OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 8, 2015

Elfogyott | Újravenném? | December - Január

Decemberben és januárban elfogyott pár termék, ezeket szedtem össze, hogy utoljára (vagy legelőször) írjak róluk. Mizon, Batiste, Garnier, Etude House, The Body Shop stb.



Decemberben nem fogyott el annyi minden, hogy érdemes legyen egy posztot írni róluk, ezért bevártam a januári adagot, így most kivételesen két hónap lesz együtt :)

Igen, újravenném!
Az első AHA hámlasztó, amit teljes méretben megvettem, nagyon szerettem, s igazából ennek a terméknek hála kezdtem el érdeklődni a különlegesebb összetevők iránt, mert ez volt az első olyan kence, ami látható változást hozott. Az AHA eltávolítja az elhalt hámsejteket, felgyorsítja a bőr megújulását, aminek az eredménye: puha, sima, "kipihent" bőr. A 8% elég, ezt gyakrabban is lehet használni, de első próbálkozáskor ne lepődjetek meg, ha csíp, ez már csak ilyen: vízben oldódik, ezért száraz bőrre kenjétek, úgy elviselhetőbb ez az érzet, de egyébként sem tart pár percnél tovább :)
A kedvenc drogériás szemfestéklemosóm, sokszor újravettem már, most is vár kettő belőle bevetésre :) Az erősebb sminket is jól lehozza, de nincs olajos érzet vagy homályos látás, ahogy más kétfázisú lemosoknál ez előfordulhat. Nem a legolcsóbb, de én mindig 1+1 akció keretén belől veszem meg, úgy megéri.
Rettentő jó ez a barna hajra való szárazsampon! Tényleg nem lesz tőle fehér a sötét haj, mert barnára színezték be a port (egyszer a kezemre fújtam véletlenül, akkor láttam). Eddig ez jött be a legjobban, szuperül felfrissíti a hajat, nem cserélném le, de nem bánnám, ha gyakrabban lenne akciós :D
Ezt nem én, hanem a barátom használta el :) Amikor az első tubus végéhez közeledett, akkor kicsit szégyenlősen megkérdezte, hogy nem rendelnék-e neki újra belőle :D Ezen jót mosolyogtam, mert ilyen még nem volt, viszont úgy tűnik, hogy a koreai termékek még a pasikat is leveszik a lábukról :D Kapott újat, természetesen :)

Újravenném, de...
Szerettem ezt az arclemosót, jó sokáig is tartott, de mindig kutatok a tökéletes után, így nem vettem egyből újra. Azóta szerintem felemelték az árát, ennek nem örülök, de attól függetlenül egy jó lemosónak tartom.
Everyday Minerals Multitasking Concealer teszt | megvásárolható itt
Az Everyday Minerals szórakozik velem. Volt pár kedvenc termékem tőlük, de ők úgy gondolták, hogy megújítanak mindent, így pl. ez a jó kis korrektor sem kapható már, de még csak hasonló sem, az újak közül pedig fogalmam sincs, hogy melyik lenne nekem való. Megint jöhet a vaktában próbálgatás, mert persze élethű színminta az nincs sehol. Sajnálom, mert jól kiegészítette az ásványi alapozómat :/

Nem venném újra!
The Body Shop Super Volume Mascara teszt | megvásárolható itt
Ez egy katasztrófa volt a számomra... Vásárláshoz adták ajándékba, magamtól biztosan nem venném meg, de persze elhasználtam, mert soha nem dobok ki semmit "csak úgy" :) A festék sűrű, összetapadnak a szempillák, ráadásul kis darabkák teszik tönkre a már amúgy is szörnyű képet. A dúsítás is elmaradt, de legalább egy réteg is elég belőle, mert többet nem merek magamra kenni :D Nekem nagyon kis béna szempilláim vannak, ezt a spirált nem nekem találták ki, inkább a nagyon dús szempillával rendelkezők tudnák értékelni szerintem.
Andrélon Schitterend Steil Heat Protection teszt | megvásárolható itt
Egy éve vettem ezt a hővédőt, de nem egy nagy szám... Szerintem semmit nem ér, már nem is gyártják, és egyébként is csak Hollandiában kapható ez a márka, szóval maradjunk annyiban, hogy keresem még a tökéletes hővédőt! :)

10 comments:

  1. A Mizon Aha nálam nem nyert. Pedig alapvetően szeretem a Mizon termékeit, de ez a szérum valahogy nem megszeretős. Igaz tegyük hozzá magasról induló versenyzővel kellett megméretnie magát :D (Skinceuticals Intense Line Defense széruma volt az etalon nálam, csak sajna megszüntették, új típus van helyette) Lehet a százalék a ludas, hogy nem szerettem meg. A Mizon alacsonyabb. Elszüttyögök vele, de ha elfogy mást választok pótlásnak.

    A Batiste szárazsamponját imádom én is :D A rizs alapúakat kedvelem, az aluminiumosaktól korpás lesz a fejbőröm és szétvakarom magam, mint a bolhás kutya :S A rizsesekből ez az isten nálam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AHA, szóval azért viszket nekem is a fejem egyes szárazsamponok után! Azt hittem, hogy velem van baj, de akkor most már megnézem, hogy mit fújok magamra. Köszi :)
      Sajnálom, hogy a Mizon nem jött be. Első AHA-nak nekem jó volt. Gondolkoztam erősebben, de egyelőre maradok a 8%-nál, mert más termékem is van, ami hámlaszt, így együtt jók :)

      Delete
  2. Viki, az AHA mellett használod még a PC BHA hámlasztóját, vagy már csak ezt a Mizon AHA-t?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Persze, használok én mindent! :D Persze nem egymás után, mert szerintem úgy sok lenne nekem (amúgy lehetne elvileg), hanem egyik nap pl. AHA, másnap BHA, harmadnap retinol stb. Vagy reggel BHA, este AHA. Mindig más :)

      Delete
    2. Felváltva gondoltam én is :D :D Egyszer összeírhatnál egy heti listát, mit mikor használsz, kíváncsi lennék, milyen hosszúra nyúlna:)

      Delete
    3. Ok, megpróbálok ilyen posztot írni :) Köszi a tippet :)

      Delete
  3. I would love to try Mizon AHA serum. Great mini reviews and updates.

    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete