OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, January 7, 2015

Real Techniques | Nic's Picks

Annyira boldog vagyok, hogy megvettem a Real Techniques Nic's Picks szettet, mert ez tényleg tökéletes úgy, ahogy van! :)





Már akkor tetszett a Real Techniques Nic's Picks ecsetkészlet, amikor először láttam képeket róla, nem is tudtam kiverni a fejemből. Kivártam, hogy elérhető legyen az iHerb-en, meg is rendeltem magamnak karácsonyi/névnapi/születésnapi ajándékként! :D
Az öt ecset közül 3 csak ebben a szettben kapható, de mindegyik tökéletesre sikerült a véleményem szerint. Szintetikus, de nagyon puha szőrből készültek, por és krémes termékek felvitelére is nagyon jók, könnyen tisztíthatók, az ezüst szín pedig nekem rendkívül tetszik :) Az összes Real Techniques szett közül ez az, amibe nem tudok belekötni, nincs olyan ecset benne, amit ne használnék/szeretnék. :)

Az iHerb oldalról rendeltem: Real Techniques Nic's Pics, itt a legolcsóbb, a postaköltség Magyarországra is $4.45. (Első rendelők kapnak $5 kedvezményt!) :) Amerikából jön a csomag.

Ha Angliából rendelnétek ingyenes postaköltséggel, akkor: Feelunique, HQHair vagy Lookfantastic. Mind a három oldal nagyon jó, megbízható, gyors!

A rutinom részesévé váltak, le is írom, hogy mire használom általában az ecseteket. A duo-fiber face brush egy szuper ecset, nagy szükségem volt rá, mert amit eddig használtam púderezésre, az már kb. kidobásra vár (rettentően hullanak a szálak belőle). Ez nagyon puha, de nem túlságosan tömött, így nem vesz fel egyszerre sok terméket. Több dologra is használhatjuk (bronzosító esetleg), de nekem púderezésre kell, erre pedig bevált. A cheek brush (set exclusive) is jól kihasználható a formája miatt, de én csak pirosítót viszek fel vele, mert igazán jó szintetikus pirosítóecsetem még nem volt (igazi szőrből a Zoeva 127-ese a legjobb, imádom), ezzel viszont nagyon meg vagyok elégedve. Lekerekített, tömött a feje, a szőrszálak pedig természetesen ebben is nagyon puhák. Erősen és gyengén pigmentált pirosítókhoz is bevált, csak az előbbieket óvatosabban kell kezelni. A angled shadow brush (set exclusive) egy olyan ecset, amivel a mélyítővonalba vihetünk fel szemhéjpúdert, de én nem erre használom, hanem inkább satírozok és felviszem a highlightert vele, de orr kontúrozására is jó. Volt már több ilyen ecsetem, de ennek a felépítése tetszik a legjobban, jól kihasználható. A base shadow brush naaaagyon tetszik! Hihetetlenül puha, én a mélyítővonalban használom, mert a vége felveszi a festéket, a szélei pedig elsatírozzák. Lehet, hogy nem erre alkották eredetileg (szín felvitelére a mozgó szemhéjon stb.), de nekem így is abszolút bevált :D Végül pedig az eyeliner brush (set exclusive) kapott helyet a szettben, ami szintén pont olyan, amit szerettem volna: tusvonalat is húzhatunk vele, de szemöldökrajzolásra is tökéletes. Jó lenne, ha magában is kapható lenne, gondolkodás nélkül vennék még egyet! :)
Értékelés: 5/5








16 comments:

  1. Karácsonyra érkezett meg hozzám az enyém. Nagyon bejött ez a készlet, úgy tökéletes, ahogy van. Egyedül az alapozóecset hiányzik belőle de abból meg ott van a Shiseido. Amit írtál, annak minden szavával egyetértek és pluszban még hasznos is volt mert kaptam tőled pár tippet a base shadow-hoz. A kedvencem az eyeliner, talán evvel majd sikerül megtanulnom tusvonalat húzni. Olyat már sikerült, amit fel tudtam vállalni (és ez nagy szó! :) ). Jobban örültem volna ha a csomagolása nem ilyen, hanem kis ecsettartós táska de hát nem lehet minden tökéletes és az ecsetkészlet tökéletességéből semmit nem von le.
    Az enyém a PinkPandáról lett rendelve, még valami apróságot 1000.- alatt hozzátettem és így ingyenes volt a szállítás ráadásul akkor volt egy olyan akció, hogy 3 ajándékkot is kaptam (szemöldökszett, mon szemhéjpúder, körömmatrica) plusz ha délig leadod a rendelést másnap már szállítják, kivéve ha banki átutalással fizeted.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A Real Techniques Face Expert ecset alapozáshoz nagyon jó, magában kapható, csak ajánlani tudom :)
      Nem igy volt eszemben az ecsettartó, igazad van, jó lenne hozzá. Ami már van nekem az RT-től az utazáshoz pont jó, de csak úgy asztalra nem teszem ki.
      Menni fog a tudvonal, csak gyakorolni kell sokat! Mindenféle formával kísérleteztem mire végre megtaláltam a nekem tetszőtt, ami még jól is áll az én szememre (rejtett szemhéj, lefelé áll, kisebb, mint az átlag jaaaaj :( ) :D Nem tudom ez segít-e, de én régen este, sminklemosás előtt gyorsan húztam egy-egy vonalat gyakorlásként, így nem reggel szenvedtem, mert akkor nincs időm ilyesmire, este meg úgyis lemosom, ha nem jó :D

      Delete
  2. Szépek az ecsetek nagyon,egy ideje én is nézegetem őket:-) Arra lennék kíváncsi ,hogy az eyeliner brush vajon van annyira vékony mint a MAC 266-s ecsete?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Csak a Sigmától van ilyen ecsetem, az picivel talán jobb, mint az RT. Képen megnéztem, szerintem a MAC vékonyabb kicsit..

      Delete
  3. Én is megvettem és szeretem is, de két bajom van vele, az egyik h abban bíztam a duo fiber jó alapozni, de vmiért nem szép vele, de még próbálkozom, hátha béna vagyok, a másik pedig, hogy az eyeliner brush nekem nagyon vastag. Az eddig használt kryolan ecsetem sokkal vékonyabb (sztem a 266 is az lehet @mayamez , de nekem nincs meg) pedig tetszene a rövid sörte, de így csak szemőldökre jó, vagy vastagabb tudvonalra.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Á, ezzel ne alapozz, tuti csíkoz meg minden, nem? Szemöldökhöz tényleg kicsit jobb szerintem is, de én már lassan minden ecsettel tusvonalat húzok, mert sokszor lusta vagyok kimosni őket, mindig tisztát használok, úgy meg azért elég hamar a készlet végére érek... :D

      Delete
    2. Én csak teszek sebbenzint egy papírtörlőre, és azon eltörlöm az ecsetemet. Tiszta lesz és steril. Persze azért hetente, kéthetente én is elmosom őket rendesen, vízzel, babasamponnal. :-)

      Delete
    3. Csíkoz bizony meg olyan nem jó az egész, pedig vágynék egy alapozáshoz való duo fibre ecsetre. A ferdével meg az ív még okés de a farkinca nekem vastag lesz vele. Amúgy én is benzinezek, meg van is "pár" ecsetem :)

      Delete
    4. Az asztalon ott van az ecsettisztítóm a Zoeva-tól, de a lustaság nagy úr!!! :DDDD

      Van kifejezetten alapozóshoz duo fibre ecsetem, de nem szeretem annyira (szintén Zoeva), inkább a tömöttebbeket csípem, meg a saját ujjaimat :D

      Delete
  4. 30 dolcsit tényleg nagyon megér! :-) Most persze nekem is kéne!!! :-D Képzeld, közben az egyik követőmtől kaptam ajándékba egy MAC 217 blendig brusht (bár lehet láttad is,) az valami álom!!! Szóval satírozó ecset letudva. Egy ilyesmi ferdeecsetem van, Ben Nye, imádom, csak az állati szőr. De az is annyira sokrétűen használható, hogy simán jó lenne még egy. Szemöldökre, por cuccokból vizesen tusvonalhoz, és szem alá is az a kedvenc ecsetem. Bár egy ilyen MAC 217 is elférne még bőven. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon kedves olvasód van, az már biztos! :) Az az ecset fantasztikus, én is szeretem! :) A ferdeecseteket bírom én is nagyon, tusecsetek közül ez a kedvenc formám :)

      Delete
    2. Nekem akkor a legjobb a ferde, ha por állagú cuccot vizesen viszek fel tusként, de zseléshez meg az ilyen nagyon vékony ecset jött be, tudod, ami olyan "festő" ecset-szerű. De néha azon gondolkozom, hogy ameddig nem rázódok helyre teljesen anyagilag, addig letiltom magamat a blogodról, mert folyton KELL valami. :-D

      Delete
  5. Ez meg hianyzik nekem, mert a legutobbi rendeleskor 13 db ecsetet rendeltem es ez mar nem fert bele sajnos. Nem akartam, hogy elkapjak es afat/vamot fizettessenek velem. Pedig a -20% jo lett volna, de akartam kockaztatni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 13 wow! :) Két részletben rendelek néha az iherb-ről, mert bár soha nem vámoltattak meg, de inkább megelőzöm a bajt :D Most is két csomag jön :D

      Delete
  6. Meggyőztél! Már első látásra tetszett ez a szett, mert tényleg minden ecset kihasználhatónak tűnik, aztán ahogy megjelent nem nagyon foglalkoztam vele é el is maradt a rendelés. Most viszont alig várom, hogy majd kipróbálhassam, úgyhogy hamarosan biztosan megrendelem.

    ReplyDelete