OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Saturday, January 3, 2015

HAUL | Paula's Choice + Első Benyomás

Egy dologban biztos voltam, karácsonyra/születésnapomra szeretnék Paula's Choice termékeket, a kívnságom pedig teljesült :) Paula's Choice Haul.




Néhány terméket már nagyon régen kinéztem, de az újdonságok között is találtam pár olyat, amit "nekem találtak ki". Többször is írtam már a Paula's Choice márkáról, tudjátok, hogy nagyon szeretem a termékeiket, nem hiszem, hogy volt már olyan, ami ne vált volna be. Megbízom bennük, s bár ez az árkategória kicsit a felső határt súrolja nálam, azért néha megveszem azt, amire igazán szükségem van, amire nem találtam olcsóbb vagy jobb alternatívát. Minden posztban elmondom, hogy ha valami szimpatikus nektek, rendeljetek mintákat, mert nagyon sokat számít, sokkal kevesebb az esélye, hogy meléfogunk majd. Egy kivételével mindegyikből próbáltam mintákat, így igazából tudom, hogy mire számíthatok, de nézzük azért a listát! :)

Skin Perfecting 8% AHA Gel
A Mizon 8%-os AHA a végét járta, a PC verziója szinte ugyanaz (az összetevői picit szebbek), használatban nem éreztem különbséget, de most már egyre gyakrabban hámlasztok, így ez jobban megéri hosszú távon. Gondolkoztam a 10%-os verzión, de a 8%-ossal elégedett vagyok, maradok ennél. Úgy tűnik, hogy aki egyszer elkezd AHA-t használni, az meg is szereti annyira, hogy a rutinja örök tagjává tegye :) Én is nagyon szeretem <3
Resist Super Light Daily Wrinkle Defense SPF 30
A csodaszer! :) Van olyan, akinek nem szerepel a kívánságlistáján? :) A fényvédelem nagyon fontos, ez a krém pedig mindent tud, amire szükségünk van, a minták alapján muszáj volt megrendelnem a teljes méretűt is. Ad egy kis fedést is, így alapozó sem kell már azoknak, akiknek nagyon kevés a bőrhibájuk, a többieknek (köztük nekem is) pedig sminkalapként szolgál, nyugodtan kenhetünk rá alapozót, bb krémet. Részletes teszt hamarosan! :)
Clear Daily Skin Clearing Treatment with Azelaic Acid + BHA
Ez egy új termék, azelainsavat és BHA-t tartalmaz, előbbi állítólag nagyon hatásos pigmentfoltokra. Ehhez képest elég kevés krémben van jelen, így megörültem, amikor megpillantottab a Clear termékcsalád részeként. Ezt vártam a legjobban egyébként, mert kifejezetten problémás bőrre való krémem nem volt, ebben pedig elég sok hasznos összetevő van. Nem akarom elkiabálni, de úgy tűnik, hogy ez a leghatásosabb pattanáselleni krém (pigmentfoltra és megelőzésre is), amit valaha próbáltam! (A Paula's Choice Clear 5% Benzoyl Peroxide Acne Treatment besegít néha, de ez pl. pigment foltra nem jó. Ebay-ről linkelem, mert csak Amerikában kapható, én is onnan rendeltem).
Clinical 1% Retinol Treatment
Az 1%-os retinolból van szerencsére kisebb kiszerelés is, ezt vettem meg. Tetszenek azok a szérumok, amik retinolt tartalmaznak, így adni akartam egy esélyt ennek a terméknek is. A Clinical vonalból nem sokat próbáltam eddig, de ezzel egyelőre nagyon elégedett vagyok. Olvastam, hogy egyeseknek túl erős, nem bírta a bőrük, így én is csak félve próbáltam ki. Abszolút nem irritált, szerintem az segít, ha már a bőrünk ismerte a retinolt előtte is. Nem hittem a szememnek, amikor másnap a tükörbe néztem: a bal oldalamon van egy nevetőránc (így hívjuk, ugye?), ami nem zavar, hisz majdnem 30 vagyok, de nem bánnám, ha tudnék vele valamit kezdeni. Reggelre eltűnt! Csak ez a retinolos szérum tudta még ezt megtenni, szóval egyelőre nagyon boldog vagyok. Kíváncsi vagyok, hogy meddig tart ez a minta, és megmarad-e a jó kapcsolatunk a végére! :)
Earth Sourced Perfectly Natural Cleansing Gel
Mintákat próbáltam, nagyon gyengédnek tűnt, árban sem rossz, ha azt nézzük, hogy mennyi van benne és "kispórolták" belőle az irritáló összetevőket. Arclemosót általában úgy választok, hogy hozzácsapom a szerintem legjobbat a csomaghoz, amikor épp valahonnan rendelek :D Viszont ez a szép összetevői miatt egyébként is érdekelt már régóta.
RESIST Oily Skin Sample Set 
Az új Resist termkcsalád kombinált-zsíros bőrre! Ebből lehet mintacsomagot venni az európai webshopban, nem is gondolkoztam, egyből megrendeltem, amikor megláttam :) Az eredeti RESIST termékek (anti aging) fantasztikusak, de a zsíros-kombinált bőrt nem árt másképp megközelíteni (mi imádjuk a gyorsan felszívódó, olajos érzet nélküli krémeket). Beszámolok majd a mintákról hamarosan, ha érdekel titeket! :)

holland webshop: www.paulaschoice.nl
magyar webshop: www.paulaschoice.hu





8 comments:

  1. Nagyon örülök, hogy ilyen pozitívak az első benyomásaid! És kíváncsi vagyok, hogy mi történik a bőröddel, ha egyáltalán nem használsz irritáló összetevőket tartalmazó kozmetikumot! :-) Mindenképp jó lenne róla post! Tényleg, most az alapozód (BB-d) is szép inci-s, ugye? -)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pozitív bizony, remélem így is marad! :) Bár nem tudom, hogy örüljek vagy sírjak, hogy a bőrömnek a 60 euro-s cucc a szimpatikus... :D
      Az arcápolási rutin megújítására koncentráltam végül, nem maradt időm a sminktermékekre, de szerintem csak a bb krémemben volt eddig is illatanyag, a púderben, pirosítóban stb. nincs, úgy rémlik (BareMinerals, Urban Decay), de majd átnézem őket. Viszont utálok alapozót/bb krémet venni, mert annyira nincs nagy választási lehetőségem a bőrszínem és bőrtípusom miatt.... :( de ezt szerintem te is tapasztaltad már.

      Delete
    2. Igen, abszolút! Utálok én is alapozót venni! :-D
      A Belico alapozója volt jó, tökéletes volt a legvilágosabb színe, imádtam, ameddig még pattisabb és foltosabb voltam. Nem tudom, hogy azt lehet-e nálatok kapni, vannak-e Belico-s kozmetikusok, de ha igen, érdemes kipróbálnod, írtam róla a blogban. Most, hogy már nagyon szép a bőröm, szívesebben használom a Clinique Even Bettert, de az is egy hangyányival sötétebb, mint kéne. Bár ha vékonyan teszem fel, és jól a bőrömbe masszírozom a szuper RT ecsetemmel, akkor teljesen beleolvad a bőrömbe, és olyan szép sárgás, de nem májbeteg tónusa van. A koreai cuccoknál én is könnyebben találok színt, csak a legtöbb mind illatosított... Iszonyat nehéz jó minőségű, szép összetevőlistás alapozót találni nagyon világos színekben. :-(

      Delete
    3. Találtam egy semmire sem jó holland Belico weboldalt, de rendelni nem lehet. Végülis ma megrendeltem a kiszemelt alapozót (BareMinerals Ready), amit pont egy éve vettem, csak túl világos színt választottam (hihetetlen h ilyen megtörténhet velem LOL ), idén eggyel sötétebbet rendeltem, kíváncsi leszek :D Úgy gondolom, hogy a PC krém felé pont jó lesz, mert a krémnek is van egy picike fedése, az alapozó is gyenge-közepes, a kettő együtt remélhetőleg elég lesz.
      Na, pont ezt az Even bettert akartam kipróbálni, csak nem voltam benne biztos, hogy jó lenne-e a szín. Ezek szerint nem nyerő. :(
      Nagyon akartam illatanyagmentes koreai bb krémet találni, de nincs szerintem. Amire azt hittem, hogy az, kiderült, hogy már nem, mert csak beletették az újabb kiadásokba. Hihetetlen. Jó, nem olyan vészes az utolsó helyen, csak durva, hogy Koreában ennyire nem érdekli ez az embereket, nincs rá igény ezek szerint...

      Delete
  2. A 8%-os AHA gélüket én is nagyon kedvelem, illetve a Clear 2%-os BHA hámlasztót. :)
    Az azelainsavas krémet szintén nagyon szeretném kipróbálni, de nagyon drága, és nincs belőle minta, nem tudom, hogy be merjem-e vállalni. Bár mindenki ódákat zeng róla... :) És várom a Resist Oily Skin mintákról a véleményed! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az a BHA nekem is megvan :)
      Szerintem az azelainsavas nem kapható a magyar webshopban, és nagyon új, még nem olvastam róla teszteket. Nem valamelyik másikra gondoltál, esetleg a Resist Super Light fényvédőre? Az a nagy közönségedvenc :)

      Delete
  3. Komolyan eltűnt a nevető vonalka?? Be....rok...én most leszek 2 hónap múlva 30...Nem rég Lisa Eldridge-nél láttam az arcmasszírozó rutinját, azt elkezdtem idén alkalmazni, egyenlőre gyakorlom, nem akarok ártani magamnak, de nagyon bizakodó vagyok. Én is valami hasonló csomagocskával lepem meg magam. A wrinkle defense tuti jön, meg az 5% daily aha, bár a 8% gél is bírtam. Plusz nekem a retinol széruma (esist intensive wrinkle repair-retinol) is olyan hogy mindig kell legyen itthon. A resist ulta light szérumja is olyan hogy fürödnék benne legszívesebben. Annyi minden jó van. Nálad is tök jó dolgokat találok (főleg a koreia kincsek, az esteé lauder ANR alternatíva tuti jönni fog, mert az eredeti hüp hüp lassan elfogy, és inkább palulát veszek az árából).

    ReplyDelete
    Replies
    1. El! Azóta is keresem, nem találom, pedig azt hittem, csak ideig-óráig tart majd a hatás, de szerencsére nem így lett. Nem volt mély ránc, de akkor sem tapasztaltam ilyet eddig, a magas retinoltartalomnak köszönhetem szerintem, mert a többi (1% alatti) retinolos cucc nem hozott ennyire látványos eredményt, azokat viszont merem gyakrabban is használni, ezt nem :D
      Abból a PC retinolos szérumból volt mintám, nagyon szerettem, miatta kezdtem el más retinolos termékek után is kutatni :)
      Örülök, hogy találsz hasznos dolgokat nálam <3

      Delete