OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Tuesday, January 13, 2015

EBAY | MAC 217 Dupe?

MAC 217 hasonmás ebay-ről? Egy jó ecset pár centért? Miért ne?! :) Sokáig nézegettem, végül csak megrendeltem, de nem bántam meg! :)





Mindig találok valamit az ebay-n, ami nagyon szimpatikus, ha pedig csak pár centbe kerül postaköltség pedig nincs, akkor engedek is néha a kíváncsiságomnak :) Ezt az ecsetet tehát az ebay-ről rendeltem $0.88-ba került, képről ígéretesnek tűnt, alig vártam, hogy megérkezzen! :) Nem kellett sokáig várni, nagyon elégedett vagyok az eladóval, bombabiztos csomagolásban érkezett, élőben is olyan, mint amire számítottam. Eddig egyetlen szál esett ki belőle, így nem panaszkodom, jó a minősége, elég puha is, használat közben pedig tetszik! Nem ugyanolyan, mint a MAC 217, pl. nem annyira puha (attól puhább ecsetet én még nem láttam! :D ), picit nagyobb, a formája pedig szintén kicsit másabb, laposabb. Ez egyébként tetszik, mert így jól illik a mélyítővonalba, jól lehet vele sminkelni, abszolút pozitívan csalódtam. az ára pedig hihetetlen: 88 cent! Ennyiért még sosem vettem semmit, nemhogy ecsetet! :D
Ilyen ecsetekből sosem elég, azért szeretem, hogy több van nekem belőle (többféle márkától), ezek mindig használatban vannak. Ez egy jó ecset, ennyi pénzért meg főleg!

Ebay-ről vettem:
(kanadai dollárban van az ára, de alatta ott van kisbetűvel az amerikai dollár is, ez a poszt írásakor $0.84)
Még két ecset, ezek is tetszetősek! :)




12 comments:

  1. Coastal Scentses satírecsetem van, de az borzalom, úgy szúr mint a fene - a nemrég rendelt ebayes ecsetke meg puha, mint a cica farka, és még az előbbi 1 db 2.000 Ft, utóbbiból négy volt 500.... :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nem volt még CS ecsetem, nem igazán győztek meg soha képeken/videókon, ezek szerint tényleg nem túl jók :(

      Delete
    2. Nekem van 3 db CS-es ecsetem, kb olyanok, és annyit tudnak, mint a mülleres fekete nyelű noname ecsetek, én 200-300 ft körüli áron vettem őket, ajánlani nem fogom senkinek, nem is veszek tőlök semmit már, de nem bántam meg a dolgot. Az arca valók állítólag rosszabbak, mint a szemre valók.

      Delete
    3. Meggyőztetek, a CS közelébe sem megyek többet :D Amúgy annyiszor akartam már tőlük rendelni, de annyira nem tetszettek az ecsetek képről, hogy nem mertem. Ezek szerint jobban is tettem.

      Delete
  2. Nekem is a CS ecsete van meg, de egyetértek, az enyém is rettenetesen szúr. Ezt a dupe-ot tuti megnézem a következő ebayes randalírozásomkor. Köszi a tippet!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valamelyest megnyugtat, hogy akkor az összes ilyen "defektes", hogy szúr. Annál borzalmasabb érzés nincs, mikor sminkeléskor szúr az ecset...:(

      Delete
  3. This looks like a very nice find! Thanks for sharing, I'm ordering one now!

    ReplyDelete
  4. Én az Ázsia centerben vett kínai és lengyel ecseteket, valamint essence ecsetet használok. Most már van egy Boar Line alapozó ecsetem. Szerintem ez került a legtöbbe. Ezeket mind nagyon szeretem és tudom is használni, valamire meg utólag jöttem rá, hogy mire való.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arra való, amire használni akarod! ;) Az essence-től a kis lila szemre való ecsetek nekem is megvannak, sokat használtam régen őket. :)

      Delete
  5. Még aznap megrendeltem, hogy kitetted a posztot, ma pedig már már is érkezett :). A csomagoláson elképedtem, soha ennyire körültekintően biztosított termékem nem érkezett még, el is gondolkoztam, hogy biztosan az ecset jött-e meg :). Nagyon szépen köszönöm az ajánlást, imádom az ilyen posztokat :). Régóta olvaslak már, de talán ez az eslő hsz-om (pedig többször próbáltam már írni, csak nem küldődött el). Imádom a blogodat! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ó, igen, a csomagolás :D Nem hittem a szememnek én sem, nem gondoltam volna, hogy egyetlen ecset van abban a hatalmas csomagban :D Viszont biztonságban utazott, az tuti! :D
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik a blogom!! :)))

      Delete