OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Friday, January 30, 2015

HAUL | iHerb | Unboxing

Újabb iHerb csomag érkezett! :) Sok kívánságlistás terméket sikerült rendelnem: Real Techniques ecset, fényvédő, csipkebogyó olaj, retinolos szérum, teák, forró csoki stb. :)




Megjött végre az iHerb rendelésem, már nagyon vártam! :) Minden rendben volt most is, mint mindig, a boldogságom határtalan. iHerb-es csomagot kapni a legjobb, hiába tudom én, hogy mit rendeltem, akkor is izgatott vagyok kibontáskor :) Megmutatom, hogy mikre esett a választásom, most minden újdonság a számomra egy kivételtől eltekintve :)
Ne feledjétek, első vásárlóknak továbbra is jár az $5-10 kedvezmény a BIV421 kóddal!

1. Andalou Naturals SPF 30 $14.37
Már sokszor említettem nektek, hogy az EWG tavaly az egyik legbiztonságosabb fényvédők közé sorolta ezt a terméket, azóta szerettem volna beszerezni. Most végre az enyém :) Kell a fényvédelem, de a bőröm érzékeny, ezért nem mindegy, hogy milyenek az összetevők, emellett pedig az ár is fontos, ettől olcsóbban jobbat nem találtam. Általában arra törekszem, hogy Zinc Oxide legyen a krémemben, ami fizikai fényvédő, ugyanis úgy érzem, hogy ezt jobban szereti ezt a bőröm, mint a kémiai verziókat.
2. J.R Liggett's Shampoo Bar Tea Tree & Hemp Oil $4.55
Ezt a sampont már régen kinéztem, de csak most jutottam el oda, hogy tényleg meg is rendeljem. Egy próbát megér, ha bejön, akkor pedig nagyon fogok örülni, mert jó sampont szép összetevőkkel szintén nehéz találni... Ennek több verziója van, én a teafaolaj mellett döntöttem most.
3. Madre Labs Retinol serum $5.95
A Paula's Choice Retinol szérumról majd írok, de mást is ki akartam próbálni. Amikor megláttam ennek az árát, nem is gondolkodtam tovább. Ok, ez nem igaz, mert megnéztem persze az összetevőket, de utána már ment is a virtuális kosaramba, mert a retinol egy fantasztikus összetevő :)
4. Life-flo Pure Rose Hip Oil $5.69
Szeretem az olajokat, a csipkebogyó pedig ezer éve a kívánságlistámon volt. Ez is egy népszerű termék az iHerb-en, az ára is szimpatikus, ehhez is nagy reményeket fűzök, a bőröm biztos örülni fog egy kis kényeztetésnek :)
5. Celestial Rooisbos Moroccan Pomegranate $3.30
A kedvenc gránátalmás teámat már nem gyártják, így vettem két másikat, ez az egyik. A márkát ismertem már és szeretem is, de ezt a verziót nálunk még nem láttam. Nagyon finom! :)
6. Twinlings Wild Berry $3.31
Kipróbálásra vettem, de az az igazság, hogy a bogyós/vörös gyümölcsös teákat imádom, így most sem csalódtam, ez is nagyon jóóóó! :) Szeretem ezt a márkát, de nem hiszem el hogy képesek voltak a kedvenc teámat beszüntetni :(
7. Real Techniques Powder Brush $9.99
Már írtam, hogy a púderecsetem használhatatlan lett, de bebiztosítottam magam, természetesen a Real Techniques márka mellett döntöttem :)
8. Nestle Hot Chocolate Mini Marshmallows $2
Ezt mindig újraveszem, mert hihetetlenül FINOM! A barátomat szoktam vele meglepni, hogy neki is legyen már a csomagban valami! :D





19 comments:

  1. Szupernek tűnnek az arcápoló termékek, remélem később megírod hogy beváltak e.
    Főleg a fényvédőre vagyok kíváncsi, ugyanis én most keresem az igazit :)
    Legközelebbi rendelésnél most már nekem is muszáj venni egy ilyen forrócsokit :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Írok majd mindenképp! :) Van már nagyon jó fényvédőm, de ha azt mondom, hogy Paula's Choice, akkor szerintem megérted, hogy miért keresek olcsóbb verziót. az ilyesmi gyorsabban fogy, az ár is számít. Nagy reményeket fűzök ehhez az iHerbeshez :)

      Delete
  2. Én is épp rendelni készülök innen, a forrócsokit is szeretném, de már egy ideje nincs készleten :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lehet kérni, hogy küldjenek emailt, ha újra készleten van, én is így szoktam rendelni, mert túl nagy a kereslet rá. Mondjuk megértem, finom :)

      Delete
  3. Jó kis csomag, jöhetett volna hozzám is. :) Különösen a fényvédőre és a retinolos szérumra vagyok kíváncsi. Utóbbi beszerzésén én is erősen gondolkodom csak még nem tudom, hogy a PC-től rendeljek vagy esetleg más márkától ill. hogy krémet vegyek vagy szérumot. Várom a beszámolóidat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Igyekszem a tesztekkel! Én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan szerepel majd a fényvédő meg a retinolos krém pl. a most használt Paula's Choice félékkel összehasonlítva.

      Delete
  4. A fényvédő engem is lázba hozott, valahogy eddig a 15 sps-es krémekkel elvoltam, de merérett az idő, hogy nyárra legyen egy rendes fényvédő termékem, mert egyszerűen kell.
    Jó kis doboz :) jó áron

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kell bizony! Én sokat hámlasztok, ezért használok inkább SPF 30-at vagy 50-et.

      Delete
  5. De aranyos, hogy a barátodra is gondolsz! :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mindenki szeret csomagot/ajándékot kapni, néha neki is jár valami :D

      Delete
  6. Én a Madre Labs szérumra vagyok kíváncsi! A Paulas Choisot nagyon lehúzták a km-en! Mondván, hogy ráncok terén nem csinál semmit. Ez elég aggasztó, mert nem tudom, hogy mi a manót kenjek akkor magamra. A bal oldali szememnél elég csúnya szarkalábak jöttek elő, amik eddig semmivel nem akarnak eltűnni, sem pedig halványodni. A bőröm egyre szebb, egész jó termékeket találtam. Most még ez maradt kérdéses. Láttam a km-en egy új ránctalanító készüléket, még abban is gondolkodom. Igaz a szemüvegem eltakarja a ráncokat, de azért még is... :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szerintem nem lehet elvárni egyetlen terméktől/összetevőtől, hogy csodákat tegyen, szerintem túl sokat vártak a terméktől, mert nagyon drága, meg nem árt egy kis időt is adni neki. Én írtam már, hogy legelső használat után egyből eltűnt a ránc a szám körül (mosolygás miatt van), szóval hiszek benne, hogy a retinol hosszú távon hatásos lehet.

      Delete
  7. Jaj de jó dolgokat vettél, már így is egy elég hosszú listám van, amit a te "segítségeddel" írok...aww.
    A fényvédő, a retinolos cucc, meg a samponszappan nagyon érdekel:) Ha jók rögvest rendelek. A nestlét én is tuti megveszem a drágámnak:) Annyi minden van ezen az iherben, ajj de nehéz választani (kevés dolgot).

    Lolli én használom a Paula retinol szérumot és imádom, deluxokat mindig újra veszem, most nagyban fogom. Nekem nagyon is csinál, simít, vasal. Deluxban próbáld ki. Nappalra is kenem néha, primernek is baromi jó:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rendben, akkor igyekszem ezzel a három termékkel, örülök, hogy megírtátok, hogy mikről érdekelne teszt titeket :) Egyébként az én iherbes kívánságlistám is hatalmas, pedig próbálom rendben tartani, törlök néha, de... á, felesleges :D
      A PC retinolos szérummal nekem is elég pozitívak a tapasztalataim! :)

      Delete
    2. Köszi Lányok! Akkor csak kipróbálom majd. :))

      Delete
  8. Nice haul. I have tried Life flo essential oils. It did not live up to its expectations
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Nagyon jó rendelés! A csipkebogyó olaj izgatja a fantáziámat, szívesen olvasnék belőle tesztet :)

    ReplyDelete
  10. Szia Viki! A csipkebogyó olaj után érdeklődnék, mennyire vált be neked, megszeretted? RT ecseteket szeretnék rendelni most kedvezményesen és arra gondoltam, kipróbálom egyúttal az olajat is, mert a minap a kozmetikusom sminkelés előtt csipkebogyós arckrémet tett fel és nagyon jó volt, de annak elég horror ára van... Illetve, melyik RT szettet ajánlanád? Elsősorban púderecset kellene, de az Expert Face-ből is megvennék még 10et, annyira szeretem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia! Arckrémmel keverek össze pár cseppet, úgy szoktam használni, nagyon jó, ráadásul biztosan olcsóbb megoldás, mintha valami drága krémet venne az ember :) Hajvégekre is teszek néha, jó mindenre.
      A Nic's picks nekem nagyon bevált, de szerintem a your base szett sem rossz, bár én inkább a különálló ecseteket szoktam venni. Az expert facetől jobb nincs <3 :)

      Delete