OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, February 7, 2015

Etude House Stay Up Foundation | Kedvenc Alapozóm

The Etude House Stay Up Foundation is my go to foundation! Read my review with before-after photos. | A kedvenc alapozóm az Etude House-től van, ideje nektek is megmutatnom! :)



ENGLISH:
Let me show you my favourite foundation! I've been using the Etude House Stay Up Foundation SPF 30 (25g) since October, it's time for a review! :) The packaging is lovely, it's easy to use this tube, somehow I make less mess with it :D There are many different shades, I chose the lightest one (of course...), it's called Pure.
I am so happy with it! Finally a foundation that looks perfect on my skin: it's great for fair skin and the colour is rather yellow (or neutral). It has a matte finish, medium coverage and a little goes a long way, seriously! :) You can find some before-after photos below: it's easy to see that the foundation covers all my imperfections such as large pores, pimples, redness. What you cannot see is the fact that the oil control of this product is pretty great too, and it lasts really long! :) The Etude House Stay Up Foundation is great if you have normal, oily or combination skin as long as you don't have very dry patches (it's a matte foundation anyway, won't suit dry skin). This is the foundation I use when I need my makeup to last long, look good, take care of my large pores and oily skin and of course I'm happy about the perfectly matching shade too! :)

Buy it here:

Ingredients (Pure):
Water Cyclopentasiloxane Titanium Dioxide (CI 77891) Butylene Glycol Ethylhexyl Methoxycinnamate PEG-10 Dimethicone Cetyl Ethylhexanoate Caprylyl Methicone Cyclohexasiloxane Pentylene Glycol Niacinamide Diphenylsiloxy Phenyl Trimethicone Dimethicone Acrylates/Stearyl Acrylate/Dimethicone Methacrylate Copolymer Zinc Oxide (CI 77947) Theobroma Grandiflorum Seed Butter Zostera Marina Extract Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone Dimethicone Crosspolymer Vinyl Dimethicone/Methicone Silsesquioxane Crosspolymer Magnesium Sulfate HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer Tribehenin Disteardimonium Hectorite Trisiloxane Triethoxycaprylylsilane Aluminum Hydroxide Stearic Acid Hydrogenated Castor Oil Isostearate Ethylhexylglycerin Adenosine Silica Raffinose Polymethyl Methacrylate Methyl Methacrylate Crosspolymer Silica Dimethyl Silylate Disodium EDTA Phenoxyethanol Fragrance(Parfum) Mica (CI 77019) Iron Oxides (CI 77492) Iron Oxides (CI 77491) Iron Oxides (CI 77499)


. . . . . . . . . . . . . . . .

MAGYAR:
Október óta használom az Etude House Stay Up Foundation SPF 30 (25g) névre hallgató alapozót, ami mindent tud, amit egy alapozótól elvárok. Többször is szerepelt már kedvences posztokban, de most akkor nézzük meg közelebbről is, hogy mit tud!
A csomagolás teljesen rendben van, nekem nagyon tetszik, illik az alapozó állagához, könnyű vele dolgozni. Több színben kapható, én a legvilágosabbat választottam (Pure), ez tökéletes a nagyon világos bőrömhöz, ráadásul a színe is jobban passzol, mint bármi más: sárgás, száradás után kicsit bézs.
Kézzel vagy ecsettel is nagyon jól fel lehet vinni, pillanatok alatt készen is vagyunk, nem kell vele ügyeskedni (nem csíkoz), kevés kell belőle, a fedése pedig közepes, de ez építhető. Lent mutatok előtte-utána képet, ott látszik, hogy minden problémámat megoldja: elfedi a pórusokat, pattanásokat, bőrhibákat. Inkább matt a finishe, de ad egy kis egészséges fényt is, a bőrön nagyon könnyű, az olajosodást jól visszafogja.
Kinek ajánlom? Normál, zsíros, kombinált bőrre, de csak akkor, ha nincsenek hámló (száraz) részek az arcodon, azokat kiemelheti (na de végülis melyik alapozó nem?). Ha biztosra akarok menni, kell a jó fedés és tartósság, akkor általában ehhez az alapozóhoz nyúlok, erre mindig számíthatok.

Az enyém innen van:
vagy ebay-n




BEFORE - AFTER 




8 comments:

  1. Nagyon szuper ez az alapozó. Tényleg remekül fed, egyetlen bajom az vele, hogy internetről nem merek alapozót rendelni mert a színe nagyon zsákbamacska.

    mgj: gondolom feljebb azt szeretted volna írni, hogy kézzel vagy ecsettel is nagyon jól fel lehet vinni...
    Nem kekeckedésből írtam, csak gondoltam szólok. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oops! Köszönöm, már javítom is :D Alapozóval eldolgozom az alapozót :DDD
      Nagyon világos a bőröm, mindig a legvilágosabb színt rendelem, így "könnyű" a dolgom. Már hozzászoktam, mert boltban meg úgysem találok olyat, ami jó színben (minden sötét és narancssárga rajtam, nagyon drágát meg nem akarok venni, mert nálam gyorsan fogy az ilyesmi) :)

      Delete
  2. Szia,
    Nem alapozo, hanem BB kategoria: a Missha Perfect Cover Blemish BB Balsamot probaltad mar? En mar december ota csak ezt hasznalom, mindig puderrel fixalva, es nagyon szeretem. Nem tart ki nyilvan nap vegeig, de egyenletesen kopik. Hidratalot hasznalok elotte, de sztem nyaron nem kell majd kremeznem elotte. A 21es arnyalat van meg, karamellesnek mondanam, osszehasonlitva sokkal sotetebb es fenyesebb a Holika 21es arnyalatanal, amit en tul alapozoszerunek, soknak talalok. Most lattam ebayen, hogy a Misshabol van 13as arnyalat, az biztos jo lenne neked! Amiota elhagytam az alapozot (tegelyes 'hab allagut' hasznaltam evekig), sokkal szebb, es durva kitoresektol mentes a borom, valamint a BB fole alig kell korrektor, mert letisztult az arcom, sokszor eleg mar ennyi fedes is neki!
    Mas: ha legkozelebb irsz ebay wish listet, keress ra a 'bookmark'-ra, iszonyat cuki dolgok vannak olvasashoz, jegyzetjeloleshez stb;)
    Udv;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia!
      Nagyon kedves tőled, hogy gondoltál rám, köszönöm :) A Missha PC-t használtam már, szintén a 21-es színt, mert ha jól emlékszem, akkor a 13-as nagyon rózsaszín. A 21-es szürke, de az nem probléma, viszont nekem nagyon olajos volt. Ezt leszámítva viszont szerettem én is :) A többi Missha bb krém is szuper egyébként: a Wrinkle Filler-t is imádtam :)
      Köszi az ebay tippet is, mindenképp rákeresek, szeretem a cuki dolgokat! :)))

      Delete
  3. Such a perfect foundation with matte effect. It would totally suit my skin. You did an awesome review with clear pictures and ingredients. I also make it a point to note ingredients of a product before trying on my skin.

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Amíg el nem jutottam addig h kiemeli a száraz részeket addig tetszett, nem tudok elbánni a kis mocskokkal, de most hátha a megemelt kémiai hámlasztás segít :) egyébként továbbra is írigylem a fehér bőrűeket a nettes alapozóvásárlásért én nem tudnék sztem dönteni, meg mostmár amúgyis, mióta "nem lehet" napozni, nem túl buli a sötét bőr :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ezt is csak azért tudom, mert a retinollal megszaladt a kezem, másnapra lehámlott a bőröm... :D Amúgy nekem nincsenek hámló részek, csak ha teszek róla, hogy legyenek... :( :D
      Szerintem segíteni fog a hámlasztás, szépen megújul majd a bőröd :)
      Igen, ebből a szempontból könnyebb bb krémet és alapozót venni, de én sárgás vagyok, az meg nincs világos színben... minden rózsaszín vagy narancssárga rajtam :(

      Delete