OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 25, 2015

Így Legyen Koreai Arcápolási Rutinod!

Ha koreai termékekből álló arcápolási rutint szeretnél összeállítani, akkor ez a bejegyzés segíthet! Koreai termékek "kezdőknek"!




Sok e-mailt kapok, amiben arra kértek, hogy segítsek egy alap és olcsó rutint kialakítani koreai termékekkel. Az esetek töbségében ugyanazokat a dolgokat ajánlom: ami nagyon bevált nekem is, s ami szerintem másoknak is jó lesz. Ebben a posztban egy alap rutint láthattok, amit én nyugati nőknek írtam, tehát nem a 10 lépéses koreai arcápolási rutinról van szó, ez "kezdőknek" szól, akik most csöppentek bele ebbe a világba. Meg persze mindenki másnak is, mert igyekeztem olyan termékeket összeválogatni, amiknek nagyon szépek az összetevőik, hatásosak, népszerűek, nekem is beváltak.
Ha valamiről már írtam tesztet, azt belinkelem, ott az összetevőket is megtaláljátok. Megbízható ebay-s eladókat linkelek, akiktől már vásároltam. A  a személyes kedvenceimet jelöli. :)


I. Arclemosók
Kombinált-normál-zsíros bőrre. Nálunk nem tudom hány tubussal fogyott már el ebből a lemosóból. A barátom is nagyon szereti, újrarendeltette már velem :) Habzó lemosó, citrusos illattal, jó nagy, nagyon sokáig elég, nem drága.
2. Skinfood Egg White Pore Foam TESZT | megvásárolható itt $7.22
Normál-kombinált-zsíros bőrre. Kivételesen mások véleményére hagyatkozom, ugyanis ez egy nagyon népszerű habzó lemosó.
3. Innisfree The Minimum Facial Cleanser TESZT | megvásárolható itt $12.26
Ennek pedig nagyon rövid az összetevőlistája, illatanyag sincs benne! A kép lemaradt, bocsánat.



II. Tonikok
A koreai tonikok nem olyanok, mint a nyugatiak, nem szárítanak, hanem inkább hidratálnak!
Minden bőrtípusra. A kedvencem, amit mindig ajánlok, ha csak lehetőségem van rá :) A második üveggel használjuk jelenleg (igen, még a barátom is szereti, mert szemmel látható a hatás nála is), fantasztikusak az összetevői is! Nem vízből, hanem aloe verából áll, már emiatt is különleges, de van még benne 0.5% BHA is. Mindenkinek nagyon tudom ajánlani! :)
2. Missha Time Revolution First Essence TESZT | megvásárolható itt $39.88 Minta itt $4.73
Minden bőrtípusra. Egy nagyon népszerű termék, ami tele van remek összetevőkkel. Nagyon könnyű, egyből felszívódik, szuper, csak nem túl olcsó.
3. TonyMoly Galactomyces Essence TESZT | megvásárolható itt $28.79 Kisebb kiszerelés itt $12.59
Minden bőrtípusra. A fenti Missha esszenciára hasonlít, csak sokkal jobban hidratál, olcsóbb és szerintem jobb is. Minimális az összetevőlistája, így érzékenyebb bőrre is jobb lehet, a hatása pedig fantasztikus: sima, puha, hidratált bőr, irritáció nélkül.




III. Szérumok
Minden bőrtípusra. A KEDVENCEM! Annyira örülök, hogy rátaláltam erre a remek szérumra! A linkelt tesztben láthatjátok az összetevőket: van benne minden, amire a bőrnek szüksége lehet (antioxidánsok, retinol stb.). Éjszakára szeretem kenni, de nem egy olajos dolog, ezért a kombinált-zsíros bőrű sorstársaimnak is merem ajánlani. Reggelre mindig sokkal szebb lesz tőle a bőröm, kipihent, kevesebb pirossággal.
Minden bőrtípusra. A fenti szérum után már mást nem igazán tudok ajánlani, nekem az a befutó, nem hiszem, hogy van tőle jobb és olcsóbb, de ezt a kis csigás esszenciát csak megemlítem. Szérumként használtam sokáig, mert ennek is gyönyörűek az összetevői, ezt reggel is kenhetem, mert rögtön felszívódik, könnyű, emelett természetesen nem irritál. A második üveggel használom :)




IV. Arckrémek
1. Benton Snail Bee High Content Steam Cream TESZT | megvásárolható itt $15.50 Minta itt $4.25
Normál-száraz bőrre. A Benton csiga-méh vonala eléggé ikonikussá nőtte ki magát, ezen belül a steam krém sokak kedvence, mert naaaagyon jól hidratál, de nincs zsíros, ragacsos érzet. Ettől függetlenül szerintem inkább a normál és szárazabb bőrűek értékelhetik majd igazán. A szép összetevőket már meg sem említem, a Bentonnál ez alapvető dolog :)
Kombinált-zsíros bőrre. Szintén az egyik legnépszerűbb csigakrém, hiszen annyira olcsó! Ettől függetlenül szépek az összetevők, kellemes a bőrön, nem irritál, hidratál, de száraz bőrre ez kevés, nekik az előző vagy a következő terméket ajánlanám inkább! :) 
Minden bőrtípusra. Az egyik mostani kedvencem ez a szuper hialuronsavas krém! A szép összetevők és a nagyon alacsony ára miatt figyeltem fel rá, s milyen jól tettem! Egy nagyon jó általános hidratálókrém, amit mindenkinek nyugodt szívvel ajánlok! :)
4. TonyMoly Floria 100 Hours Cream TESZT | megvásárolható itt $16.82 minta itt
Normál-száraz bőrre. Ez egy régebbi kedvencem, de szerettem volna megemlíteni, hátha szimpatikus lesz valakinek. Mivel tele van különböző növényi kivonatokkal, ezért nagyon jól hidratál, de a kombinált bőrömön is felszívódott egy idő után, ezért nem éreztem soknak, tetszett nagyon, szerettem a Floria vonalat a TonyMoly-tól!





V. Extrák
1. Mizon AHA 8% Peeling Serum TESZT | megvásárolható itt $17.99
Minden bőrtípusra. Ha hámlasztáson gondolkozna valaki, akkor ezt ajánlanám, az én első AHA hámlasztómat. 8%-os, ami pont az az erősség, amivel lehet nyugodtan kezdeni (én a mai napig 8%-osat használok). Az elhalt hámsejtektől úgy szabadít meg, hogy semmit sem kell tennünk, a bőr megújul, amit én már másnap is látok, mindig szebb az összkép. Egyből felszívódik, nincs ragacsos érzet, szuper kis "szérum". Ráncos, pigmentfoltos, hámló bőr? Az AHA segít, csak ne feledkezzetek meg a fényvédelemről utána! Ha már megújítottuk a bőrt, akkor maradjon is szép sokáig! :)
A C vitamin is egy olyan összetevő, ami csodát tesz a bőrrel. Én leginkább a pigmentfoltokra való jótékony hatása miatt kezdtem el használni. Az OST verziója nagyon népszerű a benne lévő alkohol ellenére, bár van már egy új, "mindenmentes" verzió is :) 20%-os a C vitamin tartalma, ami elég hatékony már.
3. BRTC Vitamin 10 Ampoule TESZT | megvásárolható itt $51.11
Most látom, hogy ennek eszméletlenül fel ment az ára ebay-n... Ennyit biztos nem ér meg. Ha pedig alkoholmentes C vitamint szeretnétek, akkor íme a magyarok nagy kedvence (a krémmánia szerint) :) Ezt nem használtam, de a márkát ismerem, szeretem :) 




VI. Fényvédők
Fényvédőkről írok majd külön is, de addig is itt van két kedvencem. A bőr első számú ellensége a napfény, meg kell védenünk a káros napsugárzástól!
1. Tosowoong Soft Touch Sun Cream SPF32 TESZT | megvásárolható itt $9.25
Minden bőrtípusra. Ez a fényvédő (45 ml) az állaga miatt nagyon tetszik, meg persze az ára sem rossz, kifejezetten olcsó! Fizikai fényvédő, tehát visszaveri és nem elnyeli a napsugárzást, nem hagy fehér réteget maga után, szépek az összetevők, vannak benne antioxidánsok, hidratálók, nincs benne alkohol, de nem parfümmentes. Az én kombinált bőröm szereti, szerintem minden bőrtípusra jó.
2. Lioele Fresh Sun Screen SPF45 TESZT | megvásárolható itt $17.56
Minden bőrtípusra. Azért tűnik drágábbnak, mert ez egy jó nagy tubus (80 ml), szóval megéri az árát. Az első fényvédő, ami szimpatikus volt nekem: könnyű, jó az állaga. Ez vegyesen tartalmaz fizikai és kémiai fényvédőt is, kevés összetevőből áll, ami szerintem fényvédőnél pozitívum lehet, emellett alkoholmentes, de van benne illatanyag. Ezt is jó lesz a legtöbb bőrtípusra.



37 comments:

  1. jee, majdnem mindegyik kategóriából használok egy fent említett krémet, vagy éppen úton van felém. : ) neked egyébként melyik tetszik jobban így hosszú távon, a mizon vagy a paula aha-ja?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Még mindig nem tudom eldönteni :( Az egyetlen különbség eddig számomra, hogy a PC-s rettentően tud csípni, de mást még eddig nem tapasztaltam.

      Delete
  2. Én a Benton teljes sorozatát használom illetve mellé az IOPE Bio essence-t. Sminklemosásra Innisfree Apple szemre való lemosóját illetve arcra a gélest. Plusz most várom még a Ciracle Hydra B5 Source szérumot (szépek az összetevői) és szintén Ciracle Anti-Wrinkle Drama Essence-t ami 5 féle peptidet tartalmaz (sajnos ennek már nem teljesen kifogástalan az INCI-je, ha kiüti az érzékeny bőröm majd elajándékozom egy normál bőrű barátnőmnek). A Mizon Hyaluronos krémjét pedig a te hatásodra rendeltem meg, nyárra kis könnyű nappali hidratálónak megfelelőnek tűnik. :) Egyenlőre azt hiszem ennyi koreai cuccom van arcápolás terén.
    De majd ha elfogy a csigás Benton tonikom akkor majd kipróbálom az aloésat is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mennyi szuper termék! :) A Ciracle engem is érdekel nagyon, van pár ígéretes kencéjük, főleg a szérumok! Az az Innisfree Apple termékcsalád nagyon népszerű, tényleg ilyen jó?

      Delete
  3. De jó ez a poszt, annyit segítettél ezzel. :) <3

    ReplyDelete
  4. Csak úgy pipálgattam magamban, mikor olvastam, hogy igen, ez is megvan, ezt is használom, ezt meg megrendeltem pár hete. :D
    Még a szérum kategóriában vagyok zöldfülű, de ami késik, nem múlik. Plusz szeretnék egy nagyon lágy arclemosót (talán a Baking Powder Moist jó lenne?) a reggeli rutinba és fogytán az arclemosó olajam is, de nyugodtan bezárhatnám a blogodat egy fél évre, hogy véletlenül se jusson eszembe semmit sem venni. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Nem próbáltam a Moist verziót, de szerintem az is jó lehet. Egyedül a szintén kék BB cleansert nem ajánlom, az rettentően szárított, bár tisztít is rendesen, az biztos :D Az lehet, hogy inkább sminklemosó amúgy.
      A koreaiak erősek szérumokban, nehéz a választás! Nekem ez a Missha bejött nagyon, viszont van még millió, amit kipróbálnék.. :D
      Azért olyan sokáig ne maradj távol a blogtól :( :D

      Delete
    2. Haha, úgysem megyek sehova. :D
      Egyébként a Mizon 8%-os vajon tág pórusokra is jó hatással lehet? Vagy van olyan szérem, ami kifejezetten erre való?

      Delete
  5. Szia!

    Ahogy az előttem kommentelők is írták, én is úgy vagyok vele, hogy amim még nincs meg az már (remélhetőleg) útban van felém! :D
    Viszont az arckrém terén még megy a dilemma. Nagyon olajos arcbőrömre keresnék valami kis könnyű, mattító krémet. BB krémekből, alapozókból már többet próbáltam (koreait is), de valahogy az összeset nagyon nehéznek éreztem, és ez a nap folyamán csak rosszabb lett. Nézegettem már én is a Mizon Snail Recovery Gelt, meg a Mizon All In One Snail Repair krémet. Tudnál esetleg segíteni? Más opciót is szívesen fogadok! :)
    Köszi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az Etude House most fog megjelentetni egy zsíros bőrre való termékcsaládot, benne két krémmel. Majd írok róla, ha kapható már, a posztot bekészítettem :D
      A Mizonos krém úgy rémlik, hogy jó volt T-vonalban. Nem mattít, de nem is zsírosodik tőle a bőr. Egyébként a koreaiak nagyon sok mattító szérumot is gyártanak pore serum, pore ampoule névre keress rá. Nekem is van egy, de nem próbáltam még ki... Nem igazán használok mattító krémeket, inkább púderre bízom ezt a dolgot (bár a mostani fényvédőm a PC-től az mattít rendesen, de nem azért vettem).

      Delete
    2. Jajj, nagyon szépen köszönöm!! :)

      Delete
  6. Köszi a bejegyzést, sokat segítettél! :)

    ReplyDelete
  7. Az Etude House Baking Powder lemosót nyáron szerette a zsíros bőröm, télen nagyon szárított. Úgyhogy most kímélő babatusfürdőre váltottam, így már nem húzódik a bőröm arcmosás után, és meglepő módon a micellás víznek szinte semmi dolga sincs utána, pedig szinte minden nap sminkelek. A Benton Aloe BHA tonikjáról még mindig nem döntöttem el, hogy újravevős legyen-e, vagy sem. Tegnap érkezett meg a Galactomyces Lite Essence hozzám, tényleg instant hidratáló hatása van, két használat után ennyit tudok mondani, de már ez is ígéretes. A tegnapi csomagban volt még a Mizon hialuronsavas krémje és az Etude House Face Conditioning Cream Light, eddig ezek is tetszenek. A hialuronsavas krémet éjszakára használom, az Etude House krémet pedig nappalra, sminkalapnak. Mindegyik említett termékhez a blogod alapján jutottam el, de most pár hétig bármilyen koreai csodáról is fogsz írni, muszáj ebay-stoppon maradnom. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Milyen hatásos akkor ez a babtusfürdő! Nézek már én is egyet magamnak, hátha kapható itt is valami jó (itt nincs dm, sok jó és olcsó dolgot nem tudok így beszerezni).
      Köszi az infót az esszenciáról, érdekelt, hogy milyen, mióta írtad :) Az enyém most fogyott el, gondolkozom az utánpótláson, csak még nem döntöttem el, hogy melyik legyen.
      Ennek örülök a legjobban, amikor visszajelzést kapok, hogy bejött az általam ajánlott termék :) Köszönöm, hogy megírtad! :) <3
      Azt pedig nem hiszem, hogy lesz mostanában olyan poszt, amitől meg kell törnöd az ebay stoppot! ;) Van pár ígéretesnek tűnő (BHA, C vitamin stb), de azokat még tesztelnem kell :)

      Delete
    2. Juhú, a BHA-teszt már most nagyon érdekel! Decemberben elkezdtem én is PC BHA-zni, de nem vagyok totálisan elégedett az eredménnyel, ráadásul a deluxe minta elég gyorsan fogy úgy, hogy a húgaimmal együtt használjuk. Így elkezdtem nézelődni az ebay-en valami hasonló hámlasztó után, és találtam egy koreai AHA/BHA tonert, ezt: http://www.ebay.com/itm/351326781372?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT. MsTindigót kérdeztem, mit szól hozzá, nagyon gyorsan válaszolt, hogy szerinte az összetétel és a pH rendben van, ugyanakkor ráébresztett arra, hogy igazából nem lehet pontosan tudni egyik sav koncentrációját sem a termékben, úgyhogy egyelőre nem rendeltem meg, bár egy angol nyelvű review-ban azt írta a blogger, hogy naponta kétszer használja, szóval akkor annyira nem lehet brutális valószínűleg. De még próbálok infókat keresni róla, viszont így tényleg nagyon kíváncsi vagyok arra az ígéretes BHA-ra. :)

      Delete
    3. És még a Tonymoly esszenciához annyit, hogy a hialuronsavas krémmel együtt gyönyörűen "feltöltik" reggelre a bőrömet: puha, sima, babapopsi. :) (A hámlasztás elkezdése előtt a zsíros bőröm szinte sosem igényelte a hidratálást, illetve a Benton Aloe BHA tonere megoldotta ezt. Amikor elfogyott a tonik, és nem rendeltem újra, illetve elkezdtem hámlasztani, ez hirtelen megváltozott.) Szóval nagy az öröm, hogy kezd normalizálódni a bőröm faggyútermelése, ugyanakkor hidratált és puha is, nincs agyonszárítva.

      Delete
    4. Szeretem a PC BHA-s cuccokat, de én is olcsóbb alternatíva után kutattam. Szintén ettől a márkától vettem meg a BHA-t (Blackhead liquid a neve, ha jól emlékszem, de az lényegtelen, nem azért vettem meg :D ). Szépek összetevők, 4%-os Betaine Salicylate (BHA) van benne, ami elvileg 2%-os szalicilsavnak felel meg, és ez lemosás után is tud hatni. Nem akarom ajánlagni, mert még nem próbáltam ki, de nagy reményeket fűzök hozzá :)
      Vissza az AHA BHA tonikra! :D Igen, szépek az összetevők, de nem találom én sem, hogy hány százalékos az AHA vagy a BHA... Majd utánajárok, hátha megtalálom, mert egyébként nagyon jó kis terméknek tűnik! Az áráról nem is beszélve! :)

      Örülök, hogy ilyen jól kiegészíti egymást az a két termék nálad. Átérzem a problémádat egyébként, az én bőrömnek is ilyen igényei lettek, mióta hámlasztok, retinolozok, C vitaminozok... :D Kell a hidratálás egyre jobban.

      Delete
    5. Köszönöm a segítséged, főleg ezt a betaine salicylate-szalicilsav koncentráció megfeleltetést, ez nekem teljesen új infó. És akkor kíváncsian várom a tesztet! :)

      Delete
    6. Megkérdeztem! Az AHA/BHA tonik 0.1% glikolsavat és 0.1% Betaine Salicylate-t tartalmaz, viszont a főbb összetevők között is van olyan, aminek BHA hatása is lehet. A lényeg: ha AHA-t keresel magas százalékban, akkor ne ezt vedd meg, de amúgy nagyon szépek az összetevői! :)

      Delete
    7. Nagyon köszönöm! Nem, nem AHA-t kerestem magas százalékban, hanem egy, a 2%-os szalicilsavtól gyengédebb BHA-t. Az AHA ebben a tonikban számomra csak olyan járulékos jóságnak tűnt. Ezt a koncentráció-dolgot most annyira nem értem amúgy, hiszen a toner leírásánál 10%-ot írtak. Ebből hogy lett épp a százada? :D A 0,1 %-os betaine salicylate, ha jól értem, 0,05% szalicilsavnak felel meg, akkor ez nem igazán hámlaszt, igaz? (Ahhoz ez a koncentráció kevés, ugye?) Inkább csak gyulladáscsökkentő hatása lehet?

      Delete
    8. Ezt írták:
      It contains Glycolic Acid (AHA) 0.1%, Betaine Salicylate (BHA) 0.1%.
      In addition, it was also made of Mineral water, Salix Alba (Willow) Bark Water 10% and Pyrus Malus (Apple) Fruit water 10% instead of just purified water!
      Az első összetevőnek is van elvileg olyan hatása, mint a szalicilsavnak, ebből van 10% a termékben, de ez nem 10%-os BHA-t jelent, az biztos. Gyulladáscsökkentő hatása viszont biztosan van már csak ennek az összetevőnek is :)

      Delete
    9. Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled, hogy ennyit segítettél. :) Szerintem én teszek egy próbát ezzel a tonikkal.

      Delete
  8. I love Innisfree green tea wash. Its amazing for oil control. I have never tried essence. Somehow never seen great results. Serums and cream work amazing. Loved your recommendations. Thank you for sharing them. I am now gonna add these to fav Korean wish lists :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Essence and toners are not important for me either, but some of them are very good. Lately I've been loving fermented products (essence, serum etc).

      Delete
  9. Uton van mar felem a csiga esszencias+kremes minta, Aloe veras tonik nagy kiszerelesben, illetve a Baking powder mintaban. Pattanasos bore mit ajanlasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper, remélem, hogy tetszenek majd! :)
      Az Etude House AC Clinic családjából használtam régen termékeket, tetszettek. Egyébként, ha rákeresen ebay-n arra, hogy AC clinic akkor lááthatod az összes koreai márka pattanásos bőrre szánt termékeit! :)
      A koreaiaiknál népszerű a pink powder, ezek tényleg jók, ha a már kijött pattanást kell kezelni.
      Megelőzésnek BHA-t ajánlok, egy terméket épp most kezdek majd el tesztelni, ha jó, akkor mindenképpen írok róla :)

      Delete
  10. Nekem még nincs koreai arcápolási rutinom, de szeretnék kialakítani egyet, amint pénztárcám is engedi. Egyelőre az éjszakai krémem koreai (Baviphat Almás éjszakai krém), illetve 1-2 essence mintával kísérletezek. Továbbá próbáltam a SkinFood Black Sugar arcradírt amit imádtam a próba alapján, úgyhogy abból is be kell szereznem egy normál kiszerelésűt! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Baviphat termékeit én is nagyon szeretem! :) Csak sajnálom, hogy nem nagyon jönnek ki új termékekkel, pedig a cuki csomagoláshoz ők is nagyon értenek! :D

      Delete
  11. a baviphat szerintem lehet hogy már megszűnt, vagy meg fog szűnni. egyetlen boltjukat sem láttam kint már.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, én is úgy hallottam hogy megszűnt (vagy legalábbis megszűnőbe van). Úgyhogy be kéne szereznem Ebay-ről mihamarabb még egy adag éjszakai krémet, mielőtt késő!

      Delete
    2. Amikor megszűnt pár dolog, elvileg csak megújulni akartak... Azóta meg teljesen eltűntek. Kár, voltak jó dolgaik.

      Delete
  12. Koszonom a segitseget, mar meg is erkezett az elso csomag a Benton-os tonik, de fura mert spray kiszerelesu. Rem segiteni fog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, van olyan is, mostanában váltottak spray nélküli verzióra.

      Delete