OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 11, 2015

HAUL | JOLSE | Unboxing | Etude House, Benton, Sidmool

My latest package from Korea included some great products! :) | Ebben a koreai csomagban is volt pár dolog, amit már régen kinéztem! :) Benton, Etude House, Sidmool Vitamin C30




ENGLISH:
One thing makes me always the happiest girl on Earth: packages from JOLSE! :) Just look at the amount of samples I've received! Wow! But let's get back to the products! I couldn't stop thinking about the new Benton Honest Cleansing Foam, I decided to try it out because this brand is great and a good cleanser is always needed! :) The ingredients are great, as always, Benton knows what our skin needs! :) I was looking for a new Vitamin C serum when I found this one: Sidmool Vitamin C30. 30% Vitamin C? I was sold! I took a look at the ingredients too: it's the best thing I've ever seen for whitening thanks to the Vitamin C concentrate and arbutin! I'm so happy with it! :) The new Etude House brushes are soooo cute! I love having multiple brow brushes, that's why I chose the 351 Brow Brush. The Arctic Aurora collection of Etude House contains some beautiful nail polishes, 303 Eskimo Red seemed pretty, now it's mine :)
Reviews are coming soon! :)

Where to buy? - JOLSE
You'll get $3 when you sign up and you can collect store credit with your purchases!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Január elején adtam le a rendelést, ezért 1-2 teszt már majdnem el is készült, de addig is itt egy kicsomagolós poszt, mert én imádom az ilyeneket! :)

Nagyon örültem, amikor megérkezett a 2. JOLSE csomagom, mert izgalmas termékeket rendeltem, kíváncsi voltam már rájuk, de a sok extrán is megakadt a szemem: az ingyenes minták mennyisége hihetetlen ( + egy maszk is járt ajándékba)! A Benton ugye híres a remek összetevőkről, ezért természetesen érdekelt az új habzó arclemosójuk, ami a Honest Cleansing Foam névre hallgat. Nagyon remélem, hogy a tökéletes lemosó utáni kutatásom a végéhez érkezett! :) A másik izgalmas termék a Sidmool Vitamin C30. Épp új C vitaminos szérumot kerestem, amikor megláttam ezt. 30%-os C vitamin? Egyből megtetszett, az pedig csak hab a tortán, hogy arbutin is van benne, így ez a legjobb dolog folthalványításra, amit eddig láttam! Mivel beleszerettem a cuki, rózsaszín, új Etude House ecsetekbe, ezért egyet azért csak választottam, ez pedig a 351 Brow Brush, mert szemöldökecsetből nem árt, ha van több :) Az Etude House sok körömlakkot is kiad, a téli Arctic Aurora kollekcióból a 303 Eskimo Red lopta be magát a szívembe.
Hamarosan jönnek a tesztek! :)

Webshop: JOLSE
$3 jár regisztrációkor, vásárlással pedig pontokat gyűjtünk, amit következő alkalommal!




14 comments:

  1. Micsoda mintaáradat! A hétvégén adtam le az első rendelésem a Jolsenél, remélem nekem is kerül bele ez-az. :) A Benton arclemosóval én is nagyon-nagyon szemeztem, de valahol azt olvastam, hogy szárít, ezért végül egy aloés Nature Republic foam cleanser mellett kötöttem ki. Mindenesetre várom a tesztet róla, mert erősen esélyes volt ez is rendelésre. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, meg lesz pakolva, hidd el! :) Szárít bizony, azóta már elkészültem a teszttel is, hamarosan kiteszem :) Köszi a tippet, megnézem már magamnak ezt a Nature R. lemosót akkor :p

      Delete
    2. Óh, hát kár érte. :( A fél vasárnapomat tesztek olvasásával töltöttem, az utoldó körben a Nature R. meg a Etude House Baking Powder Moist maradt, de mivel a Benton aloés tonikot vettem meg, ezért úgy éreztem, ehhez a Nature R. passzol jobban - aloe-aloe. :D Sajnos összetevőlistát nem találtam, és esélyes, hogy nem annyira zöld, de például van ugyanannak a termékcsaládnak egy soothing gel cucca, amivel tele van a net, arról van ahol írják, hogy van benne alkohol, van ahol meg le van írva, hogy mindentől mentes zöld cucc. (Ja, és még landolt a kosaramban egy Skin House levendulás lemosó is, meglátjuk-meglátjuk. :D)

      Delete
    3. Vásárlás előtt én is óóóórákat szórakozok a neten: tesztek, összetevőlista, minden... Viszont így legalább szinte soha nem csalódom :) Az EH baking powder moist most nekem is szemet szúrt, nem is értem, miért nem próbáltam ki eddig... A másik kettőt már használtam, a kék tubusosokat, de ezt még nem. Hmm levendulás lemosó. Az is jól hangzik! :)

      Delete
  2. Én a Tonymoly banános kézkrémet megrendeltem normál méretben, már annyira kíváncsi vagyok rá! Nem győzöm kivárni... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annyira cuki!!! Nekem is nagyon tetszenek ezek a banános cuccok, csak most van elég kézkrémem, így csak nem vettem még meg...

      Delete
  3. Szia! Milyen körömlakk van rajtad? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Barry M Princess, ha jól emlékszem a nevére. Egy szép, rózsaszín, glitteres lakk :)

      Delete
  4. Great finds, and so many samples! nice haul!

    ReplyDelete
  5. Arra a fekete orrtapaszra nagyon kíváncsi vagyok.
    A dobozra milyen értéket írnak rá, esetleg ráírják, hogy ajándék?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hú, kidobtam a dobozt, de a koreaiak mindig kisebb összeget írnak rá meg azt is, hogy ajándék. Erre figyelnek :)

      Delete
  6. Ó, a Jolse-nál annyira rendesek a mintákkal! :) Múltkor rendeltem először én is, és annyira megörültem a mintalavinának, hogy még emailt is írtam nekik, hogy megköszönjem (ők meg megköszönték a megköszönést. :D).
    Azelőtt meg rubyrubytól rendeltem egy-két dolgot, ő meg nem tett mellé semmi mintát. Nem akar hálátlan lenni az ember, mert ugye hát nem kötelező mintát adni, de hát ha máshol így elkényeztetik? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, de drága vagy, biztos örültek az üzenetednek :) Igen, van pár eladó, akik nem adnak mintát, olyankor mindig csalódott vagyok egy picit. A többiek hozzászoktattak a jóvilághoz :D Mindig örülök, ha olyan mintákat kapok, amik pont érdekelnek, kicsi boldogságforrás, de jó! :)

      Delete