OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, February 3, 2015

Instagram | Január 2015

Januárban is lelkes instagram rajongó voltam, továbbra is nagyon szeretem mások képeit nézegetni, lájkolni, sajátot feltölteni :) Ilyen volt az én januárom instagram képekben! :)





Itt tudtok követni:


1. A karácsonyi ajándékom ez a Paula's Choice csomag volt, ami nagyon jó választásnak bizonyult, szuper termékeket vettem :) A poszt itt található: Haul | Paula's Choice
2. Születésnapomra kaptam pár ruhát (és egy The Body Shop ajándékcsomagot), már nagyon rámfért! Imádom a januári akciókat! 


1. Januárban egy holland író legutóbbi regényét olvastam (Chantal van Gastel: Ik wist het), amit imádtam! Majdnem 500 oldal, de még olvastam volna tovább :) Amit még mindig imádok: Starbucks Seattle latte és croissant philadelphia light krémmel <3
2. Születésnapomra kaptam egy csodaszép csokrot, amit muszáj volt megörökítenem :)


1. Ebay-n találtam egy nagyon olcsó, de nagyon jó ecsetet, amiről már beszámoltam nektek. Még mindig szeretem, sőt! A posztot itt találjátok: Ebay | MAC 217 Dupe ecset
2. Összeszedtem a blogolással kapcsolatos terveimet is erre az évre. Nagyon kedvesek voltatok, sok bíztató kommentet kaptam, nagyon örültem, köszönöm :) A poszt: Blogolás | Terveim 2015-re


1. A fenti táskák főleg pulóvereket (Vero Moda €10/db) rejtettek, de kaptam egy szép parkát (H&M €20) is. Ahogy látjátok, szeretem a szőrös dolgokat :D
2. Az iHerb-ről érkezett csomagban volt persze pillecukros forró csoki <3


1. Egy újabb koreai webshop került bemutatásra, amiről itt írtam: Haul | Honest Skin | Koreai Termékek
2. Ezt a gyönyörű Etude House rúzst muszáj volt nektek is megmutatnom. A teszt róla itt olvasható: Etude House Dear My Blooming Lips Talk


1. A decemberi kedvencek sem maradhattak ki, a posztot belinkeltem :) Ezekre az Urban Decay palettákra teljesen rá vagyok kattanva még azóta is...
2. Cuki panda süti/keksz! Poszt lesz róla hamarosan! :)


1. Imádom a színét ennek a SpaRitual körömlakknak (élőben még szebb). Poszt róla itt: SpaRitual Hot Blodded
2. Hollandiában inkább tavasz van, mint tél. Nem hiányzik egyébként a sok hó, de az örökös eső kicsit unlamas egy idő után. Ezen a képen legalább sütött a nap egy kicsit, az olyan jóóóó, hiányzik! 


1. Az Opti24 szemüvegét teszteltem és nektek is felajánlottak egy keretet. Hamarosan sorsolok! :) Poszt: Opti24 Szemüveg + Nyereményjáték
2. A német BioMed is felkínált nektek egy csomagot, itt még tart a nyereményjáték :) Poszt: Haul | BioMed | Nyerj Ajándékcsomagot


1. A legutóbbi iHerb-es rendelésemről írt posztra is sokan rákattintottatok, örülök, hogy szeretitek az ilyen posztokat, mert én is! :D Bejegyzés: iHerb Haul Unboxing
2. Szombaton homokot vettünk az akváriumba, a boltban pedig találkoztunk néhány nagyon cuki állattal, köztük nyuszikkal is :) Annyira éééédesek :)

Itt megtaláltok instagramon: ohmybrushblog

Remélem, hogy jól telt a januárotok, meglettek a vizsgák, tartjátok még az újévi fogadalmakat stb. ;) Kellemes februárt kívánok minden kedves olvasómnak! :)


4 comments:

  1. tényleg, ezt még össze se raktam, h leárazások szempontjából milyen jó a januári szülinap! :) ilyen szempontból nekem is csak 1-2 hetet kell várnom és júniusban közepén is nagyjából beköszönt már.
    Szokás szerint jó volt újramazsolázni az instás képeket. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annyira nem, mert karácsonyra mindenki kiköltekezi magát, az én szül.napom 5-én már csak teher. Idén ez nagyon látszódot... :D

      Delete