OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, February 24, 2015

Holika Holika | Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit | Viszlát Mitesszerek!

The Holika Holika Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit does wonders to your pores! Here'smy review with before-after photos. | Nem gondoltam volna, hogy ennyire jó! Tiszta pórusok pár perc alatt!




ENGLISH:
The Holika Holika Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit is very popular, but I wonder if it works on my skin too? I never heave black heads, but my pores are large and should be cleaned, that's why I was excited to try out these nose strips. There is a before-after photo below, you can see the difference, it's amazing: my pores are smaller, cleaner and the skin looks better! I was very happy when I saw the result in the mirror, I had no idea a little strip like this could be so effective!
It's easy to use and painless as well: 1. Place the first strip (Step 1) on your nose, let the skin soak in the liquid: the pores become larger, it will be easier to remove blackheads etc. Remove it after 15-20 min. 2. Wet your nose, place the second one on your skin, wait 10-15 minutes and remove it. You'll see the difference immediately! 3. Use the last strip for 10-15 min, it makes the pores smaller.
This nose pack is effective, does wonder to your skin, it makes the pores clean, and I'm sure it could remove black heads too. Highly recommended and I'll definitely repurchase it.
Rating: 5/5

Buy it here:



MAGYAR:
A Holika Holika Pig Nose Clear Blackhead 3-Step Kit népszerű, de még csak most próbáltam először. Igazi, fekete mitesszerem soha nincs, ezért nem gondoltam volna, hogy egy ilyen tapasz nekem is jó lehet, de eddig tévedésben éltem! A lenti előtte-utána képeken látszik a különbség, élőben is majd kibújtam a bőrömből, hogy mennyivel szebb így az orrom, tisztábbak a pórusok. Nagyon könnyű használni, fájdalommentes, a hatása pedig nagyon meggyőző!
Használata: három részből áll a szett: az elsőt 15-20 percre kell feltenni, ez puhábbá teszi a bőrt, tágabbá válnak a pórusok. A második előtt be kell nedvesíteni a bőrt, 10-15 perc múlva pedig le lehet húzni. Nagyon jól tapad, ezért egy picit kellemetlen, de nem semmi, amit művel: lent lesz egy kép, nem gusztusos, aki nem akarja megnézni, csak az előtte-utána képig menjen! A harmadik tapasz annyira nem érdekes, elvileg segít összehúzni a pórusokat, kicsit nyugtatja is a bőrt, de én csak pár percig hagytam fent.
A tapaszok szuperek, nagyon szépen kitisztították a pórusaimat, látványos a különbség, mostantól rendszeresen fogok ilyet használni! Biztos vagyok benne, hogy a nagy, érett mitesszerekbe még jobban bele tud tapadni, ki tudja húzni őket, szóval csak ajánlani tudom!
Értékelés: 5/5

Az enyém innen van:


INGREDIENTS:
STEP 1: Water, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Butylene Glycol, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Salvia Officinalis (Sage) Leaf Extract, Viscum Album (Mistletoe) Extract, Juniperus Communis Fruit Extract, Arctium Majus Root Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Leaf Extract, Caprylyl Glycol, Saponaria Officinalis Root Extract, Hypericum Perforatum Extract, 1,2-Hexanediol, Propanediol, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, CitrusMedicaLimonum(Lemon)FruitExtract, Chrysanthemum Indicum Flower Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, Melissa Officinalis Leaf Extract, RosmarinusOfficinalis (Rosemary)LeafExtract, Aspalathus Linearis Leaf Extract, ThymusVulgaris(Thyme)Flower/LeafExtract, Jasminum Officinale (Jasmine) Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit/Leaf Extract, Saccharum Officinarum (Sugar Cane) Extract,  Acer Saccharum (Sugar Maple) Extract, CitrusAurantiumDulcis(Orange)FruitExtract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Fragrance(Parfum)
STEP  2: Water, PVP, Dimethicone Copolyol, Kaolin, Titanium Dioxide, VP/VA Copolymer, Propylene Glycol, Methylparaben, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, CI 17200
STEP 3: Water, Glycerin, Propanediol, Sodium Hyaluronate, Hydroxyethylcellulose, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Erythritol, Trehalose, Caprylyl Glycol, 1,2-Hexanediol, Disodium EDTA, Dipotassium Glycyrrhizate, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, CitrusMedicaLimonum (Lemon) FruitExtract, Diospyros Kaki Leaf Extract, Citrus Aurantifolia (Lime) Fruit Extract, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Chlorphenesin, Phenoxyethanol, Fragrance(Parfum) 




Before - After

The difference is obvious! My pores are finally cleaner, my skin looks so much better!

Előtte - utána: mennyivel szebb! Végre tisztábbak a pórusok, szebb a bőr!



The next photo is a bit disgusting!

A következő kép kicsit gusztustalan!




18 comments:

  1. Nem semmi! Ezt a hatást szeretném elérni, de eddig csak néhány maszkkal sikerült és sajnos max. másnap reggelig tartott a csoda...Az orrommal képtelen elbánni bármilyen termék, lehet, hogy érdemes lenne beszerezni egyet. Egy kicsit mondjuk drágának tartom, főleg, hogy kb. naponta használnom kellene, de heti 3x biztosan, így egy kicsit húzós lenne beruházni rá.Bár nézegettem már ezt a Pig nose családot, van peeling, olaj, balzsam kb. ilyen áron, mint ez a szett, lehet, hogy érdemes lenne kipróbálni tőlük valamelyiket?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem tudom próbáltad-e már, de olcsóbb alternatíva a The Face Shop aloés tapasza, szerintem az az egyik legeffektívebb (legalábbis azok közül, amiket én próbáltam ) :)
      7 darab van egy csomagban és olyan 1000-1300Ft körül van ebayen vagy jolsé-n. :)

      Erre gondolok: http://jolse.com/product/The-FACE-Shop-BlackHead-Out-Aloe-Nose-Strips-7-sheets/127/?cate_no=131&display_group=1

      Delete
    2. Á, csak nem kellene heti háromszor használni! Szerintem, ha néha egy ilyen tapasszal kitisztítod és használsz rendszeresen BHA-t, akkor rendben lesz az orrod :)

      Andzse: köszi a tippet!!! :)

      Delete
  2. Nagyon hatásosnak tűnik, köszi a tesztet :)
    Elsőre soknak tűnt az a 800 Ft, de én találtam kb 300 Ft-ért is ebayen, több eladótól is. Rendeltem is egyet :)
    http://www.ebay.com/itm/Trendy-1-pcs-Holika-Holika-Pig-Nose-Clear-Black-Head-3-Step-Kit-USHG-/191376879427?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2c8ef36f43

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak szeretem azokat az eladókat linkelni, akiktől már rendeltem, de ő is szimpatikus, akit linkeltél, köszi :)

      Delete
  3. A Himalya herbals nimes arcpakolása is hasonló eredményt hoz :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ennek a cuccnak most én is utánanéztem, és eléggé meggyőző. Köszi a tippet, N.! :)

      Delete
  4. Istenem mit tenne akkor az én orrommal? :O :D Szemezgettem már vele, csak elfelejtődött a megrendelése, de most már biztosan a kosaramba teszem. :D Úgy is havonta egyszer néz ki borzalmasan az orrom, és akkor nem kellene a hosszadalmas (bár elég hatásos) módszeremen végigmenni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ki szoktad nyomkodni? Vagy mi ez a hatásos módszer? :) Én nem merem nyomkodni a bőrömet, mert nem gyógyulnak a sebek, de legalább most már tudom, hogy az ilyen tapaszok is használnak. Valami hasonló maszkot is ki akarok próbálni, hátha jó lenne... :)

      Delete
    2. Nem nem szoktam nyomkodni, maximum azokat, amik már máshogy nem akarnak kijönni, de az félévente egyszer van. :D Egy kevés tejet össze kell keverni étkezési zselatinnal(ez tetszés kérdése, és jobb szeretem, mikor összekevert állapotban majdnem darabos a cucc, mert úgy sűrűbb lesz melegítés után és könnyebb felkenni), fel kell melegíteni a mikróban (5 mp kb.) Ezt a masszát, mikor már nem annyira meleg, hogy megégessem magamat felkenem a problémás területre. Próbálom minél vékonyabban, hisz ha sok jut egy helyre, nagyon lassan szárad. Száradás közben próbálom kerülni az olyan dolgokat, amihez az arcizmaim kellenek, nehogy elmozduljon száradás közben a bőrömről, mert akkor a csúnyaságok nem tapadnak bele. :D Majd szépen lehúzom vagy egyben, vagy darabokban mikor hogy sikerül. :) Általában 2szer csinálom ezt meg, mert az első alkalommal főleg a kis szőrszálakat tünteti el, de a második körben nekem is hasonló szépséget eredményez, mint a képen neked. :D Előtte persze igyekszem felpuhítani a bőrömet, hogy a makacs mitesszerek is ki tudjanak csusszanni a helyükről. :) Nekem eddig ez vált be a legjobban. :)

      Delete
    3. Óóóó, köszönjük szépen, hogy megosztottad, nagyon jónak hangzik! Meg olcsóbb is, mint ezek a tapaszok :)

      Delete
  5. This seems super effective nose strip. I would love to try it.
    I loved your review style with lots of detailed photos which shows clear results.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, I'm glad you liked my post :)

      Delete
  6. Vivianna, mi a modszered? :) kivancsi vagyok ra. Nekem eddig csak a nyomkodasos modszer hozott eredmenyt. A hasonlo tapaszos dolgok szinte semmit nem csinaltak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Remélem megírja, kíváncsi vagyok én is :)

      Delete
  7. Szia! Én is kipróbáltam nemrég ezt a terméket, és szépen megtisztította a pórusaimat. Viszont az első és a harmadik maszk rettentően csípte az orrom, utána nagyon piros volt, és muszáj voltam bekenni neogranormonnal. Ez normális, vagy érzékeny vagyok valamelyik összetevőre, és inkább ne használjam többet? Előre is köszönöm a választ! :)

    ReplyDelete
  8. Szia!
    Mindenképpen Koreából érdemes rendelni ilyen tapaszt? Mert láttam ebay-en kb 200 Ft-ért is, de ha nem az eredeti, hanem kínai utánzat akkor nem ér annyit se. Köszi! :)

    ReplyDelete