OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, January 25, 2015

Etude House Dear My Blooming Lips-talk | OR204

Let me show you this BEAUTIFUL liptisck! Etude House Dear My Blooming Lips-talk | Egy gyönyörű koreai rúzst szeretnék ma nektek megmutatni az Etude House-tól!




ENGLISH:
The Etude House Dear My Blooming Lips-talk lipsticks are very popular because of 3 reasons: 1. the packaging is beautiful, I just love looking at it, 2. you can choose from 24 shades and 3. last but not least these products are very good! I love all the colours but I chose the OR204 which is a "safe bet", great for anyone. The lipstick has a smooth texture and it lasts for hours if you don't drink or eat. Application is easily right from the tube: apply a thin layer and build up the colour if you want to.
Etude House has become my favourite brand because of the great quality products and the feeling I get when I open my package, look at the pretty Etude House items and try them out. They simply make me happy, no matter how cheesy it might sound. I fell in love with this lipstick, the packaging is amazing and I want all the 24 shades :D Highly recommended! Etude House knows exactly what I want ♥
Rating: 5/5

Buy it here:
Etude House Dear My Blooming lipstick JOLSE webshop
You'll get $3 when you sign up and you can collect store credit with your purchases!

Ingredients/Öszetevők:
Diisostearyl Malate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Triethylhexanoin, Pentaerythrityl Tetraethylhexanoate, Polyglyceryl-2 Triisostearate, Ceresin, Ozokerite, Caprylic/capric Triglyceride, Ricinus Communis (castor) Seed Oil, Hydrogenated Polyisobutene, Diglyceryl Sebacate/isopalmitate, Titanium Dioxide (ci 77891), Dicalcium Phosphate, Vp/hexadecene Copolymer, Bis-diglyceryl Polyacyladipate-2, Octyldodecanol, Phytosteryl/isostearyl/cetyl/stearyl/behenyl Dimer Dilinoleate, Synthetic Wax, Silica Dimethyl Silylate, Mica (ci 77019), Theobroma Grandiflorum Seed Butter, Atelocollagen, Sorbitan Isostearate, Polyethylene, Hdi/trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, Ethylene/propylene Copolymer, Silica Silylate, Phytosteryl Macadamiate, Methicone, Glyceryl Caprylate, Polyglyceryl-2 Diisostearate, Silica, Butylene Glycol, Sodium Chondroitin Sulfate, Fragrance(parfum), Red 6 (ci 15850), Yellow 6 Lake (ci 15985), Red 28 Lake (ci 45410), Yellow 5 Lake (ci 19140)

MAGYAR:
Az Etude House Dear My Blooming Lips-talk rúzsok nagyon népszerűek, amit három dolognak köszönhetnek szerintem: a csomagolás gyönyörű, csak imádni lehet, a színválaszték nagy és egyre bővül, a rúzsok tényleg jók! Igazából az összes szín tetszik, de végül az OR204-et választottam, ez a komfortzónámon belülre esik, élőben sem csalódtam. Piros, rózsaszín, narancs és bézs kategóriára osztott 24 színt az Etude House, a rúzsok pedig egyszerűen kezelhetőlek, könnyű felvinni őket, nem szárítanak, a fényük visszafogott, minden alkalomra bevethetők :) Lassan kopnak, ha nem eszünk vagy iszunk, a műanyag erős, strapabíró, teljesen elégedett vagyok vele, jobban mondva beleszerettem, mert ki tudna neki ellenállni??? :D Az Etude House mindig tudja, hogy mivel vegyen le a lábamról, imádom a márkát, mert egyszerűen feldobják a kedvemet termékeik: tudom, hogy mindig számíthatok a jó minőségre, a cuki csomagolás pedig megdobogtatja a szívemet, ha a sminkasztalomra nézek ♥
Értékelés: 5/5

Innen:
Etude House Dear My Blooming lips-talk JOLSE webshop
$3 jár regisztrációkor, vásárlással pedig pontokat gyűjtünk, amit következő alkalommal felhasználhatunk.
vagy ebay-n most akciós.








11 comments:

  1. Annyira gyönyörű ez a rúzs, hogy én sajnálnám használni. :D Nagyon szép a színe is rajtad. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Én is csak nézegettem az elején, olyan szép, de persze kíváncsi voltam nagyon arra is, hogy hogyan áll majd, én fotózás után rögtön ki is próbáltam :)

      Delete
  2. Húúú... nagyon szép. Pedig én eléggé szkeptikus voltam az Etude House rúzsokkal. Féltem, hogy csak a külcsín szép, de a rúzsok gagyik mert tényleg nagyon olcsók... ;) Egyébként nem ül meg az apróbb ráncokban? Nekem általában elég száraz és cserepes a szám ami a legtöbb rúzs esetében a gondok forrása lehet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Régebben én is azt hittem, hogy az Etude House csak a sminktermékek külsejével foglalkozik inkább, de nem. Eddig akármit vettem, nagyon meglepett minden pozitív értelemben. :)
      Nekem nem, soha, de erre sajnos nem tudok válaszolni, mert nekem soha nem száraz a szám, de picit hidratál azért, szóval nem hinném, hogy problémát okozna, de nem tudhatom biztosra.

      Delete
  3. Istenien áll neked ez a szín, imádom az ilyen korallos-narancsos színeket, ezeket tudom igazán kihasználni a fehér bőrömhöz, úgyhogy nyáron orrba-szájba ilyesmi színeket hordok. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem sok szín tetszik magamon, ha rúzsról/szájfényről van szó, de nekem is inkább a narancsos-korallos árnyalatok tetszenek, meg persze a nude :)

      Delete
  4. Nagyon tetszik ez a szín, csodaszép *--

    ReplyDelete
  5. Nagyon szépséges ez a rúzs, és csodásan áll! :)

    ReplyDelete
  6. Such an adorable lip color. Nice review dear. I love Etude house products.
    http://naturelbellefemme.blogspot.com

    ReplyDelete