OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, January 9, 2015

Instagram Diary: December

2015! Wow! Beszélgessünk egy kicsit az előző évről! :) A decemberi instagram képeim egy csokorban :)



Novemberben és december elején nagyon aktív voltam a blogon, ahogy láthattátok a posztok mennyiségéből :D Szeretem az ilyet, de aztán jöttek az ünnepek, valahogy úgy éreztem, hogy lemerültek az elemeim, pihenőt tartottam. Az édes semmittevés egyszerre a vágyálmom és a félelmem, mert imádok lustálkodni, de ha nem csinálok egy nap valami hasznosat, akkor minden bajom van... Furcsa, tudom :D
Most januárban próbálom utolérni magam, ma (7-én) vééééégre fotózni is tudtam a blogra az évben először, jön majd minden szépen sorban :) Remélem nektek nem volt ilyen lehangolt, energiamentes időszakotok, és kellemesen teltek az ünnepek :) Utólag is B.Ú.É.K., mert a blogon még ezt nem írtam :)
Addig is van pár decemberi instagramos képem, ezeket láthatjátok egy kis extra magyarázattal :)


1. A legcukibb kesztyű, amim valaha volt! :) Netről rendeltem, és eléggé meglepődtem, mert valahogy nem néztem meg annyira a képet ezek szerint: sokkal aranyosabb, mint vártam :D
2. Koreai csomag a Jolse webshopból: új és régi kedvencek együtt, nagyon elégedett vagyok mindennel, de már írtam a csomag tartalmáról itt :)


1. A hónap elején még nagyon szép idő volt, tudtunk nagyokat sétálni :) Ez egy pici "erdő" nem messze tűlünk, szerintem nagyon hangulatos.
2. Szintén egy séta alkalmával készítettem a képet. Elhagyott csónak, sötétedés, hideg szél: szomorú, de együtt mégis szép.


1. Rénszarvas formájú zsemlék! :D 
2. Nagyon kellett már egy új epilátor, mert a régi ezer éves volt. Ugyanez volt eddig is, Philips Satinelle, mert nem túl drága, de nagyon jó. Remélem ez is évekig bírja majd! :) A Calvin Klein Eternity for men az egyik kedvenc parfümöm férfi változata, természetesen ajándékba vettem :) Szerintem sosem volt még semmim a Victoria's Secrettől, most már van <3


1. Munkába menet szoktam ezen a hídon átbiciklizni, innentől kezdve nincsenek házak, a sarkvidéki szél (ahogy én hívom, mert olyan hideg és erős) valahogy MINDIG szemből fúj... Sokszor kb. azon gondolkozom, hogy leszállok és tolom a biciklit, mert úgy gyorsabb lennék :D
2. Jó világa van a cicának! :)


1. A hold csodaszép <3
2. Az új sálam - amit azóta sem találok, úgy elpakoltam - és az egyik kedvenc parfümöm Nina Ricci - Nina (második üveg belőle) :)


1. Imádom ezt a két pónit, nagyon barátságosak <3 Nekem is kell egy póni!!! :( :D
2. Végre rendeltem fülbevalót is, pont olyanok, amit szerettem volna :)


1. Egy gyönyörű ház nem messze tőlünk.
2. Ez pedig a szomszédos város.
Mind a két házban ellaknék... :D


1. Megérkezett a novemberi iHerb-es rendelésem is: nagyon jó vétel volt ez a Real Techniques ecsetkészlet, tökéletesre sikerült!
2. Decemberben megmutattam a blogon azt a pirosítót, aminek imádom a csomagolását: Etude House, természetesen, mi más?! :D


1. A 2015-ös naptáramról is írtam, mert szerintem gyönyörű (a Flow magazin munkatársai készítették, ezzel mindent elmondtam szerintem!) :)
2. Ezek voltak a novemberi kedvenceim. Mit össze nem szerencsétlenkedtem ezzel a képpel. Pont akkor kezdett el szakadni az eső, amikor ezeket akartam lefotózni, bent meg nagyon sötét volt, olyankor felesleges próbálkozni is, de csak összejött a dolog! :)


Kellemes (és sikeres vizsgákban teljes :p ) januárt kívánok nektek! :)

6 comments:

  1. Imádom a képeidet, olyan kellemes hangulatuk van :) a csónakos pedig gyönyörű *-*

    ReplyDelete
  2. Nagyon szeretem a képeidet nézegetni, mindig olyan szépek és hangulatosak :)

    ReplyDelete
  3. A csónakos kép a legnagyobb kedvenc :(

    ReplyDelete