OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, January 21, 2015

Szilikonmentes Sampon & Balzsam | The Body Shop | Rainforest Moisture Sampon és Balzsam

Sajnos nem vált be két The Body Shop termék: a Rainforest Moisture sampon és balzsam, de azért írnék a tapasztalataimról, hátha hasznos lesz.



Szerettem volna szép összetevőkkel rendelkező sampont és balzsamot, mert végre eljutottam arra a pontra, hogy a hajammal kicsit kedvesebb legyek, odafigyeljek rá. A The Body Shop Rainforest termékcsalád ígéretesnek tűnt, s bár egyszer már próbáltam sampont (Balance, ha jól emlékszem, de azt nagyon nem szerettem), az nem tetszett, de a Moisture kiadásról több jót olvastam, úgy tűnt, hogy ez az, ami népszerű, így meg is vettem a sampont és a balzsamot is (eredetileg csak a sampont akartam, de a francia felirat miatt benéztem a dolgot, és a balzsamot vettem meg, így visszamentem egy hét múlva a samponért... :D Apres-Shampooing, én csak a második szóra figyeltem, mert siettem... :D )
Nem tartalmaznak szilikont, szulfátot és parabéneket, lent láthatjátok, hogy szépek az összetevők, erre nem panaszkodhatom. Picit habzik csak a sampon, a balzsam pedig sűrű, nehezen jön csak ki az üvegből, külsőleg egyébként teljesen rendben van mind a kettő, az illatuk is kellemes. Nem tudom hány hete használom már a két terméket (kb. 2-3 hónapja szerintem), de eddig egyszer sem sikerült megmosni a hajamat úgy, hogy ne legyen minden bajom száradás után... Én a frissen mosott haj érzetet nagyon szeretem, nem is igazán használok hajformázókat, mert zavar, hogy nem "tiszta" a hajam hajmosás után. Nagyon odafigyelek a kiöblítésre, de hiába, mind a kettő után érzem már vizesen, hogy nem szabadultam meg tőlük, a víz nem segít, a hajam pedig száradás után úgy néz ki és tapintásra is olyan, mintha 3 napja nem mostam volna meg. Lelapult, zsíros, ezért nem szeretek hozzányúlni sem, viszont puha lesz és hidratált, az biztos (első nap még elmegy, de nem szép, utána pedig már csak összefogva tudom hordani :( ). A legnagyobb pozitívum, hogy a korpásodást nagyon jól visszaszorítja, komolyan nem küzdök már vele, pedig egész életemben ez volt az egyik legnagyobb problémám. Talán a szalicilsav (BHA) tesz jót a fejbőrömnek, arra tippelek, esetleg a szilikon és szulfátmentesség is segíthet (?).
Sajnálom, mert egyébként rendben van a hajam, egészségesebbnek tűnik, mint régebben, nem is korpásodik már, nagyon szeretném ezeket használni, de nem hiszem, hogy hozzá tudnék szokni ahhoz, hogy tapintásra mindig zsíros a hajam, nem fogom ezeket újravenni (kivéve, ha valami csoda történik).
Értékelés: 2.5/5 (mert az a maradék önbizalmam is elment a mindig csúnyán álló, lelapult, zsírosnak érződő hajam miatt, amit ennek a két terméknek köszönhetek).
Kinek ajánlom? Esetleg száraz hajúak tehetnek egy próbát vele.
A következő samponom is remélhetőleg szép összetevőkkel és BHA-val lesz ellátva, de más márkánál fogok körülnézni.

Ha tudtok valami jót ajánlani, akkor megköszönném :) 












13 comments:

  1. Én most a Swiss-O-Par Kókusztejes Sampont és Balzsamot használom. Krémmánián szinte csak rosszat olvastam róla, de nekem bevált. :)
    Krémmánián egyébként túlnyomórészt rosszakat olvastam a TBS samponjairól, szomorú...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kókusztejes, hmm, jól hangzik, imádok mindent, ami kókusszal kapcsolatos :)

      Delete
  2. Én ennek a maszk változatát próbáltam, de az sem jött be. Semmit sem hidratált és nagyon szálkás, fénytelen és sprőd lett tőle a hajam. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azt még nem próbáltam, de szerintem nem is fogom... Ezt a vonalat hanyagolom mostantól.

      Delete
  3. hú, talán másfél éve is hogy megvan ez a sampon, de nekem sem vált be. megmosom és száradás után mintha hajat sem mostam volna. pedig hányszor álltam már neki, hogy elfogyasztom és hátha mégis jó lesz alapon, de nem, nem lett jobb. most a sexy hair- silky sexy hair samponját használom, ami olyan jó is,meg nem is, utána van még egy flakon healthy sexy hair samponom. aztán kipróbálnám még a joico samponokat is hogy mit tudnak ..

    Barbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bárcsak ki lehetne mosni a hajból rendesen! Mindegy, próbálgatunk akkor tovább mindketten, egyszer csak megtaláljuk az igazit! :)

      Delete
  4. A korpamentességben szerintem a szulfát hiánya játszhat közre, mivel így nem szárad ki annyira a fejbőröd. Az, hogy miért érzed úgy, mintha nem lenne tiszta tőle a hajad, vagy szintén a szulfátmentesség, vagy a szilikonmentesség, amúgy szoktál szilikonmentes samponokat használni? Szerintem nem mindenkinek válnak be ezek a termékek.
    Nekem ez (vagyis a Shine verziója) volt az első szulfátmentes samponom, ami működött, nagyon-nagyon szerettem, de majdnem 2000 ft asszem, és azért az nekem kicsit sok egy samponért. Az illatát is annyira imádtam... majd lehet, hogy ha költekezős kedvemben leszek, beújítok egy újat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igen, használtam már régebben elég sokáig, semmi problémám nem volt vele, ezzel sem lenne, ha ki tudnám mosni a hamaból, mert egyszerűen érzem, hogy ott van, nem jön ki, a víz nem segít, akármit csinálok. :( Mindegy, szeretnék továbbra is szépp összetevőkkel rendelkező sampont, balzsamot, csak sokat kell keresgélni, mire megtaláljuk a tökéletest...
      A Shine-t pont nem próbáltam, csak ezt és a Balance-t, esetleg a Shine-ból veszek majd egy minit, remélem van belőle olyan.

      Delete
  5. Lehet, hogy érdemes megpróbálnod egy szép INCI-s olcsó babafürdetővel hajat mosni. :-) Az sok csajnak bejött nálam. Nekem is jó, nem viszket úgy a fejbőröm. Csak ugye én rövid hajú vagyok, annyira így ez a része nem mérvadó.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet, erre még nem gondoltam! :)

      Delete
  6. én még mindig a banánosra esküszöm, nagyon kedvelem.
    három éve nem próbáltam új sampont, de a loccitane verbenása most picit elbizonytalanított, igaz csak egy kis flakonnal volt (ajándékcsomag részeként), elgondolkodtam erőteljesen a megvásárlásán. de biztos jóval drágább és végül is semmi bajom a banánossal. :)
    apukámnak most vettem megint olyan YR-s korpásodás ellenit, amit anno a te ajánlásodra, ha csuklottál, én emlegettelek magamban! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. A banános balzsamot szoktam újravenni, most is van! :)
      Megint? Akkor ezek szerint bevált neki, ennek örülök :)

      Delete
  7. A tesómnak pont a korpásodás ellen vettem TBS-tól gyömbéres sampont! És nagyon jól bevált! Én is kipróbáltam, nem lapult le tőle a haj! (Am nem vagyok oda a tbs termékekért, általánosságban nem váltják be a hozzájuk fűzött reményeket..)

    ReplyDelete