OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, February 2, 2015

EBAY TIPP | Hasznos Termékek Rendszerezéshez, Tároláshoz

Ha szereted az ebay-t és a rendszerezést, akkor ezt a posztot neked írtam! :) Sok-sok olcsó, de jó termék, amik megkönnyíthetik az életünket! :) Rendszerezés, tárolás az Ebay segítségével.




Nagyon szeretek rendszerezni, imádom a szép és hasznos tárolókat, ezért az ebay kívánságlistám tele van velük :D Rengeteg szép és olcsó dolgot találunk itt, összeválogattam a szerintem legjobbakat, összesen 24-et! :) Remélem, hogy találtok majd olyat, ami megkönnyíti az életeteket egy kicsit :) Csak olyanokat linkeltem, amik ingyenes postaköltséggel vásárolhatók meg, s persze most is a megbízható eladókat részesítettem előnyben! :) Jó válogatást! :)


1. Színes karton tároló $3.15 LINK
2. Ékszertartó fülbevalónak és nyakláncnak $7.99 LINK
3. Gyűrűtartó 3 színben $7.88 LINK
4. Körömlakktartók több méretben $11.99-től LINK


1. Felakasztható tároló $2.98 LINK
2. Vízhatlan felakasztható tároló több színben $3.98 LINK
3. Tároló sálakhoz $6.14 LINK
4. 3 db 50 literes tároló $14.66 LINK


1. Fiókrendszerező $4.29 LINK
2. 22 részes cipőtároló $7.17 LINK
3. Felakasztható tároló $5.79 LINK
4. Több részes, behajtható tároló apró tárgyakhoz, ékszerekhez stb. $9.15 LINK


1. Címkéző kiegészítőkkel $3.99 LINK
2. Díszes tartó pl. ecseteknek $4.25 LINK
3. Táskarendszerező (kivehető, másik táskába egyszerűen áttehető) $3.77 LINK
4. Cuki karton tárolók $1.19 LINK


1. Körömlakkok színének rendszerezéséhez (50 db) $2.85 LINK
2. Cuki mappák $1.29 LINK
3. 120 részes műanyag állvány $11.99 LINK
4. Felakasztható "ruha" tároló $2.19 LINK


1. Fiókrendszerező $6.85 LINK
2. Műanyag fiókos tároló $17.49 LINK
3. 12 részes cipőtartó $4.74 LINK
4. Felakasztható tároló sálnak, öveknek stb. $8.95 LINK

13 comments:

  1. a cuki kartontároló nagyon tetszik *-* le is mentettem! : )

    ReplyDelete
  2. Ez is nagyon hasznos poszt volt! Egy kettő rendező nekem is jól jönne ;)

    ReplyDelete
  3. Annyira aranyos dolgok vannak!:) Nagyon tetszett ez a bejegyzés.

    ReplyDelete
  4. Annyira aranyos dolgok vannak!:) Nagyon tetszett ez a bejegyzés.

    ReplyDelete
  5. Ezek szuper cuccok, főleg ha az ember kis helyen akar elférni. Nagyon jó kis ötletkosár, a legjobb benne hogy szép színes :)
    A felakasztható "ruha" tároló vicces nekem, mert láttam boltban is, 20 dollárért.
    A körömlakktartót beszerzem mindenképpen, köszönöm sz ötletet nagyon nagyon szuper. A sáltartót is beszerzem, de abból egy baglyosat néztem ki.
    Fülbevaló, nyaklánc tartókat innen lehet rendelni, annak aki fél a külföldi rendeléstől:
    http://www.madewithlove.hu/
    Nekem az M-es méretű forgó állványom van, nagyon szeretem :) macskabiztos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, én annyi mindent láttam már boltban, amivel ebay-n is találkoztam, csak tizedannyiért... Maradok inkább a netes rendelésnél :D
      Örülök, hogy találtál olyat, ami tetszik :)

      Delete
  6. Jaj, de szeretem az ebayes bejegyzéseidet.
    Hasonló gyűrűtartóm van feketében az ebayről. A táskarendszerezőm ugyanilyen, szerintem nagyon praktikus. Tényleg csak egy pillanat egyik táskáról a másikra váltani.
    A nyakkendőtartó akasztót már kinéztem korábban, jó, hogy újra eszembe juttatad, apukám biztos hasznát venné.
    Amit még érdemesnek tartok megjegyezni, hogy a fiókelosztó már az Ikeában is kapható (Höfta néven) és most az egyszer olcsóbb is. Illetve nem egyszer, hanem kétszer, mert a karikás sálrendszerezőjük ára is veri az ebayes kínálatot.
    Nem idevaló, de a múltkori ékszeres posztodhoz elfelejtettem kommentelni.
    http://www.ebay.com/itm/Women-039-s-Goldtone-Mother-Of-Pearl-Dial-Crystal-Accent-Boyfriend-Fashion-Watch-/360941456879?&_trksid=p2056016.m2516.l5255
    Ez után az óra után kutatok, nyilván nem ezen az áron (még magyar webshopban is olcsóbban láttam, de inkább 1-2 ezerért lenne jó megvenni). Ha esetleg belebotlanál, és még emlékszel rám, belinkelhetnéd ide vagy egy jövőbeli posztodba.:)

    ReplyDelete
  7. Great finds, thank you for sharing!

    ReplyDelete
  8. nagyon jó cuccok és nagyon jó áron :) köszönjük

    ReplyDelete
  9. Az összes E-bayes bejegyzésedben elveszek! :D

    ReplyDelete