OhMyBrush.com

Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!
Find what you really need and understand the ingredients: product reviews with detailed text and pretty pictures, focusing on fair and acne prone skin.
Discover the best and newest budget proof Korean skin care and makeup products, learn more about the secret of Asian women! This is a whole new world!
The picturesque country of tulips, windmills and good cheese. Living in the Netherlands as a foreigner, getting to know the Dutch, a different culture and their way of life.
Welcome to the world of Ebay! Once you enter, you can never leave! Best finds, wishlists, tips and more: because we all love inexpensive and good stuff!

Sunday, January 11, 2015

Ebay Kívánságlista | 2015 Január

Ebay Wishlist 2015 January | 2015-ben is folytatom az Ebay Kívánságlista sorozatot, a januári adag már meg is érkezett! :D




Januárban ezeket szeretném nagyon az ebay-ről! :)



Elég sok jónak tűnő ecsetkészlettel találkoztam mostanában, ez az egyik! 
Ezek az órák gyönyörűek! Mindegyik színben tetszik, de talán a bézs vagy a fehér lesz a nyerő! :)



Ez az ecsetszett sokkal jobban néz ki, mint az átlag, minőséginek tűnnek, nekem rózsaszínben nagyon tetszik, de van más szín és más ecsetek is. 
2. Ecsettisztító $2.29
Ez biztos nagy segítség lenne ecsetmosáskor! Az ujjaimom szoktam kimosni az ecseteket, így a végére már eléggé görcsbe állnak, szóval nekem kell egy ilyen, főleg ennyi pénzért! :D



Ez radírozza a bőrt remélhetőleg, arra kellene (lábszár, hát). iHerb-ről majdnem rendeltem már, de ebay-n sokkal olcsóbb :)
2. Táska $24.90
Csinos táska Koreából! Pont egy ilyet szeretnék <3



1. Karkötő $0.99
A húgomnak már rendeltem belőle, de nekem is kell! Annyira szép! :)
2. Tervező $15.99
Egy koreai eladónál találtam gyönyörűűűű tervezőket, ez az egyik, ami szimpatikus volt, de mutatok még egyet lent! :) Kellene nekem egy külön a blognak, imádnám! :)



Olyan sokan használják bronzosításra, nekem pedig egyébként is bejön ez a szín (a Benefit Hoola-ra emlékeztet kicsit, csak az kb. 10-szer annyiba kerül...). Ezt egy amerikai eladónál találtam. KELL! :D
Gondolkoztam azon, hogy mit csináljak a blogos képekkel. Sokkal többet megtartok, mint ami felkerül a blogra, nagyobb méretben ráadásul. Netes tárhelyre nem szívesen töltöm fel, de néhány memóriakártya elég lenne a lassan 4 éve tartó hobbimnak... :D Minek legyen a gépen, úgysem használom már a régi képeket, de azért valahol csak el szeretném menteni őket.



Ebből kettőt már próbáltam, de csak egy-egy kicsi mintám volt, ezt a szettet tovább lehetne használni, és legalább a harmadik verziót is megnézhetném magamnak. A Perfect Fit hihetetlenül jó!
2. Koreai tervezők $8.99
Még több koreai tervező, mert annyira cukik! :) Szintén ugyanattól az eladótól, akit fent már belinkeltem, van még neki sok, nézzetek szét a kínálatban! :)



1. Minták $2.65
Pl. a lattém tetejére milyen cuki formákat tudnék alkotni ezzel a szettel :)
2. Gyűrűszett $0.99
Nincs gyűrűm egyáltalán egy kivételtől eltekintve, de azt pont ma próbáltam fel újra (több éve nem hordtam), de leesik rólam. Kár, mert arany és ajándék volt. Ezentúl csak bizsu kell, mert "kihízom" a gyűrűket hahahaha :D :(



Amikor ezt megláttam... Az Etude House kikészít! Mindig találok valami hihetetlenül cuki dolgot náluk! :)
Nagyon jó kis csomag a Skinfood-tól: arclemosó, tusfürdő, sampon, balzsam.



A japán Hada Labo márkát szimpatikusnak találom (az egyik fényvédőm is tőlük van). A fehérítésre szakosodott termékek mindig felkeltik az érdeklődésemet a pigmentfoltjaim miatt. Ebben arbutin (koreaiak kedvence fehérítésre) van és C vitamin. KELL! :D
A kezeimet tönkretettem, nagyon ráférne a bőrömre egy ilyen termék.



A Missha egyik újdonsága az a szemöldökceruza, ami napokig nem kopik le! Ide vele!!! :D
48 matrica, amikre krétával írhatunk. Nagyon tetszik és még hasznos is!



A húgomnak vettem régebben egy ilyen zselés tust feketében, a minap megkérdezte, hogy hol rendelhetné újra :D Ezek szerint nagyon jó, ráadásul több színben is kapható, én a barnára ruháznék be.
Pár PC terméket sajnos nem árulhatnak Európában, így ezt a C vitaminos szérumot is csak az USA-ból lehet megrendelni. Szeretném <3



1. 2 könyvjelző $0.99
Csinos könyvjelzők :)
2. 3 db lencse telefonokhoz $5.17
Úgy látom, hogy az én telefonomra is van ilyesmi, olyan jó lenne! :) Macro, Fish eye és wild angle, ha jól látom.



Évek óta használok ilyen hálókat ecsetmosás után, csak ajánlani tudom! Az enyémnek semmi baja, de ennyi pénzért 50 db igazán megéri!
2. Táska $14.98
Ez a másik táska, ami tetszik most az ebay-ről! Miért nem látok ilyesmit boltokban??? :)



1. Cuki papucs $5.99
Ezer éve elmentettem, azóta is nézegetem, de nagyon érik már a rendelés! :)
Ez az ecsetkészlet! WOW! Külön is meg lehet venni a szemre vagy arcra való ecseteket, de nekem ez a szett úgy tetszik, ahogy van! <3


28 comments:

  1. Lábmaszkból ajánlom a FaceQ termékeket, itt (Tajvanon) elég olcsón lehet kapni és nekem nagyon bevált. Nem hámlaszt, csak puhít, de kényelmes használni és piha-puha lába vagy keze lesz tőle az embernek. :)

    ReplyDelete
  2. Azok az ecsetek. *.* Az ecsettisztítóra lehet én is benevezek.
    :)

    ReplyDelete
  3. A terezők nagyon tetszenek, de ezen nem is csodálkozom, hiszen papírból vannak. :'D Nehezen viselem, hogy vége az egyetemi éveknek és már nincs mire fogni, ha ilyesmit veszek, bár akkor sem volt rá szükség igazán. :D
    Ezt az órát én is nézegetem pár hete, kíváncsi vagyok nagyon, hogy milyen lehet a minősége. Nemrég rendeltem egy másik típust, szerencsére nagyon szép, bár olvastam, hogy volt akinek nagyon gagyit küldtek, szóval annyira nem bízok bennük. :D
    Én a helyedben inkább egy külső winchester-t vennék, mert nem olyan drágák, de sokkal több adatot tudsz tárolni rajta. Ráadásul nagyon szépek is vannak. ;) Én is gondolkozok, hogy veszek egyet, jobb lenne mindenből egy biztonsági másolat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Én mindig jegyzetelek valamit (nyelvtanulás, blog, munka), egy szép tervező már régi álmom :)
      Szerintem látszik azért, hogy mi az, ami csalódás lehet élőben, én még nem fogtam mellé, kameratáskától kezdve sokminden ebay-ről van. :) Szerverre töltjük fel a fontos képeket, de a blogos képeimet nem akarok netre feltenni, mert sok olyan van, amin hülye fejet vágok, mert teszteltem valamit és nem a fejem a lényeg, hanem csak egy részlet :D Na, mindegy, a lényeg, hogy nem sok cuccom van, 20 GB-se gyűlt össze a majdnem 4 év alatt, így egy 32 gigás kártya bőven elég lenne.

      Delete
  4. Hihetetlen, hoy Hozzád benézek és megint Ebay országba kalauzolsz! A héten volt egy kisebb kalandozásom és pont most beszéltem le magam róla, hogy még több mindent kéne rendelni, erre Te jössz és megint...:P De abba ne hagyd, nagyon szeretem ám az ilyen bejegyzéseidet is, sőt, igazából mindegyiket! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 Ha egyszer beregisztrálsz, nem lehet szabadulni!!! :D

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  5. Jaj kikészítesz, annyira tudtam, hogyha megnézem a bejegyzést, gyarapodni fog a watch listem....:D

    Az az ecsetmosó segítő (dászép mágyár szót álkottam, na jó just kidding) kellkellkell, mert mindig a tenyerem tölti be ezt a funkciót...:D A NYX Taupe-jától viszont félek, mert konkrétan túl olcsónak tűnik, és nem tudom, hogy eredeti-e (bár ahogy látom az eladó megbízható) - kívánságlistás lett ez is, viszont pont most rendeltem meg a Tonymoly Sugar Blushert a Sugar Brown árnyalatban potom 1.300 Ft-ért, elvileg fehér bőrre az is nagyon természetes színű kontúr, nagyon kíváncsi vagyok. :) És az az óra, omg....*.* Van már egy nagyon szép fehérem Ebayről, de tuti hogy be fogom szerezni ezt a darabot is, olyan elegáns.

    A táskát én már anno megrendeltem, de nem ajánlom. :( Borzalmas a minősége! Nekem konkrétan 1-2 hónap alatt leszakadt a szíja / füle vagy háromszor, és borzalmas állapotban nézett ki, pedig nem nyösztettem agyon, szóval anno nagy csalódás volt azóta nem is néztem a táskák felé.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A NYX Amerikában filléres márka, csak nálunk adják jópénzért (meg persze a több amcsi márkával is így van ez). Nekem van van egy TonyMoly bronzosítóm, nagyon jó, csak túl gyorsan fogy! :)

      A fekete táska tényleg határeset, de a formája nagyon tetszik, viszont a barna az erősnek tűnik. Már vagy egy éve táskát keresek, de nem találok sehol, mert csak az jöhet szóba, amit vállon is hordhatok és elég nagy, a kezemben nem vagyok hajlandó fogni táskát... :DDD

      Delete
  6. fúú vannak nagyon jó dolgok ismét a listádon!! : ))
    a fekete táskával én is szemeztem, de nem merem megrendelni, félek, hogy gagyi hatása lenne....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem 1-2 hónap alatt szétesett, nem ajánlom, a minősége borzalmas. :(

      Delete
    2. köszi szépen, hogy megosztottad a tapasztalatod!!!!
      egy nagy pénzkidobástól és csalódástól óvtál meg! : )

      Delete
  7. Az óra nálam is szerepel a listán, csak nem tudom eldönteni, milyen színben (nálam még a rózsaszín esélyes a másik 2 mellett). Azok a tervezök milyen szépek *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekem is tetszik a rózsaszín, csak arról lemondtam, mert nem illik hozzám ez a szín, de amúgy nagyon tetszik! :)

      Delete
  8. Azt a karkötőt én nagyon régóta nézegetem. Na majd most talán:) A telefonra való lencséket pedig dícsérni tudom csak. Nyár elején vettem, és mindenkit meglep, hogy milyen jó a minősége.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök, hogy ilyen jól beváltak, én is csak jót hallottam még róluk! :)

      Delete
  9. El se tudom képzelni, mennyit böngészel ebayen :) Örülök, hogy mindig írsz kívánságlistát, mert én hamar elveszek és megunom. Megint szuper dolgokat szedtél össze, az ecsetek és a füzetek tetszenek a legjobban!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Órák munkája van egy-egy ilyen posztban, az biztos, de nagyon örülök, hogy van, akinek tetszik és hasznos :) Köszi! :)

      Delete
  10. A felcsíptethető miniobi szettet már megvettem. Tök gagyi :( Az enyémbe mindig beleszorul a macro, és csak fogóval lehet kiszedni. Plusz a készült képékkel sem vagyok megelégedve. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Az igen. :( Van többféle is, mondanám, hogy nézz ki esetleg másfajtát, de szerintem már elment tőle a kedved, legalábbis én így szoktam lenni, ha ilyesmi tőrténik velem. Sajnálom, hogy így jártál :(

      Delete
  11. Már épp akartam reklamálni, hogy mikor írsz e-bay wishlistet! :)

    Én most bankváltás miatt pár hétre PayPal nélkül maradtam, de még így is 3 rendelést sikerült végbevinnem: szereztem Crest fogfehérítő tapaszokat (immáron többedjére, isteniek!), ecsetmosó ujjtyűt :D (http://ebay.to/1AINRkG), és trójai falovas asztali naptárat (http://ebay.to/1z0MPCF).

    A te listádról a Precious Mineral BB Cream Trial Kit Samplet néztem ki, már csak azt kell lecsekkolni, van-e extra világos bőrre :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha :D

      Az ecsetmosót én is megrendeltem tegnap, de az a naptár WOW, nagyon cuki, még nem találkoztam vele, köszi a tippet! :)

      Amit belinkeltem az a világosabb (N02) szín a bb krémekből! :)

      Delete
  12. Most sikerült csak csatlakoznom a pay pal-hoz, azóta várom az ebay-es kivánságlista bejegyzéseket, nos a tiédet én imádtam, a pénztárcám (a bankkártyám) már nem annyira :DDD Innen nagyjából minden kellene :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ajaj, akkor jó böngészést és vásárlást kívánok, üdv az ebay-rajongók körében, imádni fogod! :D
      Örülök, hogy tetszett a poszt, köszönöm :)

      Delete
  13. Nagyon szeretem az Ebay-es postjaidat.
    Az órát majdnem megrendeltem, amikor észrevettem, hogy a 4-nél nem IV van hanem IIII. :D
    A könyvjelzőt nagyon eltaláltad, mert pont arra vadásztam. A könyvesboltokban vagy nem volt vagy csak horror áron.

    ReplyDelete
  14. Imádom ezeket a posztokat! Ilyenkor majdnem minden kívánságlistába kerül, már az is örömet okoz :D Köszi :)

    ReplyDelete