OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Thursday, January 15, 2015

LEZÁRVA! Nyereményjáték | Szemüveg Az Internetről? | Opti24.hu

Szemüveget az internetről is rendelhetünk, ráadásul már egy magyar oldalról is megtehetjük mindezt! Kipróbáltam az Opti24.hu-t!




Nem először rendelek szemüveget az internetről (sőt, a barátom, családtagok is ellesték ezt már tőlem :D ), ez a sokadik keretem már, de magyar oldalról még csak most hallottam először, amikor az Opti24 online optika felvette velem a kapcsolatot. 
Árulnak mindent, amire szükségünk lehet: szemüveg távollátáshoz, olvasáshoz, sportoláshoz, dipotriás napszemüvegek is vannak stb. A dipotriás szemüvegek többsége 19.900 Ft-ba kerül, a gyártás eltart egy ideig (nekem 2 hét volt), a szállítás viszont gyors (GLS futár). Amint láthatjátok, holland címre is megkaptam, tehát nemcsak Magyarországról lehet rendelni.
Ha már megvan, hogy kb. milyen keretet szeretnénk, tudjuk az adatainkat is (dioptria, pupillatávolság (utóbbit otthon is lemérhetjük) stb.), akkor az interneten sem lesz nehezebb szemüvegkeretet találni, mint a boltokban!
Írtam már nektek, hogy nagyon szeretnék egy nagyobb, vastagabb, sötét keretes szemüveget, ezért választottam a Bergama keretet. Először a Santos-t akartam, de végül úgy döntöttem, hogy kilépek a komfortzónámból, és olyat rendelek, amit normál esetben nem, mert így legalább változatosabb szemüvegeim vannak, nem mind egyforma (csak két forma tetszett eddig egész életemben, mindig olyanokat veszek...) Ez a keret nagyon könnyű műanyagból készült (ez csalódás és az egyetlen negatívum, de én nem néztem meg az adatoknál a súlyt... Viszont van 30 napos visszavásárlási garancia, ha úgy döntenénk), a szára is vékony (a többi szemüvegem szára vastag, gondoltam most kipróbálok valami mást), ha erősebb műanyagot vagy fémet kerestek, akkor az adatlapon figyeljétek a súlyt is, az árulkodik erről. :)
Egy kis segítség azoknak, akik vásárláson gondolkodnak: apróság, de nagyon fontos az orrtámasz! Az enyémen nincs, általában ez nem okoz gondot, de az az igazság, hogy nem árt, ha van! A másik: a fotók élethűek! Sajnos kinagyítani nem lehet őket (miééééért?), de a keret élőben is olyan, mint az oldalon. Saját képünket is feltölthetjük, így "fel tudjuk próbálni" a kereteket. A 30 napos visszavásárlási garancia viszont megnyugtatja az embert, az biztos! :)
A vevőszolgálattal nagyon elégedett vagyok, több e-mailt is kaptam a szemüveg státuszáról, a csomagról, és segítőkészek az ott dolgozók. 

NYEREMÉNYJÁTÉK

NYERTES: Tóth Eszter (Az Opti24 felveszi feled a kapcsolatot). Gratulálok!

Most pedig egy kedves olvasóm szintén nyerhet egy szemüveget 25.000 Ft értékben! Ezen a linken jelentkezhettek:


A nyertes mellett minden résztvevő kap egy 2000 Ft-os vásárlási utalványt! :)

2015. január 31-ig tart a játék.


Ha tudok valamiben segíteni, írjatok nyugodtan! :)




11 comments:

  1. Áááá, én is akarok ilyen játékot a blogomra! Imádom a szemüvegeket, és imádok szemüveges lenni! (Szívecskés smiley-kat képzel ide. :-D ) Bezzeg engem mindig krémes cégek találnak meg, akik bele sem olvasnak a blogomba, és tesztelésre meg együttműködésre akarnak rávenni, miközben az összes cuccuk hemzseg az irritáló összetevőktől... Na de most játszom, hátha legalább nyerek! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vagy pedig a negatív reklám is reklám hívei :D Tényleg furcsa, mert ahogy a blogodra téved az ember, már tudja is, hogy miről szó.
      Egyébként olyan jó ezt hallani, hogy vannak, akik szeretnek szemüvegesek lenni! Én 3 dioptriával látok kevesebbet, mert gyerekként szégyeltem a szemüveget valakinek hála...

      Delete
    2. Szerintem meg sem nézik a blogot, látják, hogy valami bjúúúti blog aztán már írnak is. :-D Én szeretek szemüveges lenni, ha helyrerázódok picit anyagilag, ami kb. még egy hónap, biztosan csináltatok még egyet. Most csak az aranykeretes szemüvegem van, amit a videókban láthattál (ha esetleg nézted), és az nem megy minden ruhához. :-D Akarok egy sötét-kereteset is. Egyébként nekem is beszólnak rendszeresen, hogy sokkal jobban néznél ki hosszú, szőke hajjal, meg szemüveg nélkül, meg járhatnál mindig magassarkúban, mert olyan alacsony vagy stb, de engem ezek nem érdekelnek. :-D Én egy unikum vagyok, és nem is szándékozok tömegtermékké válni. :-D

      Delete
  2. Ezt nem nekem találták ki, bár sok bloggernél olvastam, hogy ez milyen jó dolog. Minden szemüvegem beállított, kerethajlítgatás után lett jó a fejemre, így jár, aki nem szimmetrikus. Az összes szemüveg csálén áll, szóval állítgatni kell. Ezt nem vállalnám be, mert lehet, nem is minden kerettel működik. Maradok a bevált optikánál, egy nap alatt kész a szemüveg.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Á, nem, így nem is érdemes netről vásárolni, mert úgyis az optikában kötnél ki az új szemüveggel, hogy állítsanak rajta. Nekem tartaléknak ezek nagyon is jók, mert mindig történik valami a "fő" szemüvegemmel, ami miatt sírva megyek az optikába, hogy ugye meg lehet még menteni/csináljanak másikat, mert nem látok semmit... :( :)

      Delete
  3. épp szemüvegvásárlás előtt állok, nem lenne rossz nyerni egyet! izgulok! :D
    egyébként Audrey-val értek egyet, nekem is mindig tucatszor álíltgatják a papucsot, szárat, az ideális modellt sem könnyű megtalálni, szóval én ebben kivételesen nem gondolom magam olyan könnyű esetnek.
    persze, remek dolog, h van már ilyen online optika, biztos többek életét könnyíti meg. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaj, én is rettentő nehezen találok keretet, mindig idegbeteg vagyok, ha keretet kell venni, mert olyan még nem volt, hogy a legelső optikában találjak valami tűrhetőt :D

      Delete
  4. Nekem ez a játék lehetőség most nagyon jól jött :D Lencsét hordok és van tartalék szemüvegem, de a kocsiban is tartanék egyet (így nem foglalná az értékes helyet a táskámban, két gyerekkel minden centi és gramm számít. Főleg mikor a kisebbik 13 kilós kis popóját kell cipelni a cuccok mellé.)

    ReplyDelete
  5. Végül ki nyert? Én kaptam egy kuponkódot.

    ReplyDelete
  6. Ma kaptam meg a jelentkezők listáját az Opti24től, hamarosan sorsolok, de akkor a kuponkódot már elküldték mindenkinek, úgy látom. A nyertessel az Opti24 veszi fel a kapcsolatot!

    ReplyDelete