OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, February 9, 2015

Fytofontana | Őssejtes Szérum Pigmentfoltok Ellen

Szeretek új márkákat és termékeket kipróbálni, ezért adtam egy esélyt ennek a nagyon érdekes krémnek is. A Fytofontana őssejtes pigmentáció elleni szérumot teszteltem.




Azért vállaltam el a Fytofontana egyik termékének a tesztelését, mert a kínálatban találtam egy olyat, ami kifejezetten nekem való, de egyébként is nyitott vagyok új márkák megismerésére. A weboldaluk szerint a Fytofontanát a 90-es évek elején alapították, az őssejtes kozmetikumokra helyezik a hangsúlyt, a kutatások mögött pedig a cseh dr. Fiker áll. Innovációjuk titka a TrioStem3 Complex és különböző peptidek kombinációja.
A Fytofontana őssejtes pigmentáció elleni szérum gyönyörű csomagolást kapott, első ránézésre pedig az összetevők is rendben voltak: tele van peptidekkel, alkoholt nem látok benne, de parfümöt igen. Amikor egy drágább terméket látok (10 ezer felett van az ára), akkor bizony nagyok lesznek az elvárásaim. A külsőségekkel nincs is baj, a csomagolás gyönyörű, igazi ékszer a polcomon, de mi történt használat közben?
Kezdjük ott, hogy acra nem kentem soha, mert parfümmentes heteket tartottam januárban Ildi ajánlására, és egyébként is máshol szerettem volna kipróbálni, hogy vajon tetszik-e a bőrömnek az őssejtes módszer, hiszen még soha nem használtam ilyet előtte. A mellkasomon is akad pár pigmentfolt, ezek picik, nem túl vészesek, de azért szeretném persze, ha meg tudnék szabadulni tőlük. A krém maga könnyű, inkább gél, az illata elég erős (mézes?), kicsit ragacsos, de felszívódik viszonylag hamar, az illatát viszont sokáig érzem magamon. Pár nap után már láttam, hogy a foltocskák kisebbek lettek, a pirosság is enyhült, jól indult tehát a kapcsolatunk, de nem teljesen. Naponta egyszer kenem, pár nagyobb pattanást sajnos itt is okozott (szám szerint kettőt) az első pár nap folyamán (nem jellemző rám ezen a területen az ekkora pattanás), de azóta semmi ilyesmi nem történt.
A javulás azóta megállt, de az elért szebb állapot megmaradt, így végülis mondhatom, hogy teszi a dolgát, lassan az illatát is megszokom, bár igazából kihagyhatták volna a krémből nyugodtan. Használom szerintem tovább, egy "Elfogyott" bejegyzésben majd kiderül, hogy egy tubusnyi peptidkoktél elég-e a foltok ellen. Az interneten nincsenek fent az összetevők, ezért készítettem egy képet a listáról, hátha hasznos lesz valakinek.
Amit nagyon hiányolok, az a minták vásárlásának lehetősége. Tesztek alig vannak az interneten, így még arra sem tudunk hagyatkozni, ezért jó lenne, ha mini kiszerelésekkel ki tudnánk próbálni a termékeket vásárlás előtt.

vásárlás: egészségtárház.hu





3 comments: