OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, February 20, 2015

EBAY | Beautiful Watch | Csodaszép Óra

Another ebay find: a gorgeous wrist watch and it costs only a few dollars! | Egy újabb gyönyörűség az ebay-ről: Geneva karóra alig pár dollárért! :)





ENGLISH:
This Geneva watch is gorgeous! It was love at first sight, I knew I needed it, but it was hard to choose: there're 10 different versions! After all, I picked the turquoise one (number 3, if you want to order the same). Unbelievable, but the battery is included, shipping was fast and I'm very satisfied with the seller and the watch too. The colour reminds me of summer, so I can't wait for the weather to get better and sunnier :) 
Buy it here:


MAGYAR:
Egy újabb szerzemény az ebay-ről, ami megérdemli, hogy bemutassam a blogon :) Egyből beleszerettem ebbe a Geneva órába, amikor megláttam, nagyon szép és különleges szerintem, az pedig csak hab a tortán, hogy egyben nagyon olcsó is! Sok színben kapható, nehéz is volt a döntés, de nekem ez a világoskék állt a legközelebb a szívemhez. Hamar megkaptam, elégedett vagyok az eladóval, még elem is van egyébként az órában! Nekem a nyár jut róla egyből eszembe a vidám színek miatt, ezért alig várom már a tavaszt! :) Egyszerű, de nagyszerű, nekem nagyon tetszik :)

Innen vettem:
(3-as az enyém)





3 comments:

  1. Nagyon szép, de nem túl sárga a lap? Kötözni kell vagy hogy kapcsolódik?

    ReplyDelete
    Replies
    1. A legelső képről ítéld meg, ott jók voltak a fényviszonyok. Kötözni kell! :)

      Delete
  2. Igen, ott egész más. Azt hiszem én is rendelek . Köszi a tippet.

    ReplyDelete