OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, February 15, 2015

Ebay Wishlist | Ebay Kívánságlista | Február 2015

Ebay Wish List | Februárban is kinéztem elég sok dolgot az ebay-ről, rengeteg - számomra - izgalmas tárgy került a szemem elé. Nektek is megmutatom őket! :)





Látszik, hogy közeleg a tavasz, mert tele van a listám színes, vidám dolgokkal :D A februári ebay kívánságlista sem maradhat el, bár még az előző havi szerzeményeket sem mutattam meg. Sebaj! Ami késik, nem múlik, jönnek majd azok is :)



Ezek az ecsetek nagyon jók alapozáshoz, s szinte biztos vagyok benne, hogy sok márka ezeket árulja, csak rányomják a nevüket. Ennyi pénzt nagyon megérne.
Cuki pandás tűzőgép <3



Jön a tavasz, mert sok a pillangós dolog a posztban :D Ezek a sálak nagyon tetszenek!
.Nagyon szép, állítható, ezüst, pillangós gyűrű :)


Gél lakk szett az Etude House-től, benne mindennel, amire szükségünk lehet. Hú, imádnám!
2. Heart Watch LINK $8.50
Imádom a szép, ebay-s órákat, ez is nagyon tetszik :)



Ezeket a telefontokokat sem utasítanám el :D
2. Cat Bag LINK $2.67
Ez a cicás táska hihetetlenül cuki, jöhet minden színben! :D



Érdekes nyaklánc, kicsit romantikus, nagyon szép :)
2. W7 Palette LINK $9.16
W7 palettákat is szívesen kipróbálnék. Ez a Naked 3 dupe (engem a Naked 2 hasonmása érdekelne).



Ettől cukibbat már nem találhatunk! :D
2. Instax Mini 8 LINK $113.99
Annyira tetszenek ezek a kamerák! Ez egy egész szett, jöhet hozzám úgy, ahogy van! :D



1. Brush Drier LINK $11.58
Mikor ezt megláttam... Tartó ecsetszárításhoz, de talán tároláshoz sem rossz. Nagyon tetszik! :)
Még egy óra, mert szerelem volt első látásra és nagyon olcsó! :)



Ezeknek sem tudok ellenállni. Cukiság a köbön!
Lehet, hogy már mutattam, nem tudom, de annyira szééééép!



Cuki állatos szett. Imádnám!
Ez pedig egy 6 darabos nyuszis szett.



1. Necklace LINK $1.78
Érdekes nyaklánc több verzióban.
2. Cute Pencil Holder LINK $1.35
Állatos tolltartó <3



Ennek az eladónak annyira szép parfümös üvegei vannak! Pl. ez nagyon tetszik.
Még egy érdekes nyaklánc!



1. Watch LINK $4.12
Sokadik óra, bocsánat! :D
Cicás falmatrica! :D


18 comments:

  1. mindig elhatározom, hogy semmi ebay, erre jön egy kívánságlista tőled :( :D
    olyan cicás nesszeszerem van egyébként, haláli aranyos, imádom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Annyi szuper dolog van ebay-n, nem tehetek róla :( :D

      Delete
  2. Épp a hétvégén rendeltem meg onnan, amit te is linkeltél, a W7 In The Nude-ot, úgyhogy már nagyon-nagyon kíváncsi és türelmetlen vagyok. :D Sajnos az UD Naked paletták ára egyelőre messze meghaladja az anyagi lehetőségeimet, szóval az In The Nude még meg sem érkezett, de máris úgy érzem, az In The Buffra is le kellene csapni hamarosan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sok jót hallottam ezekről a palettákról, jobban mondva csak jót :) Nekem az UD a kedvenc márkám, ha palettákról van szó, de úgy láttam, hogy eléggé felment mindegyiknek az ára mostanában... :(

      Delete
  3. Annyira szeretem mindig az ebayes bejegyzéseid :D
    Nameg alig várom,hogy megmutasd miket szereztél be :D

    ReplyDelete
  4. ...yeyy...kellett ezt most itt megmutizni, olyan ec4etet lehet szerzek is a sóginőmnek... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Van ilyenem, csak egy márka rányomta a logóját, így 6-7-szer annyiba került, de szerintem ugyanaz, mint az ebay-s.

      Delete
  5. Az a parfümös üveg jöhetne, olyan szép.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csodaszép! Nagyon nem bánnám, ha a sminkes asztalomat díszítené :D

      Delete
  6. Tényleg csodás dolgok már megint! Az az óra kék szíjjal az én kívánságlistámon is szerepel. :) Annyira tetszik... hjaj! Matricákból meg nálam soha nem lehet sok, ettől az eladótól rendeltem már jó párat. A nyakláncok meg a többi cukiság... na bővül a lista. Köszi szépen! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy találtál ezt-azt ebben a listában :)

      Delete
  7. a fekete óra nagyon szép! : ) meg a sok cuki postit!! *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olyan gyönyörű órák vannak ebay-n, hogy az hihetetlen! Mindig találok valamit :)

      Delete
  8. Az egyik kedvenc posztom Tőled!! :)
    Pont ma jött meg a Geneva óra, amit Te is linkeltél, csak én fehér színben rendeltem és meglepően jó, nem gagyi hatású, főleg, hogy 600ft volt :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, köszönöm :)
      Örülök, hogy ilyen olcsón szuper órára tettél szert :) Én is egyébként, csak én az előző hónapban linkelt órát rendeltem meg, imádom :)

      Delete
  9. Nekem olyan kis barna üvegcsés nyakláncom van, annyira különleges <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem is tudom, hogy miért nem figyeltem fel rá eddig, mert nagyon szép! :)

      Delete