OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 6, 2015

Ebay Unboxing | Japán Finomságok

Az ebay-n keresztül rendeltem pár finomságot Japánból, amiket szeretnék nektek is megmutatni! :) Zöld teás Kit Kat, latte, Pocky és Panda süti! :)



Már nagyon rég szerettem volna megismerni kicsit a japán édességeket, az Ebay-nek hála pedig ez nem is olyan lehetetlen, mert találtam szuper eladókat és sok-sok érdekes terméket. Szerintem ilyesmi remek ajándék is lehet, mert különlegesek, szép a csomagolásuk, finom minden, Japánból pedig nem gyakran kap az ember csomagot, ugyan ki ne örülne neki? :)

Kipróbálásra rendeltem a híres zöld teás Kit Kat-et, amiről szerintem már hallottatok :) Inkább édes, mint zöldteás, érdekes nagyon, a zöld szín pedig annyira jóóó :D Ha már itt tartunk, akkor a zöld teás lattéról se feledkezzünk meg (Nestlé), ami szintén izgalmas darab, feldobja az unalmas hétköznapokat! :D A Pocky egy "ropi", ami több ízben kapható, én az epreset választottam, nem csalódtam, nagyon finom, édes. Végül pedig egy pandás süti/keksz, aminek nem tudtam ellenállni, mert annyira cuki! Egyébként is imádok mindent, ami pandás, szóval nem volt kérdéses a dolog :D Karamellás egyébként egy nagyon pici kávés ízzel, szerintem isteni, nekem a kedvencem! :)
Az eladók nagyon gyorsak voltak, egy szavam sem lehet, a termékek pedig épségben megérkeztek, nagyon meg vagyok elégedve mindennel :)

Innen vettem:
1. Kit Kat Matcha (zöld tea) $7.47
vagy itt találtok még japán kit kat-eket
3. Pocky Strawberry $3.80
4. Panda Cookie $4.70


Amerikai édességeket már adtam ajándékba, de szerintem mostantól a japán finomságokra esik majd a választásom :)










16 comments:

  1. Édes istenem....
    Eljött az ideje az ebayes hamirendelésnek... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az ebay sem a pénztárcánkra, sem a vonalainkra nem vigyáz :( :DDD

      Delete
  2. Ilyen Nestlé zöld teás latte van itthon egy dobozzal, de még nem mertem soha kipróbálni. Na majd most! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Érdekes először, de szerintem finom! :)

      Delete
  3. A zöld teás Kirkatet nagyon szeretem, nálunk folyamatosan van itthon :) Ami még szintén nagyon jó, az a sütnivaló Kitkat, szintén japán termék - vaniliás izű és 1 percre a sütőbe kell tenni. Én most amúgy a Melty Kiss nevű édességbe vagyok belezúgva, ha van lehetőséged próbáld ki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sütni való kit kat? Ok, úgy látom vannak érdekességek még, amiket fel kellene fedezni :D Köszi a tippet :)

      Delete
    2. Jaj, és közben eszembe jutott még egy, amit nagyon szeretek, ez a Shiroi koibito - szintén odavagyok érte (fehércsoki 2 sütilap között). Egyébként elég sokféle japán édességet ettem már, ha van ami érdekelne, de nem tudsz dönteni, szivesen adok tanácsot :)

      Delete
  4. Jé! :) Ilyet is lehet kapni az e-bay kínánatában? Hát ez nagyon jó. A zöld teás kit kat nagyon finom lehet. ♥ Először Michelle Phan videójában találkoztam vele és azóta ki akarom próbálni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MINDEN van az ebay-n, hihetetlen egy hely, imádom :)

      Delete
  5. Még sosem jutott eszembe E-bayről édességet rendelni, pedig mennyi különleges van fent! Zöldteás latte a legizgibb :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Japán termékek után kutattam, akkor láttam, hogy az egyik eladónál édességek is vannak. Utána már nem bírtam ki, hogy ne rendeljek... :D

      Delete
  6. Juj, de irigy vagyok most, ezeket én is úúúgy kipróbálnám, de rettegek az ebay-es rendeléstől :P Pocky-ra már ezer éve vágyom, csakúgy mint a fura Kitkat-ekre :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miért rettegsz? :o Az ebay jobb, mint bármelyik szimpla webshop, az eladó nem tud árverni, de én amúgy sem linkelek olyanokat, akik nem megbízhatóak :) Csak egy példa: vaterán veszel valamit, átutalod a pénzt, ha baj van max. negatív értékelést tudsz adni (vagy rendőrségi feljelentést... az utánajárás kinek hiányzik?), a pénzed elveszett. Na, ebay-n ilyen nincs.

      Delete
  7. Csokis Pockyt kaptunk az egyik japán kollégától. Nyamiiii

    ReplyDelete