OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Monday, January 12, 2015

NEW | O.S.T. Vitamin C Serum 21.5 | Megújult Szuper Összetevőkkel!

Az új O.S.T. C vitaminos szérum megújult, az összetevők sokkal szebbek! | The brand new O.S.T Vitamin C serum is available now!




ENGLISH:
The new and upgraded O.S.T. Pure Vitamin C Serum 21.5 has been released and it looks very promising! If you compare it to the older version (one of the most famous vitamin C serum on the market: O.S.T. Vitamin C 20, I loved it too) you can see the difference: the ingredient list is great, it doesn't contains alcohol anymore or any irritant, plus now it has 21.5% Vitamin C! It looks perfect and I can't wait to read the first reviews!
The serum is available at WishTrend:



Ingredients/Összetevők:
Hippophae Rhamnoides Water, Ascorbic Acid, Sodium Lactate, 1,2-Hexanediol, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Cassia Obtusifolia Seed Extract, Allantoin, Xanthan Gum, Ethyl Hexanediol


MAGYAR:
Nem tudom, hogy miért nem figyeltem fel eddig az új O.S.T. Pure Vitamin C 21.5 szérumra! Teljesen megújult, ami az összetevőket illeti, rendkívül ígéretes, ugyanis az eddigi mumus, az alkohol már nincs benne! Az eddigi O.S.T. Vitamin C 20 szérum is sokak kedvence volt, én is nagyon szerettem, de most már 21.5%-ban tartalmaz a termék C vitamint! Az összetevők között sok a hidratáló, van gyulladáscsökkentő, B5 vitamin, irritáló anyag pedig nincs. 
Egyelőre csak a WishTrend webshopban kapható:



5 comments:

  1. Hú, ez szuper hír! Remélem hamarosan ebayen is megjelenik, mert a 10 dolláros postaköltség nem valami vonzó (ha jól láttam, ennyi).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nagyon örülnék én is, ha más eladónál is lenne, de úgy látom, hogy a WishTrend kezeli az O.S.T. facebook oldalát is, talán van köztük valami megállapodás, hogy csak ők adhatják el egy ideig. Mindegy, kivárom, mert a posta itt tényleg nem olcsó, kivéve, ha a Free shipping zónából is rendelünk, mert akkor ingyenes lesz, hiába veszünk mást is, a múltkor így rendeltem :)

      Delete
    2. Trükkös :D Mindjárt körül is nézek :)

      Delete
  2. VÉGRE! mindig arra gondoltam, amikor nagy nehezen rászántam magamat ennek a szérumnak a használatára (nem szeretem az alkohol miatt), hogy írni kellene nekik, hogy vezessenek be egy alkoholmentes verziót. : D úgy látszik, olvastak a gondolataimban, úgy örülök. : )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én is nagyon örültem, amikor megláttam az új verziót, csak nem bánnám, ha több helyen is kapható lenne.

      Delete