OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, February 4, 2015

Kapható! | Etude House Give Me Chocolate | Valentine's Day

VÉGRE kapható, így kitehetem a posztot :D Az Etude House Valentin napra egy szuper kollekcióval készült, ezért megmutatom nektek ezeket a gyönyörű újdonságokat! :) Etude House Give Me Chocolate




Mától végre kapható, erre vártam! :D
Az Etude House Give Me Chocolate egy szó szerint édes kollekció, ugyanis a termékek csokoládé illatúak! :) Valentin napra lepett meg minket a koreai márka 6 körömlakkal és 3 szemhéjpúder duo-val. Nekem a türkiz körömlakk KELL és a szemhéjpúderek is nagyon-nagyon tetszenek. Biztos vagyok benne, hogy hamar elkapkodják majd ezeket, ezért is posztolok egyből, ahogy megláttam a termékeket ebay-n :)

Itt megtaláljátok a kollekció darabjait:
LINK:











source: Etude House & Powderroom.co.kr & violetxx.blog.me

12 comments:

  1. Hááát, szerintem ez a kollekció elég vékony lett. Én imádom a csokis dolgokat, de ez valahogy nekem szegényes. A szemhéjpúderek tényleg jópofák, a legsötétebb változat tetszik, de szerintem ahhoz képest nem olcsó közel 10 dollárért, hogy csak két színt tartalmaz és kicsit gagyin néz ki. Mindenesetre a csokiillat csábító, még meglátom, hogy megrendelem-e...
    Az Etude House körömlakkokat nem szeretem, egyszer rendeltem tőlük és nem vált be. Úgyhogy azokat biztosan kihagyom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem a tavaszi kollekcióra gyúrnak, az mindig szuper szokott lenni. Télen is volt pár, de azokat meg sem osztottam, mert körömlakk meg szemceruza.. Annyira nem izgi :)

      Delete
  2. Szokatlan kollekció, semmi piros? Az ötlet jó, érdekes a csomagolás, de engem nem fogott meg innen semmi. (Ami nem baj, legalább nem költök :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D
      Erre nem figyeltem fel, hogy mindig van valami piros az EH kollekciókban :D

      Delete
  3. Egy kis benefit Chocolate Bar inspirálódást érzek én itt a szemhéjpúrdeknél (meg az illatosításnál) :D
    Egyébként ez most szerintem sem lett egy nagy széria, legalábbis mondjuk a princess happy endinges kollekció után, (bár mondjuk a karácsonyi is elég lapos volt), remélem azért vannak most ennyire takarékon, mert valami nagyobb dologgal készülnek a tavaszra :)

    Mondjuk nem értem, hogy a szemhéjpúdereket miért csak sima átlátszó plasztikba tették, mennyivel szebb lenne, ha csak ki kellene nyitni a "csokisdobozt" és ott lennének abban. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Télen is nagyon aktívak voltak, sok volt az újdonság, de inkább csak apróságok. A tavaszi lesz a nagy dobás, előre félek! :D

      Delete
  4. Én először azt hittem, hogy bronzosító-pirosító duók a palik... az milyen király lett volna :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Egy pillanatra én is azt hittem! :)

      Delete
  5. Számomra most egyedül a csokoládé illat hangzik jól, a körömlakkok színe szerintem unalmas, a barnák szinte mind ugyanolyanok, a szemhéjpúderből tetszik az egyik szín, de ilyen áron nem igazán éri meg, úgy hogy ez most kimarad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Most télen kiadtak 2-3 körömlakk kollekciót, ha izgalmas színekre vágysz, ott lehet találsz! :)

      Delete