OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 14, 2015

Kedvenc Parfüm | Nina Ricci Nina & Calvin Klein Eternity

Két olyan parfümöt mutatok be, amik évek óta a kedvenceim közé tartoznak, s amiket mindig újra is veszek :) Nina Ricci Nina és Calvin Klein Eternity.





Több olyan parfüm is van, amit nagyon-nagyon szeretek, néhányhoz pedig mindig vissza is térek. A következő két illatot többször is újravettem már, szívesen ajánlom tehát nektek is, bár szerintem nem nagyon szorulnak bemutatásra, régi motorosok már :) 

A '87-es, ugyanerre a névre hallgató illatot cserélték le erre 2006-ban, amit  Olivier Cresp és Jacques Cavallier alkotott meg közösen. A siker nem maradt el, ráadásul további kiadások is születtek a későbbiekben. Édes, virágos-gyümölcsös parfüm ez, ami szinte mindenkit magával ragad már elsőre. Nem tudtam róla semmit, amikor egyszer megpillantottam a csinos kis üveget a parfümériában, a következő pillanatban pedig már nyúltam is felé, többet nem tudtam kiverni a fejemből, a mai napig imádom ezt az illatot. Virágok és gyümölcsök tökéletes harmóniában élnek egymással benne:
fejillat: amalfi citrom, lime
szívillat: Granny Smith alma, bazsarózsa, praliné, csattanó maszlag
alapillat: almafa, pézsma, cédrusfa

Szerintem ez egy klasszikus, elegáns, finom parfüm, ami kb. mindenkihez illik, könnyű beleszeretni, ezt ajándékba is nyugodtan merném adni.


Calvin Klein Eternity | megvásárolható itt ingyenes postával vagy itt
Az 1988-as Eternity-t Sophia Grojsman alkotta meg Calvin Klein esküvőjének tiszteletére, ami a szeretet, család és béke illattá foglalt jelképe kívánt lenni. Ennyi év távlatában is rendkívül népszerű, különlegesen ötvözi a virágos, zöld és fűszeres jegyeket egyszerre. Számomra friss, virágos, határozott illat, ami egyben könnyű és tartós is.
fejillat: citrus, mandarin, frézia, zsálya
szívillat: liliom, szegfű, ibolya, jázmin, nagy büdöske, gyöngyvirág, rózsa, nárcisz
alapillat: szantálfa, borostyán, pacsuli, zsálya, kunkor

Az Eternity szerintem egy tiszta, friss, kellemes illat, amit szintén könnyű megszeretni, de valahogy úgy érzem, hogy inkább a 20+ korosztálynak tetszik majd inkább.


Melyik a kedvenc illatotok? Melyik parfümöt vettétek már újra? :)




8 comments:

  1. Nagyon szerettem az Eternity-t, lehet, hogy itt az ideje újravenni. Mostanában három nagy kedvencem van. Narciso Rodriquez: Essence, Hermes: Kelly és Gucci: Envy me. Ezeket váltogatom. Az első kettő azért is a szívem csücske, mert másokon nem nagyon szoktam érezni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, egyiket sem szagoltam még, de legközelebb megnézem magamnak ezeket! :)

      Delete
  2. Az én örök kedvencem Chanel Mademoiselle-je. Ha vizsgáztam, ha csinosnak, szépnek akartam érezni magam egyértelmű volt, hogy őt választom. De természetesen mindig van mellette 1-2 másik, h hangulatomnak megfelelő illatban lehessek. De az alap az a Chanel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, azt már nagyon régen szagoltam, nem emlékszem rá, hogy milyen, de köszi, hogy eszembe juttattad :) Egyébként igen, egy parfüm teljesen meg tudja változtatnia hangulatomat, vagyis pl. megalapozza a napomat, ha a kedvencemet fújom magamra. Olyankor mindent pozitívabban látok, ha lehet ilyet mondani :D

      Delete
  3. Ezek műrózsák a képen vagy élő virágok? Annyira gyönyörűek *-*

    ReplyDelete