OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Wednesday, January 14, 2015

Paula's Choice RESIST Új Termékcsalád Zsíros-Kombinált Bőrre

MintaMűnia | Új RESIST termékcsaládot dobott piacra a Paula's Choice, ami zsíros-kombinált bőrre készült. Néhány terméket ki is próbáltam.




Az eredeti RESIST termékek tele vannak minden földi jóval, amire egy bőrnek szüksége lehet, de a zsíros-kombinált bőrűek inkább a könnyebb, mattító termékeket keresik. Ezért alkotta meg Paula és a csapata az új RESIST vonalat (világoskék színű), ami egyre inkább kibővül. Mostanában jelent meg pár újdonság, s mivel én vagyok a célközönség, ezért rendeltem a mintacsomagból.
Azt előre leszögezem, hogy a Paula's Choice márkával szemben nagyok az elvárásaim az egyre magasabb árak (most emeltek januárban) és az eddigi nagyon jó tapasztalataim miatt. Első látásra új termékek az "unalmas" kategóriába tartoznak, mert egy arclemosó vagy tonik ritkán lesz "csodaszer" vagy "must have", de egy jó fényvédőre, lemosóra stb., mindenkinek szüksége van, megéri kutatni a tökéletes után! :)
  1. Az arclemosó sűrű, krémes, nagyon jól habzik és tisztít, kevés kell belőle, illata szinte nincs. Nem hidratál, de nem is szárítja a bőrt, ezért zsíros-kombinált bőrre tényleg telitalálat lehet, főleg nyáron, amikor zsírosabb a bőrünk. Megvenném teljes méretben? - Talán, de inkább akkor az Earth Sourced lemosónál maradnék, mert kicsivel olcsóbb, több van benne, de teljesen jó kombinált-zsíros bőrre is!
  2. A 2%-os BHA rendben van, bár az illata nem túl jó, de nem is vészes. Számomra olyan, mint a CLEAR vonal 2%-os BHA-ja, csak ennek az összetevőlistája kicsit extrább, s mintha ez a Resist-féle BHA gyengédebb lenne (talán más a pH-ja? -  szerk.: megnéztem, igen, ennek kicsit magasabb). Megvenném teljes méretben? - Talán! Az összetevők nagyon tetszenek, de az az igazság, hogy az összes eddig próbált PC BHA-val elégedett vagyok.
  3. A tonik színtelen folyadék, egyből felszívódik, különösebb hatása egyből nincs, pedig gyönyörű összetevőket tartalmaz. A két minta nem győzött meg arról, hogy nekem ezt mindenképp be kell szereznem, de én amúgy sem használok mindig tonikot, ezekből nem szoktam drágát venni. Megvenném teljes méretben? - Talán. Az árából valószínűleg mást vennék a PC-től vagy akkor már inkább a sötétkék RESIST tonik lenne a befutó, az annyira jó! :)
  4. Ami még nekem teljesen új volt, az az SPF 50-es fényvédő. Fehér színű, eléggé folyékony, tipikus fényvédő illattal, de nem túl erős, nem kell tőle tartani, sminkelni jó volt rá, problémát nem okozott két használat alatt. Tényleg gyorsan felszívódik és mattít, de hidratált is egy kicsit, szóval mindent tud, amit elvárhat az ember tőle. Megvenném teljes méretben? - Talán nyárra! Mindennapi használatra SPF 30-at választok inkább.
  5. Aki matt bőrt szeretne, de egy kis extrát is elvár, annak az SPF 30-as fényvédőt ajánlanám. Ezt meg is vettem teljes méretben, s egyébként nem is új, mert régóta a piacon van, majd írok róla külön is. Szerintem ezt a terméket tényleg jól összerakták: fényvédő, szép összetevők, szebb bőrkép, mert kicsit színezett, matt, gyorsan felszívódik, tökéletes sminkalap, mi más kell még? :D Megvenném teljes méretben? - Már megvettem! :)
  6. Az antioxidáns szérumról pedig már volt teszt a blogon, de az biztos, hogy a zsíros-kombinált bőrűek ettől jobbat nem kívánhatnak: tele van csupa olyan összetevőkkel, amire szüksége van a bőrünknek, de nincs zsíros, szilikonos érzet, hamar felszívódik, fantasztikus kis termék! :) Ráébresztett, hogy a szérum szó nem egyenlő az olajokkal, szilikonnal teli termékekkel (száraz bőrre jók, de zsírosra túl sok), hanem találhatok az én bőrtípusomra valót is! Megvenném teljes méretben? - Már megvettem, nem bántam meg! :)
Örülök, hogy a zsíros-kombinált bőr egyre nagyobb figyelmet kap a Paula's Choice-nál, a termékek jól sikerültek, magam is használok párat, a mintáknak hála, pedig letesztelhetünk mindent, hogy megtaláljuk a legjobbat a bőrünk számára. A fényvédőket és a szérumot nagyon tudom ajánlani, egy elég nagy űrt töltöttek be, végre a mi bőrtípusunkra is készült pár valóban jó termék!

magyar webshop:
holland webshop:


2 comments:

  1. Sokat kutattam a PC-ket megismerve olcsóbb, de jó bha után, míg végül megtaláltam a cosrx termékeket, köztük a blackhead-vonalat. Nálad még nem láttam, de szívesen ajánlom!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi a tippet, még nem próbáltam a márkát! :)

      Delete