lennének, a Benton tonikot viszont olyankor nyugodtan felkenhetem. Igazából ebben nem a BHA a lényeg nekem, a 0.5% nem túl erős, hanem az, hogy a nagy része aloe vera és ehhez még kapott rengeteg más szuper összetevőt. Elég jó gyulladáscsökkentő, nekem azért (is) hasznos ez a tonik, de egyébként nem mondanám soha egy tonikra sem, hogy must have, csak néha jó, ha van. Szóval, nem, nem kell, ha úgy érzed, hogy elég az, ami már van. :)
    Igen, a Mizon a fényvédőmentes hidratálóm (kettő van, de ez sokkal jobban bejött). A legjobb szérum, amit valaha próbáltam az a Missha night repair! A blogon fent a jobb felső sarokban a keresőbe írd me, akkor kiadja egyből (kommentben a linkekre nem lehet rákattintani, csak azért nem írom ide be), ott megtalálod a posztot, amit írtam róla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó és persze írhatsz emailt, ha van még kérdésed ohmybrush és gmailes vagyok, de fent a képem alatt is kint van :)

      Delete
    2. Köszönöm a sok infót, szerintem most neki tudok indulni a váltásnak aztán ha elakadok kérdezgetlek :)

      Delete
    3. Uh még anynit, hogy a szérumnál asszem írtad, hogy egy pici csomag kb két napi adag? Mert akkor egy 20asból megvan a 40 napos tesztidő :)

      Delete
    4. Igen, kétszer lehet használni egy mintát! :)

      Delete
    5. Találtam még egy érdekes szérumot, a Mizon hyaluronic Acid 100 szérumját, néztem hogy van-e a blogon, de nem szúrtam ki. Találkoztál már vele? Egész jól hangzik :)

      Delete
    6. Még nem próbáltam, de nagyon szimpatikus nekem is! A Mizontól elég sok dolgot néztem most ki megint :( :D

      Delete
  6. Great picks. I am eager to try Mizon suboon cream and Clean it zero makeup remover.
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. They're both amazing, I love them :)

      Delete