OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, February 19, 2015

Giveaway | Nyereményjáték | Koreai Maszk Csomag

Giveaway: win Korean masks! | Mit szólnátok egy koreai maszkokból álló ajándékcsomaghoz? :) Ezt nyerheti most meg az egyik olvasóm! :) Nyereményjáték koreai maszkokért!






Winner/NYERTES: eyeye
Gratulálok! :)

It's time for a giveaway! I have a gift set for you: 7 Korean sheet masks from the following brands: Etude House, Holika Holika, Nature Republic, Yet, Foodaholic, SNP and Onl.
I would like to give them to one of my readers. All I ask for is a comment: tell me anything about my blog. Why do you like/dislike it, what are your favourite posts etc.? I'll randomly select a winner in 7 days. Please let me know your e-mail address too in the comments. Good luck!
Giveaway is open internationally!


Szeretnék egy koreai maszkokból álló csomagot odaadni valamelyik olvasómnak. 7 db maszkot láthattok a következő márkáktól: Etude House, Holika Holika, Nature Republic, Yet, Foodaholic, SNP és Onl.
A kommentelők között sorsolok majd egy hét múlva. Ha megadjátok az e-mail címeteket, akkor könnyebben elérem majd a nyertest. 
A bloggal kapcsolatban írj nekem bármit! Pl. miért szereted, kedvenc posztok, mit hiányolsz, mit nem szeretsz, BÁRMI! :) Véletlenszerűen sorsolok majd ki valakit, nem az számít, hogy mit írsz! :)





70 comments:

  1. Szia :) Én nagyon szeretem a blogodat és szerintem semmi sem hiányzik :) Azért szerettelek meg (ha lehet így fogalmazni) mert én is nagyon imádom a koreai termékeket, és jó olvasni róluk :)
    czaganyviktoria@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Azt szeretem a blogban, hogy a teszteknél ott vannak az összetevők, nem kell külön keresgélni. Azt is szeretem, hogy Neked is fontos a kozmetikumok összetétele. A legszívesebben a koreai termékek tesztjeit olvasom, szerintem Te vagy az egyetlen a magyar bloggerek között, akinél ilyen posztokat lehet olvasni ebben a felfogásban. Még azt is szeretem, hogy a beszerezhetőséget is linkeled.

    ReplyDelete
  3. fú, hát köszi a játékot :) azt szeretem a blogodban, hogy nagyon igényes, részletesen írsz mindenről és a képek is csodásak:) Én szívesen látnék több képet sminkekről, de csak mert mindig olyan szépeket teszel fel :)

    sminkestanc@gmail.com ;)

    ReplyDelete
  4. Szia!

    Én nagyon szeretem a blogod, igazából nem hiányolok semmit...Szívesen kipróbálnám ezeket a koreai maszkokat, még nem volt szerencsém hozzájuk...
    laposi.viktoria.mfg@gmail.com

    ReplyDelete
  5. Szia! Téged nem szeretni?! Az lehetetlen!
    Nagyon szeretem a képeid, és köszönöm a Memeboxot! Kár hogy már nem szállítanak ide :(
    Köszönöm a lehetőséget!
    azrail5.blog@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Hellóó :)
    Tipikus az a személyiség vagyok,aki csendben figyeli a blogod,milyen meglepős is :D
    Szeretem az ebayes bejegyzéseidet is és ennek hála már ebayes kivánságlistám is van,sőt van olyan alkalom amikor ezeket a bejegyzéseidet többször is megnézem,hogy lássam nemhagytame valami cukit ki :DD
    Fantasztikus és nagyon jó minőségű képeket készitesz és egy igazán kifinomult blog! :)
    Nemis emlékszek arra már,hogy hogyan is találtam az oldaladra,de arra tisztán emlékszek,hogy te voltál az első blog az életemben :D Igy szivesen olvasok,nézek tőled szinte bármit :D S imádom az Unboxingos bejegyzéseid,mert kicsit olyan mintha énis csomagot kapnék és az érzés iszonyat jó :D
    Azt hiszem még soha nem irtam ilyen hosszú kommentet,miket váltasz ki belőlem :DD (haha)
    Amúgy köszönöm a lehetőséget,milyen aranyos csomagolásuk van! :)
    E-mail: dalma.snt@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Szia! Nagyon tetszik a blogod! A teszteket és az elfogyott termékekről szóló bejegyzéseidet olvasom a legszívesebben. Köszönöm a lehetőséget!
    bidzso75@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Szia Viki! Kb. 1 hónapja akadtam rá a blogodra, de ez a sors ajándéka volt nekem. IMÁDOM a koreai posztokat, sorban rendelem meg a termékeket. A problémás bőrömmel 15 éve szenvedek, de most úgy tűnik, lassan véget ér ez a kálvária, mert az ajánlásaid hatására olyan termékeket használok, amiket nélküled talán sosem találtam volna meg, pedig napról-napra pozitív változást hoznak az életembe. Nem tudom leírni, mennyit javított ez a hangulatomon, a mindennapjaimon. Ne haragudj, de azt kell mondjam, örülök, hogy hasonló a bőrtípusunk, mert pont emiatt olyan nagy segítség nekem a blogod:) Ráadásul a tapasztalataid alapján bátran merek rendelni a világ másik feléről (látatlanban) és nem félek az átveréstől. Jutalékot kellene hogy kapj az eladóktól és a webshopoktól, annyi vevőt szerzel nekik:)
    Én egyébként már a 2 csigás maszkkal is beérném:$

    ReplyDelete
    Replies
    1. +
      Ahogy már írták előttem is, a legeslegjobb a posztokban szerintem is az, hogy kiteszed a legjobb áron hirdető és megbízható eladók linkjét, ezzel nem kevés keresgéléstől és hezitálástól mentesz meg bennünket!

      Delete
    2. úgy belelkesültem, hogy lemaradt az e-mail címem:D

      kay37@freemail.hu

      Delete
  9. Viki, a hatásodra mertem rendelni az iherb-ről és ebay-ről, mertem változtatni az arcápolási rutinomon :), szóval nyert ügyed van :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jah, vizilili83@gmail.com (lemaradt)

      Delete
  10. Az outfites posztokat naaaaaagyon hianyolom ;) Egyebkent nagyon tetszik! Ja, a Hollandiaval kapcsolatos posztok a kedvenceim a tobbi kedvenc mellett :)
    cimem: mailofmia kukac yahoo pont com

    ReplyDelete
  11. Szia!
    Elsőnek is köszönjük a játékot! ^^
    Egy jó ideje olvasom a blogodat, és ahogy írták már előttem, én is tipikusan olyan vagyok, aki csak megfigyel, és gyűjti az információkat!! Sosem voltam az a nagy kommentelős fajta emberke. >y<
    Személy szerint semmit nem változtatnék a blogon, úgy jó, ahogy van!!!!
    Én nagyon szeretem az Ázsiai kultúrát, főleg a Japánt, és a Koreait, így nagyon megörültem, mikor rátaláltam a blogodra!! Soksok új dolgot olvastam nálad, nagyon részletes, és átlátható a blog!
    Még egyszer köszi a lehetőséget!^,..,^
    Yumina{Niki} /19nemeth.niki93@gmail.com/

    ReplyDelete
  12. Szia!

    Az egyetlen magyar blog amit olvasok a Tiéd :)
    Azért szeretem az írásaidat mert minőségiek, a fotók is igényesek és sok koreai termékről írsz. Az Ebay kívánságlistád pedig mindig nagyon veszélyes a pénztárcámra :D Ezen kívül külön örülök, hogy akármikor írtam neked eddig emailt, hamar válaszoltál és sokat segítettél (Tosowoong).
    Köszönöm a játékot: titikoltai@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Úú *-* hát ez a maszk csomag most jól jönne a raplis bőrömnek! Ha te nagy vagy meg se tudom annó hogy iherben is van real techniques és még mindig ebay-en nézlődnék xD A kívánság listás posztjaidat nagyon szeretem mert mindig van bennük sok olyan különleges mütyör amit én is szívesen megrendelnék csak eddig nem jött szembe velem !! Hatalmas köszönet a játékért amúgy !!

    Email: viccuchan@yahoo.com

    ReplyDelete
  14. Köszi a nyereményjátékot. :)
    Fentebb Bello mindent leírt, hogy miért szereti a blogodat és szinte szószerint ugyanazt írtam volna én is.
    Mióta véletlenül rátaláltam a blogodra teljesen megfertőződtem vele. Érdekel a tartalom, szépek a képek. Minden nap bekukkantok van, hogy napjában többször is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gratulálok, neked kedvezett a szerencse (a barátom sorsolt :D ), megpróbálom felvenni a kapcsolatot veled, mindenhova kiírom :)

      Delete
  15. Nagyon szeretem a stílusodat, szépen csavarod a mondatokat, de közben földi halandónak is érhető, tetszik.
    Csodásak a képek.
    Tetszik a felfogásod, hogy nem az a lényeg, hogy milyen szuper márkanév van ráírva, hanem, hogy mit tud.
    Tetszik, hogy nem csak sminkek vannak, sőt nem is a sminkek vannak túlnyomó mennyiségben, bár, ha bele akarok valamibe kötni, akkor hiányolhatom is akár a sminkes képeket :)
    Szuperül tetszik, hogy nincsenek olyan bejegyzések, amiket el sem olvasok, nincsenek 500ft-os termékekről tesztek, amiket más bloggereknél nem is értek 20 év felett.
    Rosszat írni nem tudok, igazából pont jó minden ahogy van, és hát az hogy minden napra kapunk olvasnivalót, szerintem külön dícséretes dolog :)
    Köszönöm a játékot :) fazekas.ildiko.edina@gmail.com

    ReplyDelete
  16. imádom, hogy te is rajongsz a koreai termékekért ezzel egy jó nagy lépéssel jársz a nyugati nők előtt. A terméktesztjeid fantasztikusak és az élménybeszámolóidat többször el szoktam olvasni. :) ezeket a maszkokat pedig még nem próbáltam. :) hegedus.eniko.monika@gmail.com

    ReplyDelete
  17. Júj, de szuper maszkok. Örülnék, ha én lennék a szerencsés aki megnyeri őket...
    Én legjobban termesztésen a koreai termékekkel kapcsolatos bejegyzéseidet szeretem, nekem ezekkel már teljes függőséget okoztál a koreai márkák iránt. :)
    Köszi a lehetőséget!

    rabaigabi@yahoo.co.uk

    ReplyDelete
  18. Úh, de jó lenne egy ilyen kis csomag. Nem igazán merek még teljes kiszerelést vásárolni koreai termékekből, de ez jó kis kiindulópont lenne.

    Mivel ázsiai témában vezetek divatblogot így főleg az ázsiai termékek miatt jövök olvasgatni téged, főleg a teszteket szeretem. ^^

    encsi00@gmail.com

    ReplyDelete
  19. Szinte a gondolataimban olvastál ezzel a nyereményjátékkal, hiszen napok óta vadászom a megfelelő koreai maszkot az ebayen.
    Nagyon szeretem a koreai újdonságokról, érdekességekről írott posztjaidat, amiben egy csomó fantasztikus terméket ismerhettünk meg! Remélem a jövőben még sok ilyen születik!

    Az e-mail címem: dimpyke@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Nagyon szeretem olvasni a blogodat. Nem is hiányolok semmit. :) Nagyon tetszik, hogy mindig belinkeled azokat az oldalakat, ahol beszerezhetők a termékek. Csak így tovább! :)
    email címem: marcsi11226@gmail.com

    ReplyDelete
  21. Szia Viki,

    nagyjából két hete akadtam rá a blogodra, aminek igazán örvendek, ugyanis rendkívül izgalmas, igényes és szemet gyönyörködtető. :) Nem mellesleg, általad ismerhettem meg a koreai kencécskéket, amelyek közül néhányat hamarosan be is szerzek kipróbálásra. :) Azt különösen imádom, hogy belinkeled a kozmetikumok elérhetőségét is!

    Szóval csak így tovább, én maradok hű olvasód (a 8 hónapos kisfiam délutáni szundizásai közben falom az általad közölt információkat, napi szinten. :) )

    katica.juhos@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Nagyon tetszenek a haul posztjaid, mert mindig nagyon érdekes termékeket választasz. A stílusod nagyon közvetlen, szívesen olvasom a blogot. Mostanában úgy érzem a legtöbb bejegyzés bőr-, arcápolás témában íródik, de örülnék sminkeknek (mármint amikor te készítesz sminket), körömlakkal kapcsolatos posztoknak. fairyfelicita5@gmail.com

    ReplyDelete
  23. A legszívesebben a koreai termékekről szóló tesztjeidet olvasom. :) ivancsomarcsusz@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Nálad olvastam először a koreai kozmetikumokról és nagyon megfogott!
    Köszönöm a lehetőséget
    email: csilla.noemi88@gmail.com

    ReplyDelete
  25. Köszi a lehetőséget! :)
    Szeretem az ebay-es posztokat, mert ebay függő vagyok néha én is. :D Meg az arcápolós-sminkes teszteket is, mert elég hasonló lehet a bőrtípusunk, elraktározom a tippeket. Bár rendelni még nem nagyon mertem ilyesmit, de majd idővel. Hátha ezektől a maszkoktól jönne meg a bátorságom! :D
    mail: graffiti89 (kukac) vipmail (pont) hu

    ReplyDelete
  26. A koreai termékekkel kapcsolatos posztok a gyengéim, de szívesen olvasok tőled mindent, ami bőrápolással kapcsolatos :) saestre@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Szia!
    Az Ebay-es bejegyzések a gyengéim, sok dologban elcsábulok :D Meg általad találtam a fényképezőgépemhez távkioldót. A koreai termékek iránt is érdeklődök,az ebayen nemrég hagytam ott egy kisebb vagyont :D
    Imádom a koreai maszkokat, múltkor a barátnőmtől (aki Koreában járt) kaptam egy shea vajas maszkot, amit azóta is emlegetek.
    Nagyon szeretem a holland bejegyzéseket is, lehet, hogy tavasszal egy napra átugrunk oda (Németországban élek).
    daricsilla@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Szia !
    Először is köszönöm szépen a játékot ! :)
    Régóta (már nem is tudom mióta) olvasom a blogodat és mindent szeretek olvasni amit írsz :) A Te blogodon olvastam először a Koreai termékekről és meg kell mondjam én is nagyon megszerettem őket.
    Akkor szoktam felsikítani, mikor ebay-es termékekről írsz, mert mindig egy csomó mindent megveszek azokból amiket bemutatsz egy-egy bejegyzésben :D
    Persze ez nem rossz, sőt.... Köszönöm, hogy ilyen jó ötleteket, szuper termékeket, érdekességeket és cukiságokat is megosztasz velünk. A Koreai termékeket meg mint írtam, nagyon imádom. :)

    ancsa.gelanyi@gmailcom

    ReplyDelete
  29. Szeretem a blogodban a sokszínűséget, a kívánságlistás és koreai termékajánlós/tesztes bejegyzések a legnagyobb kedvenceim. Mindig tudsz újat mondani, szép összetevős termékeket ajánlani és folyamatosan növeled a kívánságlistám :D

    sz.barbara0429@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    ReplyDelete
  30. Imádom, hogy ennyi koreai termékről írsz, amikor átrágom magam az e-bay-es cuccok között mindig felnézek, hogy erről-arról írtál-e már és külön jó ha találok valamit.. illetve az e-bay-es wishlistjeid elég veszélyesek, a nagy része mentve van már nálam is! :)
    A koreai maszkcsomagra visszatérve, korábban nyertem nálad memeboxot és abból az arcmaszkosat választottam..életem legjobb dobozkája volt, ráfüggtem az ilyen kis maszkocskákra, maga a csoda amit művelnek az ember bőrével. :)

    eszti@makeuponabudget.hu
    Köszi a játékot! :)

    ReplyDelete
  31. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  32. Hello. I'm just discovering Asian beauty products and that's how I've found your blog. Thank you for the tips on where to buy the products (and of course the discount codes!). It's just a pity I cannot read all the posts, as Hungarian is not my strong suit ;)
    Take care!

    guterzustand (at) gmail.com

    ReplyDelete
  33. Nálam a mit, hol, milyen kedvezménnyel linkek a nyerők és megfertőztél az ecsetekkel ill a koreai cuccokkal. :) Várom az újabb "csodatevőket".

    ReplyDelete
  34. Imádom a koreai termékes posztokat, az élménybeszámolókat és az ebayes kívánságlistákat. Nagyon szeretem a blogodat böngészni, igényes, szépen szerkesztett, mindig találok valami új és érdekes információt :)

    barbyka.princess@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Elsősorban téged szeretlek, ha mondhatok ilyet! :D Imádom a blogod és azt, hogy koreai termékekről írsz, ugyanis rajtad kívül magyar nyelvű bloggert nem ismerek, aki írnak ilyenekről. Én az Ebay kívánságlistát szeretem a legjobban, ilyenkor az én szívem is lángra lobban, és természetesen megrohamozom az ebay-t :D Nagyon remélem, hogy nyerek, mert a legutóbb sikerült Memeboxot nyerni, és az rendkívül hasznos volt.

    viki3021@citromail.hu

    ReplyDelete
  36. Nagyon szeretem a blogodat, nagyon te vagy, sok sok érdekes posztot raksz ki.
    email: benke.barbara1@gmail.com

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  37. Szia Viki!
    Köszi a játékot, nagyon izgi!Imádom az ebay kívánságlistáidat, bár jelentősen megnöveli a rendeléseim számát, mindig van valami kihagyhatatlan! :) A koreai termékek iránti rajongásod felkeltette az én figyelmemet ezek iránt a cuccok iránt. Szintén dugig az ebay wishlistem! :) Úgy jó a blog ahogy van! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jah és az email címem: cukrosszilva@gmail.com :D

      Delete
  38. :) Nem rég kezdtem el blogokat olvasni (1 hónapja) és még csak párat ismerek, de mivel ez a blog volt az egyik, amit elkezdtem követni, nem csalódtam és folyamatos blog olvasó vagyok azóta :)
    Szeretem ebben a blogban a letisztultságot a szép képeket <3 és a nagyon jó kritikákat.
    A kedvenc témám pedig az e-bay kívánság lista.
    Pont tegnap mondtam a barátnőmnek, hogy a blog miatt (nem vagyok nagy szépség cikk vásárló), ha valamikor arcápolással, testápolással kapcsolatos dolgot akarok venni, akkor végre tuti kipróbálom a koreai termékeket, mert csak jót hallok róla (meghát a koreai nők arc bőrénél is ritkán látni szebbet, főleg idős korban).

    ReplyDelete
  39. Az arcápolással foglalkozó blogok közül a tiéd az egyik legtájékozottabb. Nem mellesleg nekem a legszimpatikusabb is, mert te foglalkozol az olvasóiddal, szívesen válaszolsz nekik, a kérdéseikkel kapcsolatban nem lendülsz támadásba, vagy nem neveted ki őket mint azt más blogokon tapasztaltam. Nem biztos, hogy mindent kipróbálok, amit írsz, de így én is tudatosabban figyelek egy egy termék kiválasztásakor.
    Néha készíthetnél sminkes, és unboxing videókat is.. :))
    Az emailem:
    eveartdesign@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Szia!
    Régóta követlek, az elejétől fogva imádom a blogod. Szoktam néha kommentelni is, és köszönöm, hogy mindig válaszolsz! Fantasztikus képeket készítesz, így a terméktesztes posztok nagy kedvencek, de szeretem azt is, mikor a kedvenceidet szeded össze. A Te hatásodra próbáltam ki már egy csomó terméket, és rendeltem pl az iHerbről. Szeretem a közvetlen stílusod, te itt tényleg az évek alatt a barátnőnk lettél! :) ;)
    A videóidat viszont hiányolom, nagyon szerettem őket! Remélem azért néha-néha még visszatérsz a videózáshoz. :)
    Szeretem a maszkokat, és ezek itt nagyon jól néznek ki! Köszönjük a játékot! A címem: remenyipepe@vipmail.hu

    ReplyDelete
  41. Remek Viki :) Most pont maszkok után kutatok, eddig a Freemanek esélyesek, csak azokból nem tudom melyik. Szeretem a blogodat, mert igényes, jó feljönni, szépek a képek, de ami nagyon érdekel (gondolom nem meglepő), azok a koreai posztok, ebayes wishlistek, áhh....azokból triplaennyi se lenne elég :) Ezenkívül szeretem az iHerbes posztjaidat, BB krémes teszteket, mi vált be-mi nem vált be, új termékek tesztelése, Hollanidiáról szóló érdekességeket...szóval mindent :)

    Köszi a lehetőséget, az e-mailem pedig: zsofiafozo@gmail.com

    ReplyDelete
  42. Szia Viki! Szeretem a blogodat olvasgatni, csak így tovább :) a koreiai termékek vásárlásakor a tesztjeidre hagyatkozom ;)

    ReplyDelete
  43. Nagyom szeretem a koreai termekposztjaidat. Az ebayes wishlistek meg az iherb posztjaid mindig vasarlasra kesztetnek. Az e-mailem: izabella_gradinescu@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. Szia!
    Imádok neten keresgélni, olvasgatni mindenféle kozmetikumról, sminkről. Így találtam rá a blogodra is. Már évek óta nagy ebay fan is vagyok, így külön öröm, hogy onnan rendelt termékekről is olvashatok. Szeretem, hogy sokrétű vagy és még nem írtál olyanról ami engem ne érdekelt volna.

    kesztviki@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Szia Viki :-) nem nagyon szoktam kommenteket írni, inkább csendben figyelem én is az eseményeket :-) Elég régóta lelkes olvasód vagyok, minden nap megnézem van-e vmi friss infó. Részben Neked köszönhetően koreai termék imádó lettem és elkezdtem gondolokodni az ebay-es rendelésen is, annyira jó dolgokat szoktál összeválogatni. Igazából az összes bejegyzést szeretem, de ha ki kellene emelnem néhányat, akkor talán a koreai termékekkel kapcsolatos (mily meglepő), a Hollandiásokon elég jókat szoktam mosolyogni :-) és az unboxing írások - imádok én is csomagot kapni, és mint ahogy már más írta előttem, olyan mintha ilyenkor én is csomagot kaptam volna :-)

    martirozsa@gmail.com

    ReplyDelete
  46. A te hatasodra kezdtem el ismerkedni a koreai termekekkel es egy uj vilag tarult elem :) Nagyon szeretem meg a Paula`s Choice-os bejegyzeseket is,meg csak most ismerkedem a markaval,de hasonlo bortipusunk reven nagyon jo tampontot adsz mit erdemes kiprobalni toluk. Vegul pedig a Hollandiarol szolo posztokat is szeretem,mivel en Angliaban elek,igy erdekes olvasni szamomra te hogyan eled meg a kulfoldon elest,milyen kulonbsegeket velsz felfedezni. pordan.kitti@gmail.com

    ReplyDelete
  47. Pár hónapja kezdtem egy komolyabban érdeklődni a (koreai) szépségápolási rutinok iránt. Ha rákerestem egy-egy termékre, nagyon gyakran a te írásaidra bukkantam (hasonló a bőrtípusunk egyébként). A blogodon meg jól megírt, érdekes posztokat, hasznos információkat és linkeket találtam, úgyhogy itt ragadtam. :)
    Minden témában szívesen olvasok írásokat, bár továbbra is a koreai termékek a szívem csücskei. Esetleg jó lenne látni egyszer a maszkokról is egy posztot. :)
    Köszönöm a lehetőséget a játékra: csarnai [pont] katinka [kukac] gmail [pont] com

    ReplyDelete
  48. Hűű ez egy nagyon csábító nyereményjáték!! : DD Sosem próbáltam még ilyen termékeket, örülnék, ha alkalmam lenne rá. Régóta követlek, mindig is szerettem az ilyen különleges termékekről szóló bejegyzéseidet (gondolok most a koreai krémekre). Na meg persze az általad írt ebayes posztok hatására szántam rá magam, hogy beregisztráljak, azóta sír a bankkártyám : D Nagyon tetszett még a Magyarország vs. Hollandia poszt, annak várom a folytatását : ))
    e-mail címem: worldofbree@gmail.com

    ReplyDelete
  49. Szia!:) Először is szeretnék köszönetet mondani az ebayes posztjaid miatt, főleg ezek alapján találtam rád (és azóta lelkesen olvaslak is), és nagyon sok változást hoztál az életembe smink terén:D Miattad rendeltem meg az Etude House eye primerét, ami alapjaiban rengette meg a világon:D Plusz megrendeltem egy ecsetkészletet is, amit nálad láttam, azóta is kitartóan imádom, meg a MAC 217 dupe is tart felém éppen (bár lassan ideérhetne már :( ), meg egy csomó más apróság is; mindig szívesen nézem a wishlistes bejegyzéseid :) Tetszik az is, hogy ilyen nyitott vagy a koreai sminkek felé, kevés bloggernél látom ezt. Csak így tovább, imádom a blogod, meg Hollandiát is!:)
    e-mail címem: ritu0321@hotmail.com
    Puszi, Rita

    ReplyDelete
  50. Szia,

    A kezdetektől fogva olvaslak! Nagyon szeretem a blogodat, szeretem az írásaidat, a videókat is úgy hogy ha gondolod készíthetsz több videót :) Koreai és ebay-es bejegyzések a kedvenceim, meg amikor Hollandiáról írsz :)
    Csak így tovább, remélem még sok-sok évig olvashatlak!
    email címem: mikoto.nina@gmail.com

    Üdv: Kriszti

    ReplyDelete
  51. Az ebay-es posztjaidat szeretem a legjobban!
    baebogith@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Az összes posztodat szeretem, csodálatosak a képek ,és az írásod is szép igényes! :))
    xx Bianka
    ruhamaniablog@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Nagyon szeretem mostanában az ebay-es cikkeket és természetesen a koreai termékbemutatósakat, haulokat. Kicsit hiányolom a divat, gardrób bemutatókat ,de rossz időben érthető, hogy nincs.
    kamineko55@gmail.com

    ReplyDelete
  54. Nagyon jó hogy lehet olvasni a koreai termékekről is. Magamtól biztosan nem keresném őket, de a folyamatos tesztek és vélemények egyre inkább felcsigáznak! (a csiganyál nem :) Érik bennem a gondolat, hogy hamarosan rendelek is BB-t tőlük! emailcímem: szoliter@gmail.com

    ReplyDelete
  55. szia! régóta olvasom a blogod, még a régi címen futót is, de igazán most kattantam rá, hogy én is fordulok a koreai termékek felé. nagyon szeretem a tesztjeidet, az azóta kedvenccé vált tonimoly bb krémemre is nálad találtam, úgyhogy nagyok köszi! :))

    gydorca@gmail.com

    ReplyDelete
  56. Szia!
    Régóta olvasom a blogodat, tetszik, hogy nagyon alapos és részletes. A koreai cuccok iránt sikerült felcsigáznod az érdeklődésemet, eddig nem mertem még kipróbálni, de nagyon érik a dolog. :)
    Köszönöm a játékot, szuper termékek lehetnek! :)
    e-mail: svicki@t-online.hu

    ReplyDelete
  57. Szia!

    Először is köszönöm a lehetőséget. :]
    Bár mostanában sajnos nincs mindig időm hozzászólni a bejegyzésekhez, már jó ideje követlek és igazából talán az első 10 magyar blog között volt a Tiéd, amiket elkezdtem olvasni, szóval mondhatni, hogy amolyan kis inspiráció voltál számomra már az elejétől fogva. A másik pedig, hogy "Neked köszönhetően" mertem kipróbálni bizonyos termékeket, amikről mások nem írtak/írnak, és szerencsére eddig nem fáztam rá velük.

    e-mail: orban.klaudia@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Szia!
    Azt szeretem a blogodban, mint ahogy szerintem nagyon sokan mások is, hogy rengeteg koreai sminktermékes/arcápolós bejegyzésed van. Nem ismerek más olyan magyar blogot, aki ezzel foglalkozna.

    Köszönöm a lehetőséget.
    nreni55@gmail.com

    ReplyDelete
  59. Szia!

    Még csak most találtam rá a blogodra, de nagyon tetszik, csak így tovább! Mivel mostanában kezdtem el koreai termékeket használni, nagyon hasznosnak találom a blogodat mert sokkal jobban átlátom, hogy mit is érdemes kipróbálni :)

    e-mail: bianca95@gmail.hu

    ReplyDelete
  60. Az egyik kedvenc blogom, gratulálok hozzá! Az összetevőkért és a beszerzési helyeket külön kiemelném, ami nagyon tetszik. Ezekről a maszkokról pont olvasnék, mert még az angol blogokon is úgy kell levadászni az összetevőket...

    ReplyDelete
  61. Szia!
    Az előbb nem jelent meg, szal még egyszer: Nagyon sok inspirációt találok nálad. Szakaszosan olvasom ugyan a blogodat, de MINDIG visszatérek feltöltődni! Talán több (főleg koreai) sminkajánló lehetne, és öregedő, vízhiányos vagy szárazabb bőrre való termékajánlók is. Tudom, jót kérek, mikor neked pont nem ilyen a bőrtípusod! :) Hátha mégis megoldható valahogy...
    Remélem még sokáig vezeted a blogodat, ehhez pedig sok kitartást és erőt kívánok!
    Puszi: rakkoktel

    ReplyDelete
  62. Szia Viki!

    Nem vagyok az a nagy kommentelő, most írok először hozzászólást (vagyis pár napja már írtam, de úgy látom a rendszer nem akarja megjelentetni...:)). Nyár óta olvasom a blogod, a sminkleckéid kapcsán akadtam rád, de azóta naponta többször is felnézek, hogy van-e valami újdonság. A legjobban az e-bay-es, iHerbes posztjaidat szeretem, meg amikor Hollandiáról írsz :) Szeretem, amikor angolul is elérhető egy cikk, mert akkor úgy érzem, hogy "tanulok" is, nem csak a net előtt lógok :)
    Az outfites posztjaidat is szeretem, de nagyon kevés van belőle, remélem ha jön a jobb idő, több lesz!
    A képek pedig mindig gyönyörűek!
    Köszi a lehetőséget, nyereményjátékot!
    kismazzs (kukac) gmail. com

    ReplyDelete
  63. Szia!
    Meg csak most talaltam ra a blogodra, de sok posztot vegigolvastam. A koreo termekekrol es arcapolasrol valo cikkek miatt tevedtem ide es nagyon beleszerettem a blogodba ropke 10-15 perc alatt. Remelem fogsz sokat meg irni ilyenekrol is, de a tobbi posztot ia olvasom, es fogom. Nagyon szuper, csak igy tovabb.
    Koszi a lehetoseget ezzel a jatekkal, mert sok koreai termekre kivancsi vagyok, de osszevasarolgatni sokat beloluk, csak ugy, megis csak draga mulatsag.
    vivien.romics@gmail.com
    :)

    ReplyDelete
  64. Hurrá!! Köszönöm! Írtam mail-t Viki. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tegnap feladtam a csomagot, az e-mailre pedig válaszolok hamarosan! :)

      Delete